☁️5.rész☁️

1.3K 79 0
                                    




- Sziasztok.- köszönnek és leülnek közénk, mi pedig vissza köszönünk.

Taehyung mellém ül le, de annyira nem is érdekel. Helyette azt figyelem hogy barátom, Yoongival smárol. Örülök, hogy van valakije. De remélem nem bántsa majd meg.

Ezután újra italomnak szentelem a figyelmem. Szeretem mikor van szívószál a pohárban, ès kis esernyő is. Szerintem nagyon cuki rajta, de persze a felesnél nem kellenek ilyenek bele.
Halkan szürcsölgettem az alját, és szomorúan konstatálom, hogy már elfogyott. Pedig olyan finom volt.

- Valaki kér még piát?- kiabálja át a zenét Namjoon.

Egyből felkapom fejem és átüvöltöm a zenét egy hatalmas "igen"- nel. Elmondom mi kell és remélhetőleg azt hoz.
Kicsit át kellet hajolnom az asztalon, ezért vissza ülők helyemre és az üres pohárral kezdek szórakozni.

- Nem kéne ennyit igyál.- érzem meg Taehyung leheletét fülemnél, kezét pedig combomon.

- Ez csak a második pohár lesz.- nézek rá, az ital miatt nem jövők zavarba. Szeretem, mert ilyenkor bármit megtudok tenni.

- Hiszen már ettől be vagy egy kicsit csicsenve.- finomkodik.

- Akkor be leszek jobban.- rántok vállat és vissza fordulok, Namjoon pedig akkor hozza az italokat, én egyből érte nyúlok és inni kezdem.

Taehyung keze még mindig combomon pihen, de nem lököm le. Nagyon jól esik, hogy hüvelykujjával cirógassa combomat. Kellemes érzést vált ki belőlem.

Néha felnézek, hogy azért képbe legyek miről is szól a téma, de van, hogy nem hallom, ezért italomra koncentrálok. Amiket Kim Namjoon szeretettel hozott folyton mindenkinek. Szerintem nagyon kedves! Nem ismerem annyira, de ha már hoz nekem italt, barátként tekintek rá.

Hoseok pedig nagyon egy hangos és vidám srác. Többször von bele engem egy témába, mert lássa nem nagyon beszélek. Szimpatikus egy srác, olyan jó kisugárzása van, amitől én is mosolygok. Bár erre lehet rátesz a sok alkohol mennyiség.

Yoongi, pedig hát. Félelmetes kinézete van, de ő is nagyon jó fej tud lenni. Ha tud. Még annyira nem tapasztaltam, de Jimin nézve csak az. Remélem.

Mindenen nevetek és mosolygok, közben már én magam kezdek bele valamilyen témába és mesélek pár dolgot.

- Még mindig ugyan az a sör van a kezedben?- hajolok közelebb Taehyunghoz és mutatok a sörre. Csak egy sört kért és azt kortyolgassa.

- Nem akarok inni, elég ez nekem.- furcsán kezdek nézni rá, majd vállat rántok.

Ha nem akar inni, én nem erőltettem. Bár azért furcsa, azt hittem ő az a tipikus "leiszom magam a sárgaföldig és aki szembe jön velem, azt megdugom" srác. Talán tényleg ismerkednem kéne vele. Lehet nem is olyan, amilyennek én gondolom.

- Ez a kedvenc számom!- nézünk Jiminnel egymásra, felkiáltva boldogan.

Nem is kell több, egymás karját átkaroljuk és átmászva mindenkin megyünk a tánctérre.
A közepébe megyünk be és nem várva semmire, kezdjük el csipőinket tekerni a zene ritmusára. Néha össze kavarunk, vagy csak összemosolygunk. Egyik zenénél, még egymást is átöleljük és elmondjuk mennyire szeressük a másikat, egymásnak adunk hatalmas csókot a másik arcára.

- Hol a dzsekim?- nézek magamra és körülnézek.- Hol a dzsekim?- fogom meg Jimin csuklóját.

- Levetted, te nagyon hülye!- nevet rajtam és egymásba kapaszkodva kezünk megint táncolni.

Engem hibáztass✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)Where stories live. Discover now