Elköszönünk párom családjától és újra útnak kelünk, csak hogy most az én családomhoz. Elmondtuk Taehyung szüleinek, hogy szeretnék az én szüleim is, hogy meglátogassuk őket. Nem ellenkeztek, mert biztos tudják mennyire hiányoznak nekem és én is nekik.Korán reggel indultunk el, de már sötét van és fáradt vagyok. Mondjuk beszélek én, mikor Taehyung már nem egyszerre megemlítette hogy fáj a lába a pedálozástól. Vezetni se lehet jobb, bár én aludhatok.
- Itt vagyunk.- állunk meg a házunk előtt és leparkolunk.
Kiszállunk és elsőnek mindketten kinyújtózkodjuk a nyeszlett végtagjainkat. Ezután Taehyung kiveszi a két bőröndöt és az ajtóhoz sétálunk. Egyből benyitok, mert ez az otthonom, nem muszály kopogni. Az előtérbe lerakja a bőröndöket és levesszük a cipőinket. Megfogom párom kezét és a nappaliba húzom, ahol sejtéseim szerint ott ültek szüleim és nézték a sorozatukat.
- Sziasztok!- köszönök vidáman.
- Jungkookie!- kell fel anyu elsőnek és szorosan magához húz egy ölelésre. - Milyen gyönyörű vagy!- mér végig.
- Anya!- mondom zavartan.
- Fiam.- ölelem meg aput is.
- Annyira hiányoztatok!- bújok jobban ölelésébe.
- Te is nekünk.- ölelkezünk egy darabig, azután vissza állok párom mellé.
- Jó estét, Kim Taehyung vagyok.- hajol meg.
- Jeon Jungson.
- Jeon Mina.- öleli meg anyu, látszólag párom meglepődik de viszonozza kicsit kínosan.- Nagyon köszönjük, amit a fiúnkért tettél.- lép vissza apu mellé.
- Ez természetes asszonyom.- öleli át derekamat. - Uram, tudom késő már. De szeretném az engedélyét kérni, hogy a fiúkkal legyek.- nem kicsit lepődök meg, kicsit félve nézek apura most.
- Drágám.- néz anyura.- Kérlek hozzátok az ételeket, addig én beszélgettek egyet Taehyunggal. - néz vissza barátomra.
- Gyere Kook.- indul meg anyukám.
Egy puszit adók szerelmem arcára és apura nézek, hogy kitudjam venni mit akar. De sajnos nem ad választ, ezért anyu után megyek.
Taehyung szemszöge:
Leülünk a kanapéra, ameddig ő a foteljába. Egy darabig szemezünk egymással, és elképzeltem ahogy ő a keresztapa és a szivarját szívja, de bele kezd.
- Szóval Taehyung, kérlek mond el hogy tényleg komolya a szándékaid a fiamnál.- kér meg. Persze telefonon már beszélgettünk, de ilyen kérdést nem tett fel.
- Szeretem a fiát és vele tervezem a jövőmet. Kötődnek egymáshoz a farkasaink és nem bírnám otthagyni a fiát.
- Még nem jelölted meg, ami tiszteletre méltó.- méreget.- Ha megjelölöd, elhagynád?
- Dehogy is! - vágom rá.- Uram, teljes szívemből szeretem Jungkookot és mindentől védeni szeretném. Megszeretnék adni neki mindent, hogy semmiben sem szenvedjen hiányt. Sosem hagynám el.- mondom komolyan neki és őszintén.
- Megadom az engedélyt.- mosolyog rám, amitől megkönnyebbülök.- Menjünk, mert Mina addig nem engedett enni, ameddig meg nem érkeztek.- kelünk fel.
YOU ARE READING
Engem hibáztass✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)
Fanfiction"Jeon Jungkook és Kim Taehyung, kollégiumba járnak, egy elég szigorú iskolába. A sors úgy hozza, hogy ők ketten egymásnak vannak teremtve. Jungkook omega, Taehyung alfa. Az omegák és az alfák elvannak tiltva egymástól. Nekik sikerül mindent titokba...