☁️34.rész☁️

1K 75 1
                                    



Másnap már Jungkook is tudott beszélni a látogatókkal. Elsőnek a nagyszülők jöttek. De amikor az idióta barátaink jöttek, nem tudtam hogy nevessek vagy csapjam le őket. Jimin szó szerint félre lökött egy hatalmas plüss mackóval. Utána jöttek Hoseokék egy csomó étellel és Namjoon lufikkal.

- Jungkookie!- ölelgeti szét barátját.- Hoztam neked banános tejet és fagyit.

- Köszönöm Chim.- csillognak fel párom szemei.

- Ezt pedig a kicsinek hoztam.

- Hoztuk!- javítsák ki a többiek, amire szemeit forgassa.

- Hol van?- kérdezi izgatottan.

- Alszik.- sétálok párom mellé és vissza ülők helyemre, közben kezét összekulcsolom a sajátommal.

- Alig várom hogy fel keljen!- rakja le a macit és annak az ölébe ül.- Amúgy jól vagy? - talál mindenki magának egy kényelmesnek mondható helyet.

- Jól.- bólogat.- De azért kicsit fáradtnak érzem még magam és azt hiszem húsz órát aludtam?- pillant rám kérdően, amire bólintok.

- Majdnem egy napot.- füttyent Nam. - Kifárasztó egy szülés lehetett.

- Az volt! Fájdalmas és sok energiát vett igénybe.- meséli.

- Még sem akarok terhes lenni.- néz párjára Jia.

- Akkor sem, hogy melletted leszek végig?- öleli magához Hoseok.

- Meg is szülnél helyettem?- néz fel rá kiskutya szemekkel.

- Ha lehetne, igen.- puszil orrára.

- Yoongi, én akarok gyereket. De te szülőd meg.- vigyorog aranyosan párjára.

- Te vagy az omega.- világítsa fel, amit eddig is tudtunk. - Amúgy.- kezd el nyúlkálni a dzsekije zsebében és Navához sétál, aki orvosi ágyában fekszik.- Hoztam neki egy kis apróságot.- vesz elő, egy kis fehér plüss nyúlat és berakja mellé.- Gondoltam ezzel aludhatna, és amúgy is Jungkookra hasonlít.- néz az említettre.

- Köszönjük Yoongi.- mosolyog rá kedvesem, teljesen hozzá van szokva, hogy mindenki nyuszizza.

- Kösz haver, ez kedves gesztus volt.- biccentek.

- Mi pedig azt hisszük, hogy Yoonginak nincs szíve.- szólal fel Hoseok, ezzel elrontva ezt a pillanatot.

- Pedig hatalmas szíve van!- ugrik fel Jimin és szinte Yoongi karjaiba ugrik bele. - Szeretlek.- csókolja meg.

- Tae.- húzza meg karomat szerelmem, ezzel késztetve, hogy keljek fel és hajoljak hozzá. - Nem sokára fel kell Nava, addig kimentek?- szégyenlősen lehajtsa kicsit fejét.

- Persze.- emelem fel állát és egy hosszabb csókot nyomok, lágy ajkaira. - Siess a hercegnővel.- kacsintok rá. - Srácok, nem sokára fel kell Nava. Akkor majd ki kell mennünk egy kis időre.- nézek a társaságra.

- De azután babázhatunk?- öleli magához Yoongit, Jimin.

- Ha fent marad, igen.- bólintok.

Nem sokára fel is kell Nava, aki hangosan jelzi éhségét. A többiekkel kimegyek, ameddig Jungkook megeteteti.

- Jó nagy hangja van.- ül le mellém Namjoon.

- Kis baba.- válaszolja Jia.- Na meg éhes. De tényleg nagy hangja van.

- Én szívinfarktust kaptam.- fogja szívét Hoseok, ezen pedig nevetünk.- Nem vicces, olyan hirtelen felsírt és nagy hanggal.

- Nyugi már.- puszil arcára párja nevetve.

Engem hibáztass✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)Where stories live. Discover now