Multimedyaya bakmayı unutmayın.
Keyifli okumalar 😊
~~~~~~
Yavuz'dan
Beren odadan çıktığında hızla üstüme kıyafetlerimi geçirip peşinden çıktım.
Sağıma soluma bakarken berenin bir taksiye bindiğini gördüm.
Taksiye doğru koşarken "Beren!.." diye bağırdım ama durmadı.
Taksi hızla önümden geçerken aceleyle elimi cebime koyup arabanın anahtarını aradım. Cebimden anahtarı çıkardığımda arabamla gelmediğimi hatırladım.
Olanları hatırlamaya çalışırken başıma ağrı girmişti.
En iyisi nazlının yanına gidip herşeyi öğrenmek.
Yukarı çıktığımda nazlı beni görüp ayağa kalktı.
Karşımda durduğunda "Anlat!.." diye bağırdım.
Korkuyla yerinde sıçradığında "Neyi?" Diye sordu. Bi de bilmemezlikten geliyor.
"Nazlı!.." diye uyardım.
"Ne var yavuz. Görmüyor musun?
Herşey ortada. Daha neyi anlatabilirim" dedi.Sinirle elimi yüzümde gezdirip can alıcı soruyu sordum.
"Bizi gece birlikte mi olduk?"
Nazlı kafasını aşağı yukarı sallarken
"Evet" dedi."Lan nasıl olur bu!.. Nasıl böyle bişey yaparım" dediğimde sinirle
Nazlının üzerine üzerine yürüyüp kolunu sıktığımda "Yalan söylüyorsun!.. Ben bereni aldatmadım!.. Aldatmadım!.." diye bağırdım.
Nazlı can acısıyla inlerken elimi kolundan çekip odadan çıktım.
Allahım ben böyle bişeyi nasıl yapmış olabilirim. Berene nasıl kıyarım.
Tam da güvenini kazanmışken nasıl onu kaybederim. Kadirin yaptığı şeyin aynısını bende ona nasıl yaparım. Kafayı yiyeceğim.~~~~~~
O olayın üzerinden kos koca bir hafta geçmişti ama ben berenden haber dahi alamıyordum. Ne aramalarıma, ne de mesajlarıma cevap vermiyordu.
Artık başına bir iş geldiğinden şüpheleniyordum ama kötü bişey olsa çabuk duyulurdu.
Utancımdan hatice hanımı da arayamamıştım. Onun yerine adamlarımdan birini yollayıp berenin orda olup olmadığını öğrenmeye çalıştım.
Tabiyiki de orda değildi.
Zaten tahmin de etmiştim.
Benim ilk bakacağım yerlerden biri olduğunu o da biliyordu.Bugün düğün günümüzdü.
Acaba beren annesine ne dedi de beni arayıp hesap sormadı.Hâlâ annemle konuştuğuna göre bir sorun yok.
"Annemmm" tabi ya ona söylersem hatice hanıma çaktırmadan sorar.
Tam odadan çıkacakken kapım sert bir şekilde açıldı.
"Anne"
"Oğlum!.."
"Noluyor anne. Bu ne sinir" dedim.
"Asıl sana ne oluyor. Anlat bakalım.
Çabuk!" Diye bağırdığında yatağıma oturdum. Annem de karşıma sandalye çekip oturduğunda"Neyi anlatayım?" Diye sordum.
Sanırım öğrenmiş. Demek hatice hanım bunun için annemi aramış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patronum Mafya
Fiksi RemajaSon kez dönüp adama baktığımda katil adamın alnına 1 el ateş etmişti.Korkuyla çığlık attığımda katille göz göze geldik.Esmer kirli sakalı ve kahverengi gözlü.İkimiz de hareket etmiyor öylece birbirimizin gözlerinin içine bakıyorduk.Başkası olsa çokt...