☁️29.rész☁️

1.1K 80 8
                                    



A könyvtárba érve köszönünk halkan a bent lévő, könyvtáros hölgynek. Elsőnek egy eldugodtabb helyet keresünk, ami hátul van. Lerakjuk a dolgainkat és megyünk könyvet keresni. Romantikus könyvek felé veszem az irányt,alfám csak követ engem. Egyik kedvenc könyvemet kezdem keresni "Szenvedélyes hasonmás". Nagyon sokszor kiolvastam már és még mindig nem unom. Az egész történet olyan érdekes a vége pedig csattanó, mert nem tudnád meg mondani, most ki is akarja megölni Tétet. A neve még hasonlít Taehyungéhoz, ő az én Tétem.

Ahogy megtalálom, elveszek belőle két példányt. Egyiket alfám kezébe nyomom, másik kezét megfogom és vissza húzom a helyünkre. Leültetem és ölében helyezkedem el kényelmesen.

-Olvass.- nyitom ki a könyvet és elkezdem olvasni.

- A tiédből is tudnám.- rakja le a könyvet, jobban magához ölel és úgy figyeli azt, amelyik a kezemben van.

- De nem fog érdekelni, hogy végig olvastad-e vagy nem az oldalt.- rántok vállat.

- Lehet elalszom közben.- bújik nyakamba. - Igen, lehet én aludni fogok.

- Csak halkan.- kezdem újra olvasni a könyvet.

Nem tudom, hogy most Taehyung is olvassa velem vagy tényleg alszik. Jobban leköti a figyelmem a könyv. A sorokat csak olvasom és az oldalakat lapozom. Semmi nem tudja elvenni figyelmem és az előttem elképzelt képkockákat. Túl jó az egész, ahogy írva van, a szereplők benne. Alfám teljesen olyan, mint a főszereplő. Bár, én nem így találkoztam vele és biztosan az igazi felessége helyében, egyszer sem csalnám meg. Na igen, igazából ő nem is szerette Tétet, csak fel lett bérelve.

- Meglepő, meg nem is olyan meglepő a vége.- szólal meg Taehyung.

- Te olvastad?- nézek hátra rá.

- Az elején annyira nem figyeltem, inkább aludni próbáltam. A közepe felé kezdtem.- nyúl el a táskáért és kiveszi belőle a sütiket. - Biztos éhes vagy már.- bontsa ki és egy csokis kekszet a számba nyom.

Megfogom a végét és enni kezdem, mert tényleg éhes voltam már. Kivesz magának és halkan próbáljuk enni.

- Kérek banános tejet!- dőlök testére.

Elő veszi nekem a banános tejet, amibe bele rakja a kis szívószálat és kezembe adja. Egyből inni kezdem. Mikor kiiszom az egészet, vissza adom neki az üres dobozt.

- Lassan mehetünk haza?- teszi egy helyre a szemetet.

- Igen, kiolvastam a könyvet és kezdek álmos lenni. - ásítok. - Meg remélem anyu főz valamit.- teszem hozzá.

- Ha haza ér, biztosan fog neked főzni. Főleg most.- céloz terhességemre.

- Még nem érzem azt, hogy olyan sokat eszem. Vagy is hogy, kettő helyett.- kelek fel.

- Biztosan nem egyből fogod megenni az egész fazekat.- nevet fel.

- Lesz majd olyan?- lepődöm meg.- Akkor te mit fogsz enni?

- Téged.- vág perverz fejet.

- Vissza viszem a könyveket.- forgatom meg szemeimet.

Miután haza értünk, szobámban mentünk fel és lefeküdtünk aludni. Legalább is én biztos, hogy aludtam. Bár Taehyung inkább telefonját nyomkodta szerintem, mert most is azt csinálja.

- Mit csinálsz?- kérdezem meg, még álmos hangon.

- A srácokkal beszélek, hogy mi a helyzet feléjük.- adja is a választ.- Jól aludtál?- puszil homlokomra.

- Nagyon.- lendítem egyik lábam és derekára rakom, így féloldalasan vagyok rajta.

- Anyukád már itthon van és főz neked.

