☁️19.rész☁️

1.1K 78 4
                                    



Tudtam, Jimin nézéséből, hogy valami olyasmit tervez, amibe én nem vennék részt. Haragszik Yoongira, nem mondom, hogy nem jogosan, de nem kéne ez miatt azt tennünk, amit eltervezet a fejében. A szekrényből dobálja ki a ruhákat és válogat, párat már hozzám vágott, hogy vegyem fel. De az ing átlátszó anyagú, és egy szűk bőrnadrág? Nem akarom, de nem bírom őt lebeszélni erről.

Miután úgy nézünk ki, mint egy sarki omega kurvák. Nem túlzok, hajamat behullámosította és sminket is rakott rám. Ő magával, mind ezt megcsinálta és a ruhájáról nem is akarok beszélni. Félek, hogy valami bajunk esni fog. Főleg, hogy kilógunk!

- Nem fordulhatunk már vissza!- ülünk a taxiban.

- De rossz előérzetem van Jimin.- mondom aggódva.

- Csak jól érezzük magunkat.- fogja meg kezem.- Lazulj el!

- Kérlek, ne igyál sokat és ne táncolj!

- Akkor miért megyünk buliba? