Multimedya da Beren var 😍
Keyifli okumalar 😊
♡♡♡♡♡♡
Bu sabah şirkete erkenden geldim.
Yetiştirmem gereken çok önemli raporlar vardı.Asansörün gelmesini bekledim.
Kapı açıldığında bi adım atmıştım ki gördüğüm kişiyle bi şok yaşadım.Bu oydu katil.
Geri çıkmaya çalıştığımda beni kolumdan tutup içeri çekti.
"Yaa bıraksana beni!"diye bağırdım.
"Rahat dur"
Kapı kapandığında beni bıraktı.
Bir katille aynı asansörde olduğuma inanamıyorum.Ya bana bişey yaparsa.Bana baktı ve elini uzattı.
"Dün tam olarak tanışamamıştık."Eline baktım sıkacağımı zannediyorsa yanılıyor.
"Ben Yavuz"
Demek adın yavuz.
Omuz silkitim onunla muhatap olmak istemiyorum.
Yüzümü başka bi yere çevirip asansörün durmasını bekledim.Ona baktığımda sinirli görünüyordu. Takmadığım için olsa gerek.
Off bu asansör de bir türlü durmak bilmedi dediğimde asansörde bir sarsıntı oluştu.
Korkuyla bağırdım sanırım asansör bozuldu.Işıklar da gitti.
Hay benim ağzıma.Ne uğursuzum be.Bilseydim konuşmazdım.
"Şşş sakin ol ben burdayım"
Ben de zaten senden korkuyorum ya.
Ellerini boynuma sarıp bana arkadan sarıldığında ondan kurtulmaya çalıştım ama olmuyordu kesin o asansörü bozdu tanık olarak da beni öldürecek."Bırak beni!"ağlamaya başladım."K...kimseye söylemedim lütfen beni öldürme"hıçkırıklarımın arasından zar zor konuşmuştum.
Kafamı çevirdiğimde kaşları çatık bi şekilde bana bakıyordu.Karanlığa gözlerim alıştığı için mimiklerini görebiliyorum.
Beni bırakıp karşıma geçti."Ne saçmalıyorsun sen.Ne öldürmesi.
Ben sana asla zarar vermem anladın mı beni,"Bana doğru bi kaç adım attığında geriye doğru gittim.Soğuk asansörün kapısını hissettiğimde daha kaçacak bir yerim olmadığını anlamıştım.Dibime kadar gelip iki ellerini de asansöre yaslayarak kulağıma doğru konuştu.Nefesi boynuma değiyordu.
"Sen benden korkuyorsun"dedi.Sakin ama korkutucu sesiyle.
"H...hayır "lanet olsun kekelemesen olmaz mı?Ondan korktuğumu kesin anladı.
Elini yumruk yapıp asansörün kapısına yumruk attı.
"Korkuyorsun!"dedi delirmiş gibi.
Neden bu kadar önemsiyor anlamıyorum.Elini çememe götürüp ona bakmamı sağladı."Benden korkma!"Yerimde sıçradım.
Zaten korkuyorum bi de bağırıp benden korkma diyor.
"Bağırıp durma korkuyorum işte sen böyle yapınca!"ben de bağırmıştım nasıl bi cesaretse adamla asansörde kalmışım bi de ona bağırıyorum.İstese beni hemen öldürür.
"Tamam bağırmıycam sen yeterki korkma benden"diyip dibime kadar geldi.Omuzundan tutup onu itmeye çalıştım ama o daha çok yaklaştı.
Vücudunu bana yasladı.Napıyor bu adam böyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patronum Mafya
Teen FictionSon kez dönüp adama baktığımda katil adamın alnına 1 el ateş etmişti.Korkuyla çığlık attığımda katille göz göze geldik.Esmer kirli sakalı ve kahverengi gözlü.İkimiz de hareket etmiyor öylece birbirimizin gözlerinin içine bakıyorduk.Başkası olsa çokt...