Yavuz' dan
Kadirin berenle buluştuğunu öğrendiğim an deliye döndüp berene bağırıp çağırmıştım, sonra da kapıyı üzerine kitleyip çıktım.
Telefonda ali' yi dinlememiştim bile.
Az önce yine aradı. Keşke zamanında dinleseydim. Beren doğruyu söylüyormuş. Kadir onun karşısına çıkmış. Hemde onu sıkıştırmış.
Bunu duyduğum an çileden çıkmıştım.Şimdi ondan af dilemem gerek.
Umarım beni affeder.Bi de odaya kilitledim. Nasıl yaparım bunu? Kesin affetmeyecek.
Odaya girdiğimde durakladım.
Kapı geri üstü açıktı.Kaşlarımı çattığımda "Beren..." dedim ses gelmedi.
Ama nasıl?
Bütün odalara baktım, banyoya bile baktım ama yok. Nereye gider bu kız?
Telefonumu cebimden çıkarıp aradığımda telefonunun burda unuttuğunu fark ettim.
~~~~~~
Aşağı resepsiyona inip kamera görüntülerinden berenin nereye gittiğine baktım.
Gideli yarım saat bile olmamış.
Otelin arka kapısından çıkmış.Bende çıktığımda bereni kayalıklara doğru çıkarken gördüm. Napıyor bu kız ya?
Arkasından seslensem de duymamıştı.
Peşinden gittiğimde uçurumun dibine kadar geldi.Ağlıyor mu o ? Kıyamam nasıl da içli içli ağlıyor. Ne çok üzdüm seni kadınım.
Bir adım daha attığında korkuyla
"Beren!.." diye bağırdım.Tam o an bana dönerken ayağı kayıp çığlık atmıştı. Kolundan sıkıca tutup kendime çektiğimde kalbim inanılmaz bi şekilde hızlı atıyordu.
Düşecek diye öyle korktum ki.
Çok şükür ki düşmedi.Beren hıçkırarak ağlarken
"Geçti güzelim geçti" diyip saçlarını okşadım.Benden uzaklaşıp yüzüme sert bir tokat çarptığında yüzüm yana düşdü.
Ona bakıp "Ben bunu hak ettim" diye mırıldandığımda
Elini tutup "Özür dilerim" dedim.
"Affet beni"Elini sertçe benden çekip "Dokunma bana!.." diye bağırdı.
Yanımdan çekip giderken kolundan tutup "Beren özür dilerim. Lütfen" dedim.
Göz yaşlarını elinin tersiyle silerken "Senden herşeyi beklerdim ama bunu beklemezdim. Bu yaptığını asla unutmayacağım" dedi.
"Sen beni haksız yere suçladın. Üstüne üstlük bi de kapıyı üstüme kitledin" diyip elini salladı.
"Sana demiştim pişman olacaksın diye, ama ben affetmeyecem!" Diye bağırdı. Yine gitmek istediğinde onu durdurup "Beren nolur bi dinle" dedim.
"Neyini dinliyim ya neyini!" Diye bağırdı.
"Sen beni dinlemedin bile. Direk suçladın. Kadirin karşıma çıkmış olma ihtimalini bile aklına getirmedin. Ben artık seninle bir dakika bile aynı yerde olmak istemiyorum" dedi.
Kaşlarımı çatıp "Ne demek bu?" Diye sordum.
"Ben çok düşündüm ve bir karar aldım" dedi.
"Nedir?" Diye sordum.
Açıkçası diyeceklerinden korkuyordum.Gözlerini kaçırıp "Boşanmak istiyorum" dediğinde şaşkınlıkla ona bakıp kafamı salladım.
"Hayır. Bunu yapamazsın" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patronum Mafya
Teen FictionSon kez dönüp adama baktığımda katil adamın alnına 1 el ateş etmişti.Korkuyla çığlık attığımda katille göz göze geldik.Esmer kirli sakalı ve kahverengi gözlü.İkimiz de hareket etmiyor öylece birbirimizin gözlerinin içine bakıyorduk.Başkası olsa çokt...