Keyifli okumalar 😊
~~~~~~
Mehtap hanım "Biz artık kalkalım" dediğinde annem izin vermedi.
"Olur mu öyle şey. Ben dünürlerimi evimde kalmadan hayatta yollamam.
Bu gece bizde kalıyorsunuz. İtiraz yok!"Mehtap hanım oğluna bakıp onay aldığında anneme gülümseyip.
"Bu gece sizde misafiriz o zaman" dedi.Annem "Ne misafiri bu ev sizin sayılır.
Hadi oturun da kızım bize akşam yemeği hazırlasın" bana dönüp "Dimi kızım" dedi."Tabiyiki de hemen hazırlarım.
Mehtap hanım sizin istediğiniz özel bir yemek var mı?" Diye sordum.Mehtap hanım bana dönüp.
"Senin zevkine bırakıyorum güzel kızım" dedi.Gülümseyip montumu salona astıktan sonra elimi yıkayıp mutfağa geçtim.
Acaba ne yapsam diye düşünürken mutfağa birinin girdiğini hissettim.
Arkama döndüğümde yavuz elini tezgaha yaslayıp bana doğru eğildi.
Nefesimi tuttuğumda "Hey! Senin ne işin var burda?" dedim gözlerimi kaçırarak.
"Sana yardım etmeye geldim" dedi.
Benim aksime gözlerimin içine bakarak.Biraz daha yaklaştığında heyecandan dudaklarımı dişlemiştim.
Gözleri dudaklarıma kaydığında "Yapma şunu" diye fısıldadı.
Anlamayarak ona baktım ve "Neyi?" Diye sordum.
"Dudaklarını öyle ısırma yoksa dayanamayıp öpücem" dedi.
Gözlerim kocam olduğunda dudaklarımı dişlemeyi bırakıp onu kendimden uzaklaştırmaya çalıştım.
Yavuz bana daha çok yaklaşıp dudaklarıma baktığında arkadan bir öksürük sesi duyuldu.
"Öhhö... Öhhö"
Yavuz benden uzaklaştığında mehtap hanımın sırıtarak baktığını gördüm.
Kendime gelmeye çalışarak "B-buyrun mehtap hanım bişey mi istemiştiniz?" Diye kekeledim.
"Su alacaktım" dediğinde bir bardağa su koyup verdim.
Mehtap hanım teşekkür edip gittiğinde sinirli sinirli yavuza baktım.
"Senin yüzünden annene rezil olduk.
Off ya!" Diye konuşurken yavuz sırıtıyordu.Kaşlarımı çatıp ona baktığımda
"Ne?" Dedi.Benim sinirlendiğimi anladığında bi an için ciddileşip yanıma geldi.
"Evet nerde kalmıştık" dediğinde omzuna vurup "Salak ya!" Dedim.
Küçük bir kahkaha attığında "Ne yapacağız şimdi? Söyle" dedi.
"Yavuz!" Diye uyardım.
Aklı fikri öpücükte.
"Ya şimdi ne dedim ki? Ne yemek yapıcaz. Başlayalım diyordum" dedi.
"Hee. Sen onu mu diyordun?" Dedim.
"Evet bunu demiştim. Sen ne anlamıştın ki."
Bende öpücükten bahsediyor sanmıştım. "Şey ya... Boşver unuttum" dedim elimi sallayarak.
"Öpücükten bahsediyorum sandın dimi. Senin de aklın öpücükte kaldı sanırım. Bu kadar çok istiyorduysan öperim yani benim için sorun yok" dedi dalga geçer gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patronum Mafya
Teen FictionSon kez dönüp adama baktığımda katil adamın alnına 1 el ateş etmişti.Korkuyla çığlık attığımda katille göz göze geldik.Esmer kirli sakalı ve kahverengi gözlü.İkimiz de hareket etmiyor öylece birbirimizin gözlerinin içine bakıyorduk.Başkası olsa çokt...