Merhaba 👋
Keyifli okumalar
~~~~~~
Toplantı salonuna geçiş yaparken vedat bey ve kardeşi yiğiti de gördüm.
Yine mi bu adam demeden edememiştim. Onlara selam verip yerime geçtiğimde konu hakkında biraz sohbet ettik.
~~~~~~
Toplantı için herşey hazırken sunum için gelmesi gereken kişiyi bekledik.
Saatime bakarken sonunda biri kapıyı açtıp içeri girdi.
Kafamı kaldırıp gelen kişiye bakarken gördüğüm kişiyle dona kaldım.
Bunun burda ne işi var diye düşünürken
"Beren" dediğimde bana kısa bir bakış atıp "Biraz geciktim. Kusura bakmayın" dedi.
Çantasından gerekli dosyaları çıkarırken yiğit hemen atlamış "Önemli değil beren hanım. Seni bekleyebiliriz. Değil mi yavuz bey" dedi bana bakarak
Seni kelimesine takılırken
Beren gülümseyip sunum için yerini aldığında hepimiz onu dinledik.
~~~~~~
Sunumu herkes beğenmiş berene teşekkür edip odadan çıkmışlardı.
Ama yiğit hâla burdaydı. Berenin yanında.Bi köşede durmuş konuşuyorlardı.
Sinirim tepeme çıkmışken sabırla onun gitmesini bekledim.Sonunda gitmişti. Beren çantasına dosyaları koyarken yanına gidip
"Seni burda görmeyi beklemiyordum" dedim."Bu projede çok emeğim var.
Bi başkasının sunmasına asla izin vermem" dedi.Şaşkın şaşkın ona bakarken
"Nasıl?" Dedim."Artık işimin başına döndüm.
Beni burda görmeye alışsan iyi edersin" dedi. Demek çalışmaya devam edecek.Gülümseyip "Benimle böyle hep iletişim halinde olacaksan neden olmasın. Hem gözümün önündesin. Seni görmek bana iyi geliyor" dedim.
Kaşlarını kaldırıp birkaç saniye bana baktıktan sonra "Aile içi sorunlarımı asla işime yansıtmam. Sıkıldım zaten daha fazla uzatmaya gerek yok" dedi.
"Böyle düşünmene sevindim" diyip gülümsedim.
Onu kendime çekip sarıldığımda kokusunu içime çekip "Özlemişim" dedim.
"Beni affetmiş olmana çok sevindim" dediğimde
Beni itip "Affettiğimi de nerden çıkardın" dedi.
Kaşlarımı çatıp "Nasıl yani?" Diye sordum.
"Ben sadece daha fazla uzatmanın anlamı olmadığını düşünüyorum" dedi ve odadan çıktı. Arkasından öylece baka kaldım.
~~~~~~
Acıktığımı hissettiğimde berenin de açıkmış olacağını düşünüp odamdan çıktım.
Canan'ı gördüğümde berenin nerede olduğunu sordum.
Yemek yemek için aşağıya inmiş olduğunu öğrendiğimde bende aşağıya inmiştim.
Karımla baş başa yemek yemeyi planlıyordum ki berenin yanında yiğiti gördüm.
Sinirle yanlarına gittiğimde berenin yanına oturup onu öptüm ve "Karıcım çok bekletmedim umarım. Biraz işlerim çıktı da" dedim.
Beren ne olduğunu anlamış
"Sorun değil canım. Yiğit bey de bişey sormak için masama oturdu.
Şimdi kalkıyordu" dedi.Yiğit dalga geçer gibi bana bakıp
"Size afiyet olsun" dedi ve masadan kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patronum Mafya
Teen FictionSon kez dönüp adama baktığımda katil adamın alnına 1 el ateş etmişti.Korkuyla çığlık attığımda katille göz göze geldik.Esmer kirli sakalı ve kahverengi gözlü.İkimiz de hareket etmiyor öylece birbirimizin gözlerinin içine bakıyorduk.Başkası olsa çokt...