A mozi valami elképesztő volt, főleg hogy a autós. Kényelmes kocsiban ültünk és kukoricát faltunk és egyébb nasikat. A film pedig tökéletes volt, mert az egyik kedvencem. Néha azért elfordítottam a fejem, vagy mondtam hogy mit ne csináljon a szereplő. Taehyung meg se rezzent a film alatt. De megszólta hogy egy kis gyilkos vagyok, amiért szeretem ezt a filmet.Film után haza mentünk és egyből aludni mentünk. Ha nem is csináltunk semmit, de a film lefárasztott.
Másnap reggel ugyan úgy volt mint előző nap, csak hogy Seo áthozta a gyerekeket, mert aki vigyáz rájuk az lemondta. Így én a két kis angyallal reggeliztem, ameddig alfám fent húzta még a lóbőrt. Yuyu a hercegnőkről kezdet nekem mesélni, Soobin pedig a dínokról. Evés után elmosogattam és Taehyungnak is raktam félre a reggeliből. Mivel nem kelt még fel, mondtam a két kicsinek, hogy ébresszük fel a jeges medvét téli álmából. Egyből bele mentek.
Így settenkedve megyünk fel az emeletre, egészen alfám szobájába. Mutatom a kicsiknek hogy maradjanak csendben, akik leutánozzák ezt a tettemet. Olyan aranyosak, hogy elmosolyodom rajtuk. Ujjaimmal elkezdek számolni és mikor a háromhoz érek, felrakom őket az ágyra, ők pedig kiabálva ugranak nagybácsikájukra.
- V bácsi!- rázogassák nevetve.
- Még egy kicsit hagyjatok lurkók.- mondja álmosan.
- Nem, játszani akarunk!- kezd el ugrálni Soobin, Yuyu pedig utánozza.
- Rendben.- nyissa ki alfám szemeit.- De előbb megeszlek titeket!- kapja el őket és magához rántsa a két kicsit. Puszikkal halmozza el őket, majd csikizni kezdi a két bajba jutottat.
Az egész jelenetet végig nevetem, mert nagyon vicces és nagyon aranyosak így együtt. Végül pedig megegyeznek, hogy még egy kicsit hagyják feküdni, addig is lent mesét kezdenek el nézni. Az alfám mindenkit megtud győzni, az már biztos.
A kicsik leszaladnak, én pedig a csipás szemű szerelmemnek adok egy reggeli csókot. Feljebb tornázom magam az ágyon, ezért derekamat átöleli.
- Hogy-hogy itt vannak?- kérdezi még azért álmosan.
- Lemondta a bébiszitter őket, valamit el kell intéznie ma.- válaszolok.- Seo pedig áthozta őket ide, mert dolgoznia kell.
- Seonak nem is kéne dolgoznia, csak imádja a munkáját.- söpör el szeméből egy kósza hajtincset.- De nem bánom végülis.- mosolyodik el.
- Egészen délután háromig a mi felelősségünk a kicsik!- ülők fel.- Szóval öltözz fel és gyere le.- kelek fel.
- Rendben.- ül fel és nyújtózkodni kezd.
Lemegyek a két gyerekhez és leülők melléjük mesézni. Hihetetlen, hogy mese közben, milyen csendben tudnak lenni. A tv világa beszívja őket. Taehyung is leérkezik, reggelit eszegetve ül le mellém és kezdi ő is bámulni a tv-t. Most már mindhárom Kimet elvesztettem. Hogy tudják ennyire kizárni a külvilágot? Kiveszem párom kezéből a mosatlant és elmosom. Mire visszatérek Taehyung a földön van, a gyerekek pedig ütik nevetve. Na, ezt élvezet nézni.
- Mit csináltok?- áll meg mindegyik a mozgásban, a két kicsi pedig zavarban van. - Erősebben kéne ütni, ezt meg se érzi!- mosolyodom el ördögien.
A két kicsi sokkal bátrabban "veri" nagybácsijukat, amit nevetve nézek és közben buzdítom őket. Párom persze könyörög a gyerekeknek, meg nekem hogy ne bíztassam őket. De erős alfa, ezt meg se érzi.
A kis "verekedés" után, kitalálta Taehyung, hogy vigyük el őket a játszótérre. Mivel jó ötletnek tartottam, beleegyeztem. Egy kisebb hátizsákba rakok inni valót és csinálok szendvicseket. Ezután felöltözve fogjuk meg a két kicsinek a kezét és sétálunk a játszótérre.
