12.bölüm TECAVÜZ

23.4K 628 124
                                    

Beren'den

Kadir kapıyı kırdığında korkuyla çığlık atmıştım.

Yere düşen telefonumu ayakkabısıyla kırdığında öfkeyle bana baktı.

"Kime haber verdin!"üstüme üstüme geldiğinde geri geri yürüdüm.

"Kim dedim!"diye bağırdığında korkuyla yerimde sıçradım.

"Kadir.Korkutuyorsun beni"kaşlarını çattığında"Korkmalısın"diyip güldü,ama sinirle.

"Bana attığın o tekmenin hesabını vereceksin.Hemde acıyla.Sana acımıycam"dediğinde yüzümün sol tarafında bir acı hissettim.

Bana tokat atmıştı."Sen bunu hak ettin!"diye bağırdı.

Elimi yanağıma koyduğumda eğilip saçlarımı arkaya doğru çekti.

Acıyla çığlık attığımda saçlarımdan tutarak beni ayağa kaldırdı.

Dibime kadar geldiğinde sağ eliyle beni itmişti.Yatağıma düştüğümde üstüme çıktı.

Gözlerimden yaşlar akarken zar zor konuşmuştum"Ya-yapma"ellerimi omzuna koyup onu itmeye çalıştığımda tek eliyle ellerimi tutup başımın üzerine sabitledi.

Dudaklarını boynuma değdirdiğinde çığlık attım.

Resmen boynumu sömürüyordu.
Korkuyla titrediğimde ayaklarımla kadire tekme atmaya çalıştım ama işe yaramadı.Bacaklarımın oynamasını engellemek için üstüme daha çok yüklendi.Artık herşeyini hissediyordum.

O kadar çok çırpınmıştım ki sonunda halsiz düşmüştüm.Tek yaptığım şey ağlamaktı.

Kadir üstümdeki gömleği çıkardığında

Gözüm kapıda yavuzun beni kurtarmasını ümit ediyordum.
Bana söz vermişti.Dokunmasına izin vermiyecekti.Ama ya yetişemezse.Ya kadir bana dokunursa.

Eli pantolonuma gittiğinde"Hayır!"diye bağırdım."Hayır!Yapma!"

"Lütfen"diye yalvardığımda kadir pantolonumu tamamen çıkarmıştı.

Yeniden üstüme çıktığında ellerimle kadire yumruk atmaya çalıştım.Ama nafile artık kolumu kıpırdatacak halim yoktu.

Kadir üstündeki kıyafetleri çıkardığında son kez çığlık attım.

Yeniden beni öpmeye başladığında gözlerimi kapatmıştım ki üstümdeki ağırlık gitti.

Gözlerimi açtığımda kadiri yerde görmüştüm üstünde de sinirli bir yavuz vardı.

"Şerefsiz!"diye bağırıp kadirin ağzından kan getirene kadar vurdu.

Kadir acıdan inlerken ben hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.

Yavuz sonunda durduğunda acıyla bana baktı.

Üstümde sadece iç çamaşırları olduğu için utancımdan elimle üstümü kapatmıştım.

Yavuzun eli yumruk olduğunda tekrar kadire dönüp ayağıyla tekme atmaya başladı."Şerefsiz.Sen kimsin de berene dokunmaya çalışıyorsun!Hee!İt oğlu it!Kismin lan sen!"

Yavuz belinden silahını çıkardığında kadir"Yapma!"diye bağırdı.

Yavuz silahının namlusunu kadire doğrultuğunda"Öldürücem lan seni!Öldürücem!"diye tekrar bağırdı.

Patronum MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin