Taehyung szemszöge:Eléggé meglepett engem Jungkook, mikor össze veszésünk után, több mint egy hétre rá, megjelent nálam. De arra főképp nem számítottam, hogy a dzsekimet fogja viselni és bocsánatot kér. Azutáni dolgok, pedig lehetetlennek tűntek nekem, hogy igazak legyenek. Velem akart lenni, feküdni hozzám bújva és megkérte hogy vegyem el az első csókját. Belemászott az ölembe!
Annyira gyönyörű volt az egész.A hetek mennek és Jungkookkal egyre jobb a kapcsolatom, mondhatni szerelmes vagyok füleimtől a bokámig. Nagyon szeretem a perceket, amiket eltöltök vele. De sajnos van az iskola. Megbeszéltük, hogy a tanulásra több időt fordítunk, hisz most utolsó évben nem kéne lerontani az átlagainkat. Így nem tudunk olyan sűrűn találkozni, ami elszomorít engem és érzem, hogy ő is sokszor az.
Mivel nagyon komolynak érzem a kapcsolatunkat, meséltem már róla neki a szüleimnek és a bátyámnak is. Nagyon kíváncsiak rá, hogy ki az aki ellopta a szívemet. Elsőnek el sem akarták hinni nekem, de addig győzködtem és meséltem a dolgokat, na meg áradoztam Kookieról, hogy sokk hatása alatt volt mindenki, azt hittem elsőnek lerakták a telefont.
Jungkook szüleivel pedig telefonon keresztül beszéltem, nagyon szimpatikusak nekem. Jungkook szerint, én is nekik. Szeretnék ha elmennénk hozzájuk egyik héten. Ami nekem nincsen ellenemre, személyesen is találkozhatok velük. Beszélgettünk erről párommal és úgy voltunk vele, hogy most már igazán megismerhetnénk a másik családját. Egyből elkezdett nekem áradozni Busanról is, én még sosem voltam ott. Ahogy ő sem Daeungban.
Lassan nyolc óra van és én most végeztem egy esszével. Nem a kedvencem az esszé írás. De a tanár az nagyon szigorú, ha észre veszi, hogy kevesebb van írva a megadottnál, vissza dobja, hogy egyes. Nem egy osztálytársam járt már így, kicsit sem irigyelem őket.
- Aludni akarok.- dobja le magát barátom az ágyára.
Felkelek és nyújtózkodni kezdek, elzsibbadt mindenem.
- Kapcsold le a villanyt és aludj.- adom a jó tanácsot.
- De nem tudok.- vergődik egyet. - Menjünk cigizni, szolok Hoseokéknak. - ül fel egyből az ötletére és telefonját előveszi.
- Elsőnek lezuhanyozom.- megyek a fürdőbe.
Leveszem a piszkos ruhám, amit a szennyes tartóra dobok és beállok a zuhanykabinba. Kicsit melegebbre állítom és megnyitom a csapot. Elsőnek hideg jön, de aztán átvált melegre. Teljesen bemegyek a zuhanyrózsa alá és fejemet hátradöntve élvezem a vizet. Egy ilyen nap után, ez esik a legjobban. Pár percig áztatom magam, majd kedvenc tusfürdőmmel megmosakszom és kiszállok. Megtörölközöm és a szekrényemhez kisétálva öltözöm fel barátom előtt, nem szégyellve magamat. Férfiak vagyunk, semmi szégyellni valónk sincs.
- Mehetünk?- kell fel, mikor elkészülők.
- Igen.- veszek fel egy kardigánt.
Felvesszük a cipőinket és a szokásos helyre megyünk ki. A srácok már itt vannak és cigiznek.
- Jó hogy nyolc után, nem jönnek a tanárok.- mondja Hoseok.
- Hálát adók az igazgatónak.- folytassa Yoongi.
- Holnapra kész az esszétek?- gyújtok rá én is.
Megígértem Jungkooknak, hogy visszább fogom magam dohányzási téren. De ma csak kétszer gyújtottam rá, az átlagnál sokkal kevesebbszer.
- Kész.- mondják egyszerre.
- Idei kirándulásra együtt megyünk.- kezd bele Hoseok.- Mármint alfák, omegák és béták.- hogy megértsük mi is.
YOU ARE READING
Engem hibáztass✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)
Fanfiction"Jeon Jungkook és Kim Taehyung, kollégiumba járnak, egy elég szigorú iskolába. A sors úgy hozza, hogy ők ketten egymásnak vannak teremtve. Jungkook omega, Taehyung alfa. Az omegák és az alfák elvannak tiltva egymástól. Nekik sikerül mindent titokba...