Kesit

5K 123 16
                                    

Evden çıktığımda kapıda Kadiri gördüm. Beni görünce sırıttı. Hızla yanına gidip "Senin burada ne işin var?" Dedim.

Kollarını açıp "Gel sevgilim. Özgürlüğünün tadını çıkaralım" dedi.

Sinirlendiğimde "Çabuk git buradan!.." diye bağırdım.

"İstediğin oldu boşandık işte. Daha ne istiyorsun" dedim.

Kollarını birbirine bağlayıp "Ahh Berencim. Yapma böyle ama. Seni görmeye geldim sadece" dedi.

Yüzümü buruşturdum.
"Samimiyetsiz"

Koluma dokunduğunda kendimi geri çektim.

"Dokunma bana!" Diye bağırdım.

"Beren gerçekten çok mutluyum. Benim için çok güzel şeyler oldu. Bir taşla iki kuş desek yeridir. Üzme beni ama" dedi.

Anlamayarak ona baktım.

"Uff ne diyorsun. Açık konuş" dedim.

"Benimle birlikte şirkete geleceksin. Hem de el ele" dedi.

Gözlerim kocaman olduğunda "Ne?" Dedim ve güldüm.

"Ne saçmalıyorsun sen? Hem Yavuz seni şirkete alır mı sanıyorsun. Seni yanımda görse gebertir" dedim.

"Sen öyle san. Benim de o şirkette payım var. Ve hiç bir şey yapamazlar" dedi.

"Peki ben neden seni dinliyim salak mıyım?" Dedim.

Dudak büzüp etrafımda dolandığında "Eğer dinlemezsen evet" dedi.

Ne saçmalıyorsun bakışı atınca.

"Bak bana öyle anlamıyormuş gibi bakınca gülesim geliyor. Şöyle açıklıyım davayı ben kazandım ve sen Yavuzun hapse girmesini istemiyorsan benimle geleceksin ve ne dersem diyeyim onaylayacaksın" dedi.

Öfkeyle suratına tokatı çarptığımda
"Sen tam bir şerefsizsin!.." diye bağırdım.

"Ben sözümü tuttum ve boşandım. Sende bunu yapacaksın sözünü tut" dedim.

"Ben dedim diyeceğimi. Ya benle gelirsin ya da avukatıma talimatı vermek zorunda kalırım" dedi.

"Beni tehdit etmeyi kes artık" dedim.

"Ben dedim diyeceğimi düşünmek için 10 saniyen var" dedi ve telefonunu çıkardı. Ofladım.

O kadar çıkmaza girmiştim ki ne yapacağımı şaşırmıştım. Ben bunu Yavuza nasıl yapardım. Onu böylesine incitemezdim. Buna hakkım yoktu.
Ama Yavuzun içeri girmesini de istemiyordum.

"Son 5 saniye" dedi.

Allahım sen bana yardım et. Beni bu çıkmazdan çıkar.

"Son 2 saniye"

Derin bir nefes aldım.

"1"

Avukatını arayıp sesi hopörlere aldığında avukatın sesi geldi.

"Alo. Kadir bey"

Kadir bana bakıp "Belgeleri polise verebilirsin" dediğinde

"Tamam Allahın cezası kabul ediyorum. Kapat şu telefonu!.." diye bağırdım.

"Ercan vazgeçtim o işten verme" dedi.

"Tamam efendim" diyip telefonu kapattığında

"Sonunda yola geldin" dedi.

Ters ters bakıp "Senden nefret ediyorum" dedim ve yüzüne tükürdüm. Elini yüzüne götürüp "Yeniden seversin" dedi ve güldü.

Dediğim hiç bir şey umrunda değildi bile.!

Patronum MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin