Hétvégem azzal telt, hogy Jimin mellett voltam. Rossz volt látni így, de sajnos én nem tudok segíteni rajta. Neki ez a második láza, és nagyon nem szereti, mert nincsen alfája.
Nekem eddig még nem volt, és ennek nagyon is örülök.Hétfőn az iskolában egyedül vagyok, Jimin pihen. Ilyenkor mázlistának hiszem, mert nem kell bejönnie. A sok unalmas órát végig ülnie, vagy esteleg testnevelés órán szenvednie. Alapból szeretem, de ez a tanár úgy tesz, mint ha az olimpiára készülnénk.
Mivel utolsó órám testnevelés volt, fáradtan ballagok a kollégiumba. Nem nagyon akarok elmenni arra a találkozóra. Remélem nem egyből suli után gondolta, mert nekem egy zuhany kell.
- Milyen volt a suli?- kérdezi meg Jimin az ágyon feküdve.
- Mint amilyen szokott lenni.- dobom le a táskám.- Zuhanyozni megyek.- megyek a fürdőbe.
Zuhany után, egy kényelmesebb kinti ruhát veszek fel, amit persze, hogy Jimin is kiszúr.
- Hova mész?- ül fel.
- Könyvtárba.- mondom az igazat.- Nem lettem kész az esszével.
- Sajnálom, rosszkor jött ez a láz.- mondja bűnbánóan.
- Nem a te hibád Chim.- küldök egy halván mosolyt felé.- De sietek vissza.- megyek gyorsan ki, mielőtt kérdezősködne.
A könyvtárban, most van egy-két ember. Ahol a múltkor voltam, oda megyek de nincs itt senki. Kicsit örülök neki, csak akkor gondolkoztam ezen az egészen, mikor Jimin aludt.
Kockázatos lenne vele lenni, bármikor lebukhatunk. Nem mellesleg, még mindig úgy gondolom felesleges ez az egész, nem ismerjük egymást. Nem szeretnék úgy kötődni valakihez, hogy nem ismerem és még szerelem sincsen.
- Sokat vártam.- érzek meg derekamon két kart összefonódni és egy mellkast, hátamnak simulni.
- S-sajnálom.- kezdek dadogni.
- Tudod, a kedvenc gyümölcsöm az eper.- hajol nyakamba és mélyen beszívja illatomat.
Az én illatom pont eper, ez így nem annyira jó.
- Taehyung.- ejtem ki halkan a nevét.
- Mire jutottál?- kérdezi meg és nyakamra kezd kisebb csókokat nyomni, ami miatt nem tudok koncentrálni mondandómra.
Karjaira fogok és fejemet eldöntöm. Túlságosan jó amit csinál, a testem megremeg és ahova csókjait hinti, ott bizsereg a bőröm. Lunám egyre többért könyörög, még ennél is többért.
De hamarabb észhez térek és karjait leszedem magamról,gyorsan távolabb lépek és vele szembe fordulok.
- Ezt csak mind a farkas akarja.- teszem fel a kezem.- A válaszom még mindig ugyan az, nem akarom, hogy bármi is történjen. Semmit nem akarok tőled.
- Jungkook.- lesz egy kicsit hangosabb a hangja.- Te is tudod, hogy ez ellen már nem tudsz mit tenni. A Lunád az Alfámhoz van már kapcsolódva! Nem érted?!- ekkor benéz ide valaki, ezért lejjebb veszi hangját.- Nekünk együtt kell lennünk!- súgja halkan, hangja pedig ideges.
- Hogy legyek egy olyannal, aki az engedélyem nélkül akart megjelölni?! - nézek rá mérgesen.- Én nem egy tárgy vagyok! Vannak érzéseim és még nagyon nem akarok egy jelölést se! Főleg egy ilyen farkastól, aki a saját farkasát se tudja kordában tartani!- szemei vörösek lesznek ismét, de mielőtt bármit mondhatna vagy tehetne, én kikerülöm gyorsan és nagy léptekkel hagyom el a könyvtárat.
Persze, legyen az amit ő akar! Még mit nem! Azt hiszi, hogy ő egy alfa és bármit csinálhat? Nem, velem nem.
- Jungkook!- fog csuklómra és magához ránt. - Nem mehetsz csak el!
- Taehyung, bárki meg láthat!- próbálom eltolni, de nem engedi.
