Multimedyaya bakmayı unutmayın.
Keyifli okumalar 😊
~~~~~~
Yeni bir iş toplantısı için akşam yemeğine Vedat beyin evine gitmiştik.
Yemekler bittikten sonra erkekler bir köşeye biz bir köşeye geçmiş sohbet ediyorduk.
Hülya hanıma hayranlıkla bakarken ne kadar da güzel bir kadın diye içimden geçirdim.
2 çocuklu bi anneydi ama hâla genç ve güzeldi. Fit bir vücudu vardı.
Gülümsedim.Vedat beyde öyle renkli gözlü, esmer, yakışıklı biriydi. İkisi de birbirine çok yakışıyordu.
6 yaşındaki kızını çok merak etmiştim. Eminim o da annesi gibi çok güzeldir.
Hülya hanım "Ben çay demliyim" dediğinde "Bende yardım edeyim" dedim. Beraber mutfağa giderken
"Evlilik nasıl gidiyor?" Diye sordu."Güzel gidiyor. Zaten evleneni yeni oldu" dedim.
Hülya hanım gülümserken "Biliyorum vedat söyledi. Ne güzel şimdi cicim ayları falan" dedi. Gözü ilerde oturan eşlerimize kayarken
"Bakışlarından belli, Yavuz bey seni çok seviyor." Dedi.
İç çekip yavuza bakarken
Keşke... Keşke gerçekten de sevse diye içimden geçirdim.Hülya hanım kolumu dürtüp
"Nerelere daldın öyle" dedi ve güldü."Sende onu çok seviyorsun" dediğinde utanarak ona bakıp gülümsedim.
"Benim dediğim de laf işte. Tabiyiki de seviyorsun yoksa neden evlenesin ki onunla" dedi ocağın altını kapatırken.
Evet çok seviyordum. İşte bu yüzden evlendim. O beni sevmese bile evlendim. Belki hayatımı mahfettim ama yine de evlendim, çünkü sevdim.
"Ya bak ne diyeceğim. Ara sıra görüşelim mi? Ankaradan buraya yeni taşındık, Arkadaşım da yok, canım çok sıkılıyor" dedi.
Gülümseyip "Aaa süper olur" dedim.
"Harika, o zaman telefonla haberleşiriz, buluşuruz ya da alışveriş yaparız" dedi heyecanlı heyecanlı.
Çay bardağına çayları doldurduğumuzda yanında kek de koyup servist ettik.
Yanımıza tatlı mı tatlı, küçük bir kız geldiğinde Hülya hanım "Annecim" diyip sarıldı. "Oyy oy kurban olurum ben sana. Sen uykundan mı uyandın" diyip kızını öptü.
Küçük kız annesine sarılıp "Anneee" dedi.
Bu haline tebessüm ederken uykulu gözlerle beni fark edip "Anne bu abla kim?" Diye sordu.
Ben elimi uzatıp "Merhaba ben Beren" dedim ve gülümsedim.
Çekingen tavırlarla elini uzatıp sıkarken "merhaba" dedi.
"Senin adın ne bakalım?" Diye sordum.
İlk önce annesine bakdı. Daha sonra bana bakıp "Hümeyra" dedi.
Gülümseyip "Memnun oldum. Sen ne kadar tatlı bir kızsın" dedim ve saçlarına dokundum.
Utanarak annesine sarıldı. Hülya hanım kızına "Abla seni seviyor kızım. Utanmana gerek yok" dedi. Hümeyra birkaç saniye bekledikten sonra kafasını kaldırdığında bana gülümsüyordu.
Hülya hanım kızının elinden tutup
"Hadi annecim karnını doyuralım" dedi"Sende gelsene beren" dediğinde mutfağa geçtik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patronum Mafya
Teen FictionSon kez dönüp adama baktığımda katil adamın alnına 1 el ateş etmişti.Korkuyla çığlık attığımda katille göz göze geldik.Esmer kirli sakalı ve kahverengi gözlü.İkimiz de hareket etmiyor öylece birbirimizin gözlerinin içine bakıyorduk.Başkası olsa çokt...