Merak edenler için multimedyada Nazlı var
Keyifli okumalar
~~~~~~
"Benim..."
"Bu günlük benim sevgilim olurmusun?"dediğimde şaşkınca yüzüme baktı.
"Ne?"
Beren ayağa kalktığında ben de kalktım.
"Ne diyorsunuz siz yavuz bey benim zaten bi ilişkim var!"
"Sakin ol yanlış anladın beni"
"Ne yanlışı ya!"
Benden uzaklaşıp odadan çıkacakken kolundan tuttum.Elimdeki şansı kaybedemem o giderse annem kesin beni nazlıyla evlendirir.Beren kolundaki elime bakıp çekmeye çaldığında bırakmadım.
"Bırak kolumu!"
"Beni dinlersen eğer bırakıcam"
"Tamam bırak"
Kolunu bıraktım.
"Şurada oturalım da sakince konuşalım"
"Böyle iyi"
"Bak az önce annem aradı.Akşam eve erken gelmemi ve misafirlerin olduğunu söyledi.Misafirlerinin kim olduğunu sorduğumda bana en yakın arkadaşı ve kızı dedi.Annem beni arkadaşının kızıyla evlendirmek istiyor kafaya koymuş beni evledirecek..."lafımı bölen şey berenin umursamaz sesiydi.
"Eee banane bundan"
"Evlenmek istemiyorum."
"Bunu bana deyil annenize söylemelisiniz"
"Söyledim sen de oradaydın ama dinlemiyor,akşam onları davet etmiş."
Ofladım"Nazlı benim çocukluk arkadaşımdı yani zorla arkadaş olduk desek daha doğru olur.Küçüklüğünden beri kafayı bana takmış beni seviyor ama ben onu sevmiyorum."
Beren güldü."Ne güzel işte sen psikopat o takıntılı çok iyi anlaşırsınız."
Hayretle yüzüne baktım.
Ne?der gibi kafasını salladı."Bana yardım etmek zorundasın.Akşam benimle bizim eve gelip sevgilim rolü yapıcaz sadece bugünlük böylece nazlı bizi gördüğünde vazgeçer,anem de öyle"
"Zorunda falan değilim"
"Zorundasın!Patron benim.Ben ne dersem o olur"
Beren kollarını birbirine bağladığında"Halla halla"dedi.
"Evet öyle"
"Peki annen ya başka bi gün yine bizi beraber görmek isterse.Daha da kötüsü ya bizim evlenmemizi isterse ne yapıcaz"sinsice sırıttım
"O zaman evleniriz"
"Ne"
"Duydun işte"
"Hayatta evlenmem senle!"
"Niyeymiş o"
"Tipim değilsin"
"Hadi be ordan asıl sen benim tipim değilsin hem şaka yapmıştım ben herşeyi bu kadar ciddiye alma.
Öyle bişey olursa birkaç gün annemi oyalar sonra da anlaşamadık ayrıldık derim.""Olabilir"
"Yani kabul ediyor musun?"
Kafasını salladı."Evet"
Gülümsedim."Hadi hazırlan o zaman gidelim"
"Tamam"
~~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patronum Mafya
Novela JuvenilSon kez dönüp adama baktığımda katil adamın alnına 1 el ateş etmişti.Korkuyla çığlık attığımda katille göz göze geldik.Esmer kirli sakalı ve kahverengi gözlü.İkimiz de hareket etmiyor öylece birbirimizin gözlerinin içine bakıyorduk.Başkası olsa çokt...