- Imádom anyut.- mondom mosolyogva.- Apu haza ért már?

- Kicsit később jön anyukád szerint.- rakja le telefonját.- Vacsora közben szeretnéd elmondani neki? - simogassa hátam.

- Nem tudom.- sóhajtok.- Szerintem igen, hát ha az étel enyhít rajta.

- Elképzelem, hogy elé tolsz egy tál húst, miközben elmondod a hírt.- nevet fel.

- Nem is rossz ötlet.- nevetek vele.

Kicsit feküdtünk még,azután lementünk anyunak segíteni. Ezután az asztalhoz ülve vártuk aput, aki vidáman jött haza. Leült közénk és neki láttunk enni, miközben hallgattuk a másik napját.

Mosolyogva meséli, hogy az egyik munkatársa mit csinált ma. Kicsit feszengve hallgatom, mert nem sokára elkell árulnom neki, hogy nagyapa lesz.

- Nektek milyen volt a napotok?- néz rám.

- Könyvtárban voltunk.- köszörülöm meg a torkom.- Apa, mondanom kell valamit.- rakom le a pálcikámat és teljesen felé fordulok.

- Komolynak tűnik.- rakja le ő is és érdeklődve figyel.

Taehyung a kezemre fog és szemem sarkából látom anyu kissé aggódó tekintetét, ahogy minket figyel.

- Amit mondani szeretnék, az az is. Kérlek, ne haragudj meg rám ez miatt, mert én sem így terveztem semmit.- veszek nagy levegőt.- Taehyunggal gyermekünk lesz.- nézek zavartan szemeibe.

Taehyung kezemre szorít, hogy itt van mellettem, ami nyugtat engem. De a szívem vadul kalapál és félek. Apu elsőnek csak mered rám, majd Taehyungra néz, aztán anyura. Mint ha nem akarná elhinni azt, amit mondtam.

- Mr.Jeon mi sem így terveztük ezt az egészet, de vállaljuk érte a felelőséget.- kezd bele Taehyung, de apu szó nélkül kell fel és hagyja el a helységet.

Anyu biztatóan rám mosolyog és apu után siet, én pedig könnyes szemekkel bújok Taehyung karjaiba, aki lágyan simogassa hátam és csókokat ad hajamba, hogy ne sírjak.

Láttam apu tekintetét, mint ha csalódott lett volna. Ahelyett, hogy jól leszidott volna, inkább nagyobb büntetést mért ránk, szó nélkül itt hagyott. Ez fáj, legalább kiabált volna.

- Most mi lesz?- bújok ki mellkasából.- Mi van, ha a te szüleid is majd így fogadják? Lehet apu már soha se fog hozzám szólni.- törli le könnyeimet.

- Kicsim.- mosolyog rám kedvesen, hangja pedig lágy.- Ő az apukád és mindennél jobban szeret téged! Biztosan most haragszik és lehet egy ideig fog, de idővel engedni fog és örülni, hogy lesz egy unokája.- ajkaira nyomok egy apró csókot, ő a legcsodásabb fiú az egész világon.

- Nagyon szeretlek.- mosolyodom el halványan.

- Én is Kicsim. - ölel magához.- Szeretnél még enni, vagy inkább a szobádba szeretnél felmenni?

- Nem vagyok éhes. Inkább a szobámba menjünk fel és tereld el a gondolataimat.

- Bárhogyan?- kérdez rá.

- Kim Taehyung, ne perverzségeken törd az agyad!- húzódom el.

- Ugyan már Bébi.- mosolygok rajta, de el is mennek a gondolataim más merre.- Hey, a legfontosabb, hogy ne magadat hibáztasd.- emeli fel állam. - Együtt megoldunk mindent.

- Együtt.- bólintok és nyakába bújok.

______________________________
Sziasztok Tiglánok🐯❤️
Hosszú kimaradás után rész✨ sajnálom, de nagyon sok dolog jön közbe❣️

Hát megtudta Jungkook apa is, hogy gyermeket vár a fia✨

Legyen szép napotok🤍

Engem hibáztass✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)Where stories live. Discover now