☁️18.rész☁️

1.2K 78 2
                                    



Jungkook szemszöge:

Az elmúlt napok nagyon jók voltak Taehyung és a srácokkal. Nagyon jól éreztem magam, de sajnos véget ért és újra az iskola padban ülők.
Persze az egész osztály a kirándulás történéseiről beszélnek, de engem és Jimint annyira nem köt le. Helyette el kell mondanom neki az egész láz dolgot. Milyen jó, matek óra közben.

- De akkor jó volt?- kérdezi meg izgatottan.

- Igen.- bólintok.- Nagyon hirtelen jött ez az egész, de Taehyung tényleg odafigyelt rám.- emlékszek vissza mosolyogva. - Ahj Chim, nem hittem volna, hogy ő ilyen.- könyökölök fel az asztalra.

- Szeret téged, látszólag te is őt.- vigyorog.- Jó, hogy vigyáz rád, mint egy üvegbabára.- nézek rá.

- Tényleg szeretem.- mondom komolyan. - Nem tudom, minden olyan hirtelen jön.- sütöm le szemeimet.

- Jungkook, ez jó.- teszi kezét combomra.- Lehet, hogy minden olyan hirtelen és kuszán jött. - magyarázza.- De lett egy alfád, akivel összekapcsolódtál és a szerelmed lett. - akaratlanul is kicsit zavarba jövők Taehyung gondolatától.

- Igazad van Chim, csak sodródjak tovább az árral.- mosolyogok rá.

- Ez a beszéd!- csap combomra, ami miatt én is az övéjére. - Ma Yoonginál alszom.- tájékoztat.

- Remek!- bólintok.- Áthívom Taehyungot, kivéve ha tanulnia kell.

- Miattad biztos félre rakja a könyveit.- vigyorog perverzen.

- Jimin!- forgatom meg szemeimet.

- Miért? Nem egyszer tette már meg.- fordul előre.

- Tudom.- mondom halkan és én is a tanárnak szentelem már a figyelmem.

Órák után, a kollégiumba vesszük az irányt. Csak egy valamin megakad barátom szeme, ami miatt megállunk. Nagyon szuggerálni kezd egy pontot, ezért beállva mellé nézem, hogy még is mit. A gördeszka pályát, és azon belül egy kisebb csoportot. Karon ragad és arra fele kezd el ráncigálni, egy fa mögé pedig behúz. Nem értem mi baja van, tényleg nem értem. De aztán feltűnik Yoongi és, hogy egy lánnyal beszélget, mellette pedig Taehyung és Namjoon. Hoseok tuti Jiával van, olyan aranyosak együtt.

- Miért bujkálunk?- kérdezem halkan.

- Mert....- néz rám.- Csak maradj csendben!- néz vissza.

Ha lebukunk, nem a bizalmunkról leszünk híresek. Jimin nem bízna Yoongiban? Vagy csak az a nagyon féltékeny típus lenne barátom? Csöndben figyeljük az eseményeket, de csak beszélgetnek a lánnyal, mikor is jön még egy. Jimin halkan dühöngeni kezd, én pedig már halkan nevetek és egy képet készítek róla. Mikor kiszórakozom magam, elrakom a telefonom.

- Jimin, azokkal a lányokkal csak beszélgetnek.- fogok barátom vállára.

- Tényleg? Előbb láttam, hogy közelebb megy Yoongihoz!- mutat arra.

- Nevetséges amit csinálsz.- rázom meg fejemet. - Inkább menjünk oda.- indulok ki a fa mögül, de vissza ránt.

- Megvesztél?! - kiabál halkan. - Igazad van, menjünk. A csaj Taehyungot akarja. - mosolyodik el.

- Hogy mi?!- fordulok meg.- Azt merje meg!- nézem ahogy a csaj direkt közelebb hajol hozzá nevetve.

- Jungkook, nyugodj le.- fog vállamra.- Csak beszélgetnek.- egyet horkantok.

- Rendben Park.- nézek barátomra.- Mivel annyira bizalmatlan vagy, írj rá a barátodra, hogy hol van. Ha hazudik, van okod itt leselkedni, ha nem, oda megyünk mindketten és azt a két csajt eltüntessük!

Engem hibáztass✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)Where stories live. Discover now