- Erre senki se jár.- mondja nyugodtan.- Adj nekem egy esélyt. Betudom bizonyítani, hogy tudom a farkasomat irányítani. - nem szólalok meg, csak szemeit nézem. Nem látok bennük semmit.- Te is tudod, hogy nincs más választásod.
Talán ha bele megyek, addig békén hagy és kereshetek valamit, hogy véget vessek ennek.
- Nem jelölhetsz meg!- mondom el a kikötésemet.
- Ameddig te nem akarod.- bólint. - De tudnék vele vitatkozni.
- Senki se tudhat erről, nem szeretném ha kirúgnának az iskolából.
- Egyetértek.- bólint.- De egy alfával se beszélhetsz!
- Eddig csak egyel sikerült beszélnem.- utalok rá.- Sajnos nem hagy békén.
- Vicces vagy.- hajol nyakamba, egy darabig így vagyunk, de nem akarom hogy bárki is meglásson.
- Taehyung, most már engedj el.- tolom arrébb magamtól, szerencsére el is enged. - Mennem kell.- fordulok meg és hagynám ott, ha megint nem fogna csuklómra. - Mi az?- nézek rá kíváncsian.
De nem szól semmit, csak néz. Majd elengedi a kezemet.
- Vigyázz magadra!- fordul meg és el siet.
Teljesen összezavar engemet.
Jimin mellett fekszem és halkan bámulom a filmet, amit berakott és a kukoricát eszegetem. Mi lesz ezek után? Hogy most megadtam neki az engedélyt. Hogy fogunk egymással viselkedni? Titkolnunk kell. Nem akartam volna még senkivel se lenni. Mit szólnának ehhez a szüleim? Lehet örülnének neki, hogy végre viszek haza valakit. Állandóan kérdezgetik, hogy van-e már valakim.
De Taehyung olyan nehéz eset. Nem is beszélve arról, hogy milyen helyes. Miért én? Egyáltalán a Lunám, miért őt találta a megfelelőnek? Hiszen nem tudja a farkasát irányítani. És miért most? Miért nem lehetet volna pár év múlva? Most minden olyan kockázatos és veszélyes.
- Jungkook.
- Hm?- nézek barátomra.
- Tudod.....azt hiszem....
- Igen?- ráncolom össze szemöldökömet.
- Régóta beszélgetek, na meg találkozók egy alfával.
- Hogy mi?!- fordulok felé teljesen.- Ki az? Mióta?
- Min Yoongi és istenem, ha legközelebb lesz lázam, én biztos vele leszek.- fekszik el teljesen az ágyon és a plafont kezdi el bámulni.
- Mi? Jimin, ne csináld.
- Nem tudod milyen szenvedni a láz miatt.- néz rám.- És én nem akarok szenvedni már.
- De Jimin, csak akkor csináld ha tényleg ő az. - mondom halkan.
- Ő is akar engem, és én is őt. Ennyi elég, és bírjuk is egymást.
- Szerintem ennél több kell.- fekszek el én is úgy.
- Jungkook, várhatsz a szerelemre, de úgy sem jön el. Én már nem akarok ezekben a mesékben hinni, hogy jön az igazi, Yoongival jól érzem magam.
- Csak vigyáz magadra.- fogom meg a kezét.
- Vigyázom.- mosolyog rám.- És miután nekem meg lesz, elmesélem neked milyen volt.
- Csak ne olyan részletesen.- fintorodok el, ezen pedig felnevet.
- Egyik nap tervezzük, hogy lefekszünk egymással.
- Láz nélkül?- nyílnak nagyra szemeim.
- Igen.- bólint.- Láz előtt is akarjuk.
- És te szeretnéd?
- Jézusom Jungkook, igen! Már mondtam, hogy Yoongi nekem más.
- Ahj Jimin, csak féltelek.
- Te is tudod, hogy nem kell. Féltsd a saját feneked.- forgassa meg szemeit.
- Féltem is!- fordulok el.
YOU ARE READING
Engem hibáztass✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)
Fanfiction"Jeon Jungkook és Kim Taehyung, kollégiumba járnak, egy elég szigorú iskolába. A sors úgy hozza, hogy ők ketten egymásnak vannak teremtve. Jungkook omega, Taehyung alfa. Az omegák és az alfák elvannak tiltva egymástól. Nekik sikerül mindent titokba...