A gyerekek végig beszélik az utat, mindenre kíváncsiak és mutogatnak. Párommal pedig próbáljuk a legmegfelelőbb válaszokat adni és elmagyarázni, egy-két dolgot.
Mikor oda érünk, a két kicsi berohan, mi pedig mosolyogva megyünk utánuk. Nincs itt senki sem, miénk az egész játszótér. Lerakom a táskát egy padra és figyelem, ahogy Taehyung segíti fel a két gyereket a csúszdarészre. Mikor fent vannak, ő gyorsan a csúszda végéhez megy. Egyesével csúsznak le nevetve, ő pedig elkapja őket és egy puszi után a földre rakja őket. Mosolyogva figyelem őket, ezt még egy párszor eljátsszák. Yuyu hozzám fut inkább és nem a kis mászókához, amin fel kell mászni a csúszdához.
- Hinta.- fogja meg kezemet és húzni kezd a hinták felé, én pedig követtem.
Bele rakom a gyerek hintába és két kis kezét a lánca rakom hogy fogja.
- Kapaszkodj erősen! - mondom neki, miután bólint el is kezdem őt lökni.
- Juhu!- kiabál vidáman és élvezi a hintát, ahogy egyre magasabbra megy. De annyira magasra, nem lököm.
Egy darabig lököm, majd leülők a mellette lévő hintára, ami már a nagyobbaknak van és onnan figyelem vidáman. Integetek is neki, ő pedig vissza nekem.
- Még!- áll meg.
- Inkább gyere és lipikókázól Soobinnal.- veszem ki.
- Jó.- válaszolja.
- Soobin, akarsz lipikókázni Yuyuval?- megyek oda hozzájuk, egy kis játék dinón van.
- Igen!- száll le róla Taehyung segítségével.
Oda visszük őket és én a kis hercegnőt rakom fel, ameddig ő Soobint.
- Kook, ülj mögé.- mondja párom.
- Biztos?- kérdezek vissza.
- Biztos!- beülők mögé és a kis keze mellett megfogom én is a kapaszkodott.
Taehyung lenyomja, ezért mi a levegőbe megyünk. Mindketten felnevetünk és nézzük ahogy V beül az unokaöccse mögé.
- Kapaszkodjatok!- mondja és lábával ellöki magukat a földtől.
Mindenki nevetve élvezi, néha azért megijedek, hogy le ne essen egy gyerek. Vagy előre egy fejes a vasra, ami nem lenne igazán jó.
Egész jól elvoltunk négyesben a játszótéren, később jött pár nagyobb gyerek, akik nem voltak annyira jó gyereknek mondhatók. Ezért úgy döntöttünk, a kinti padon esszünk. Mindkettő gyereknek adtam a kezébe egy szendvicset, Taehyung addig kivette a kis dobozos, gyümölcsös innivalókat. Mikor kértek a gyerekek innivalót, adtunk nekik. Közben mi is ettünk és ittunk. Hoztam kis csokis drazsékat, amit kinyitottam és Taehyungnak adtam, mert akkor tudom hogy nem szórják ki és mindkettő egyenlően fog kapni.
Elpakolunk és a kicsik kezét megfogva indulunk haza, közben a csokis drazsét eszegessük.
- Anyátok már itt van.- nézzük a kocsiját.
Bemegyünk a házba, ahol mindenki tartózkodik. A két gyerek a szüleihez fut, akik egyből karjaikba zárják őket.
- Remélem jók voltak.- néz rám Seo.
- Kis angyalok.- bólintok. - Kaptak szendvicset, meg ha nem baj, csokis drazsét.
- Dehogy baj.- mosolyog rám.
- Taehyungie, asztalhoz és ebéd.- szól Yeona.
- Gyere Kicsim.- fogja meg kezem és elsőnek magához ránt egy csókra, mikor mindenki asztalhoz megy. - Ez hiányzott egésznap!- súgja ajkaimra, amit megmosolygok.
- Nekem is.- adók még egy utolsó csókot neki és asztalhoz ülünk.
____________________________
Sziasztok Tiglánok🐯❤️
Nem tudok aludni✨
YOU ARE READING
Engem hibáztass✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)
Fanfiction"Jeon Jungkook és Kim Taehyung, kollégiumba járnak, egy elég szigorú iskolába. A sors úgy hozza, hogy ők ketten egymásnak vannak teremtve. Jungkook omega, Taehyung alfa. Az omegák és az alfák elvannak tiltva egymástól. Nekik sikerül mindent titokba...