Herkese merhaba 👋
Ve keyifli okumalar 😊
Multimedya'da Asuman var.
~~~~~~
Sesiz geçen yarım saatlik yolculuğumuzdan sonra arabadan inip havalimanına giriş yaptık.
Herşeyi hallettikten sonra uçağa binip biran önce evime gitmek istedim.
Neyse ki cam kenarında oturuyordum.
Yavuz koluma dokunup"Niye moralin bozuk?"diye sordu.
Omuz silkip"Hiç"dedim.
"Komşularınızın söylediğine mi takıldın?"
"Sadece o olsa iyi.Annem de öyle.İkide bir sana oğlum diyip duruyor"dediğimde yüzü asıldı.
"Bana oğlum demesi seni rahatsız mı etti?"dediğinde kolunu tuttum"Yanlış anladın.Rahatsız olduğumdan değil."
"Ne için o zaman?"
Nasıl söyleyeceğim ki.
"Biliyorsun işte."
"Bilmiyorum beren.Açık konuşurmusun?"
Ofladım."Bizi birbirimize yakışırdı işte.Size...pardon sana karşı mahçup oldum"Güldü.
"Doğru yakıştırma"
"Ne?"
Omuz silkti"Yok bişey"
Nerden bulduğunu anlamadığım gazetesini açıp okumaya başladı.
"Acaba komik olan ne?"dedim.
Sabahtan beri 3.sayfaya bakıp gülüyordu.
Kafamı uzatıp baktığımda bir adamın trafik kazasında öldüğü yazıyordu.
İnsanların ölmesinden zevk mi alıyor acaba.
"Yok bişey."
"Anıların depreşti sanırım"
Kaşlarını çattı."Anlamadım?"
"Sabahtan beri aynı yere bakıyorsun."
Önündeki sayfaya baktığında gazeteyi katlayıp kenara koydu.
"Saçmalama!"
"Neye gülüyorsun o zaman"
"Kızdırma beni!Gülmek istedim güldüm sanane!"Öyle bir bağırmıştı ki uçaktaki herkes bize bakmıştı.
Utancımdan yerin dibine girmek istedim.Biran önce uçağın kalkmasını beklediğimde sonunda uçak kalkmıştı.Cam kenarında olduğum için dışarıyı izlemeye başladım.
Burdan bakınca aşağısı küçücük gözüküyordu.
Bulutların üzerinde olmak mükemmel.
Koluma dokunan elle kafamı çevirdim ama yavuza bakmadım.
Hostes içecek bişeyler getirmişti.
Hostese dönüp"Teşekkürler bişey istemiyorum"diyip tekrar camdan baktığımda yavuz"Küstün mü?"diye sordu.
Ona bakmadan"Hayır"dedim.
Kolumdan tutup kendime bakmamı sağladı.
"Özür dilerim insanların içinde sana bağırmamalıydım.Ama sürekli bunu hatırlatıp durmasan böyle olmayacaktı."dediğinde durdu."Güldüğüm şey beni sana yakıştırıyor olamları.Yani insanlar öldüğü zaman zevk falan almıyorum"dediğinde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patronum Mafya
Roman pour AdolescentsSon kez dönüp adama baktığımda katil adamın alnına 1 el ateş etmişti.Korkuyla çığlık attığımda katille göz göze geldik.Esmer kirli sakalı ve kahverengi gözlü.İkimiz de hareket etmiyor öylece birbirimizin gözlerinin içine bakıyorduk.Başkası olsa çokt...