35.bölüm Yıldızlı Tepe

6.2K 226 114
                                    

Yavuz'dan

Beren "Kim miş o kız?" Diye sorduğunda yüzüne uzun uzun bakıp
"Öğrenirsin sonra" demiştim.

Benim ilk aşkın sensin, ben seni gördüğüm o ilk anda vuruldum diyememiştim.

Odanın kapısı açıldığında uyuyor numarası yaptım. Beren önümde durup örtüyü üzerime örtüğünde banyoya girdi.

Yaptığı hareket karşısında gülümsedim. Odaya tekrar girdiğinde gözlerimi yeniden kapattım.

Beren yatağa girdiğinde bana baktığını hissediyordum.

"Uyuz" diye mırıldandı.

"Kimi seviyor acaba?" Diye düşünürken konuşmaya devam etti.

"Bunu öğrenmem lazım" sesi kesildiğinde tekrar konuştu

"Madem unutamadın Yavuz efendi o zaman git de onla evlen" dediğinde Senle evliyim ya demek istedim ama diyemedim.

Başını yastığa koyduğunda hemen uyuya kalmıştı. Onu uzun süre seyrettikten sonra uyuyacaktım ki Berenin telefonuna bildirim geldi.

Gecenin bu saatinde kim diye merak ettiğimde Kadirin mesaj attığını gördüm.

Okuduğumda kaşlarım çatıldı.

Kadir: Yavuzla konuştun mu?

Telefonu sinirden sıkarken bir mesaj daha geldi.

Kadir: Konuşup biran önce Yavuzdan boşan

Yazısını okuduğumda telefonu yerine koydum. Bu kim oluyor da Berene emir veriyor. Aranızda ne var Beren.

~~~~~~

Sabah kalktığımda Berenin telefonla fisır fisır konuştuğunu fark ettim.

Ne konuştğunu anlamaya çalışmıştım ama duyulmuyordu.

Hatice anne Berene seslendiğinde Beren "Geliyorum anne" diyip telefonu kapattı.

Odadan çıktığında hemen kalkıp telefonundan kimle konuştuğuna bakmak istedim ama şifre koymuş olduğunu gördüm.

Dünkü mesajdan sonra % 100 Kadirle konuştuğuna emin olmuştum. Demek benimle boşanıp o şerefsizle birlikte olacaksın. O adam sana neler yaptı buna rağmen onu hâla nasıl seversin.

Beren bi anda odaya girdiğinde bir bana bir de elimdeki telefonuna bakmıştı.

Kapıyı kapattığında "O elindeki benim telefonum değil mi?" Dedi.

"Evet senin" diyip uzattım.

Kaşlarını çatıp "Sende ne işi var?" Diye sordu.

"Yoksa telefonumu mu karıştırıyorsun?" Dediğinde

"Yok ne alakası var. Telefonum çaldı uyku sersemiyle seninkini almışım kusura bakma" dedim.

Birkaç saniye yüzüme bakıp
"Öyle olsun" dedi ve odadan çıktı.

Olası bir kavgadan son anda yırtmıştım.

~~~~~~

Odada oturup sohbet ederken Oyanın aradığını gördüm.

Hatice anneme "Telefonum çalıyor. İzninizle" diyip odadan çıktım.

"Efendim" dediğimde

"Yavuz nasılsın" dedi.

"İyiyim sen nasılsın?" Diye sorduğumda

"İstanbula ne zaman geliceksin. Biliyorsun Kadirle olan davamız hâla devam ediyor. Çalışmamız gerek" dedi.

Patronum MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin