5.bölüm 30 YAŞ

26.4K 764 386
                                    

Merak edenler için multimedya da kadir var

~~~~~~

Yavuz'dan

Kendime bir söz vermiştim.Kadirin gerçek yüzünü berene gösterecektim.

Adamlarımdan birini kadirin peşine takmıştım sekreteri asumanla bi işler karıştırdığını biliyordum.Elime bi fotoğraf geçse herşey çok güzel olacaktı ve beren bana kalacaktı.
Benim olacaktı ama o çoktan bi başkasının olmuştu.Şerefsizin tekine masumluğunu vermişti.

O benim olsun istiyordum ama olmadı.
Onu arabadan kovduktan sonra peşinden gizlice takip ettim evine sağ salim vardığında herzaman ki gittiğim sahile gittim yine.

Arabadama yaslanıp onu ilk gördüğüm günü düşündüm.
Adamın birini öldürürken beni görmüştü.Nasıl da korkuyla bana bakmıştı.İşte o bakışlara tutulmuştum.Kendime geldiğimde onun peşinden koştum ama onu yakalayamadım akıllık yapıp arabayı kitlemişti.İstesem tabancamla camı kırabilir ya da lastikleri patlatabilirdim nasıl olsa ormandaydık onu ölürsem kimsenin ruhu duymazdı ama kıyamadım çünkü ona aşık olmuştum.

O gittikten sonra plakasını adamlarıma söyleyip onu bulmalarını istedim gizlice takip ettirdim.
Evinden tut telefon numarasına kadar herseyini öğrenmiştim ve malesef sevgilisi olduğunu da öğrenmiştim.Bu beni biraz üzmüş olsada pes etmedim.Kadirin onu aldattığını ispatlayacağım.

Her ne kadar beren onu çok seviyor olsada bu işten vazgeçemem.Asumanla kadiri bi şekilde ifşa edicem.
O bunu haketmiyor işte bunu öğrendiğimde berenin karşısına çıkmaya karar verdim.Herşeyi ona ispatlıyacağım.Daha fazla kandırılmasına izin veremem.

Kim derdi ki yıllardır kaçtığım bu şirkette kendi istediğimle güle oynaya geleceğimi.
Herşey onun için onu görmem için bu işe başlamak zorundaydım kendisini benim yardımcım olması için seçtim.
O kadar kişinin içinde onun çıkma ihtimali çok azdı ben de işimi şansa bırakmamak adına başka bi tabağa onun ismini yazıp çaktırmadan çekmecede değiş tokuş yaptım.
Böylece onun ismi çıkacaktı kimse de benim hile yaptığımı anlamıyacaktı.

Yüzüm düştü hala onunla birlikte olduğuna inanamıyorum.Oysa ben onu nasıl sevmiştim aptal kafam.

Arabama binip eve gittim.Uyusam iyi olur yoksa düşünmekten kafayı yiyicem.

Tam uykuya dalmak üzereyken odamın kapısı tıklatıldı.

"Gel"

Annem içeri girdiğinde yatağımdan doğruldum.

"Anne akşam akşam noldu bişey mi diyeceksin"

"Yoo oğlum seni görmeye geldim sadece sabahın köründe gidip akşamın köründe geliyorsun özlüyorum seni oğlum"

Annem bana sarıldığına bende ona karşılık verdim.

"Ben de seni özlüyorum annem"

Annem bana çok düşkündü babam öldükten sonra daha bi üstüme düşmeye başladı.Bi de tutturmuş evlen evlen diye.

Ben tek bir kadına bağlı kalmayı sevmem.

"Şey oğlum..."Bişey diyecekti de çekiniyordu.Gerçi ben onun ne diyeceğini biliyorum ama neyse.

"Dur ben tahmin edeyim.Evlilik mi yine"

"Bak oğlum gelmişsin 30 yaşına hala tık yok ne zaman evlencen de çocuk yapcan..."Şaşkınlıkla anneme baktım.

"Daha evlenmeden çocuğu mu düşünüyorsun.Ben bulurum kendime bi kız sen merak etme."

"Hee bulursun 2 senedir bulurum bulurum dedin bulduğun da yok beni oyalıyorsun bu sefer ben bulcam sana bi kız sen merak etme."

Patronum MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin