Fáradtan sietünk be a szobába, amit kulcsra zárunk. Nagyon kockázatos beszöknünk a másikhoz, főleg nekem az alfához. Hiszen az összes alfa, imád kint lenni valahol az éjszakába és szórakozni. Az omegák nem ilyenek, betartsák a szabályokat és félnek. Persze van egy-két kivétel.Lassan ballagok az ágyhoz és dőlök be. Ezt az estét, nem szeretném megismételni soha! Taehyung levetkőzik alsónadrágra és zavartalanul mér végig. Enyhén zavarba jövők, mert nem sokat takar rajtam a mostani ruházatom. Felülők és dzsekimet jobban magamra húzom.
- Mi az?- kérdezem meg.
- Te miért is öltöztél ki így?- mászik fel az ágyra, velem szembe.
- Jimin adta rám.- pillantok el.
- Fordulj meg!- kérdően tekintek vissza rá.- Fordulj meg!- kér meg mégegyszer.
Vonakodva fordulok meg, feltérdelve az ágyra és kíváncsian várom mit szeretne. Teljesen úgy érzem magam, mint ha ki lennék most szolgáltatva neki. Érzem ahogy besüpped az ágy jobban, ahogy közelebb jön hozzám. Teste hőjét érzem magamhoz közel, közben leveszi rólam lassan a dzsekit, amit félre dob. Kezét combomra rakja és lassan simít fel vállaimra. Levegőmet szaporábban kezdem el venni, ajkaim kissé elnyílnak egymástól. Egyik kezével átkarolja derekam és jobban magához húz. Ajkait vállamon érzem meg, forró csókokat hint rá, egészen fel nyakamig, amit félredöntök. Másik kezét nyakam vonalára rakja és feljebb kerekedve tőlem, dönti hátra fejem és tapad ajkaimra. Vadan kezdi tépni őket, nyelvét pedig egyből átvezeti szájüregembe. Teljesen lázba hoz engemet, egyre jobban kezdem kíváni Taehyungot, ezt pedig lehet érezni illatomon is.
Elváll ajkaimtól, ami elől van keze hasamon, azt bevezeti ingem alá és simogatni kezd. Hirtelen fordulok meg és döntöm le az ágyra, az ölébe mászva. Kissé megvan lepődve, de látom rajta, hogy egyáltalán nem bánja a helyzetet. Kezeimet felvezetem ingem első gombjára, és kezdem lassan kigombolni őket. Alfám éhes tekintettel figyeli mindenegyes tettemet. Mikor kész vagyok, ő veszi le rólam és most ő dönt le engem az ágyra. Nadrágomtól is megszabadít, azután pedig ajkaimnak esik újra. Csípőjét nekem nyomja, ami miatt egy nyögés hagyja el ajkaimat. Érzem, hogy vékony ruhaneműmet már átáztattam nedvemmel, amit mind Alfám vált ki belőlem. Nagyon kívánom és kicsit azért aggódom, mert most nincsen lázam. Elváll tőlem és szemeimbe néz, mint ha engedélyt szeretne kérni a folytatáshoz. Egy aprót bólintok, amit egy hála csókkal köszön meg, ujjait pedig beakasztja alsónadrágomba.
/-/
Szemeimet laposan kezdem nyitogatni, ami elsőnek elém táruló látvány, az a alfa alvó arca. Kisimult, ajkai kissé el vannak nyitva egymástól. Halkan horkol, ami nagyon aranyos tőle. Kezei derekamat öleli,még ilyenkor se enged el magától. Körülnézek a szobában, és csak a kupit látom. Ruháim szanaszét a földön, párnák is. A levegőben a szeretkezés utáni illatok. Óvatosan leveszem magamról karját és a szekrényéhez megyek, reménykedve, hogy maradt itt ruhám. Szerencsére nadrágom van itt, viszont póló és bokszer nem, ezért tőle veszek el. A zuhany felé veszem az irányt, közben az ablakot kinyitom, hogy szellőztetve legyen.
Beállok a zuhany kabinba, megengedem a vizet pont nekem megfelelően és élvezem, hogy tisztább leszek. Szemeimet lehunyom és fejemet felemelem, így arcomra jön a víz. Kis ásztatásom után, alfàm tusfürdőjét kennem magamra és mosakszom meg jól. Hajamat is gyorsan megmosom, ezután pedig kiszállok és magamra veszek egy törölközőt és megtörölöm nedves testem, azután hajam. Felveszem a behozott ruhadarabokat, ezután pedig megfésülőm hajamat, mielőtt szárítani kezdeném, párom sétál be a helységbe. Mögém sétál és átölel, arcomra puszit ad, amit megmosolygok. Lehet látni rajta milyen kis komás még, cuki arca puffadt és a szemeit alig akarja kinyitni. Természetesen ő is meztelen, de annyira nem zavartassa magát.
YOU ARE READING
Engem hibáztass✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)
Fanfiction"Jeon Jungkook és Kim Taehyung, kollégiumba járnak, egy elég szigorú iskolába. A sors úgy hozza, hogy ők ketten egymásnak vannak teremtve. Jungkook omega, Taehyung alfa. Az omegák és az alfák elvannak tiltva egymástól. Nekik sikerül mindent titokba...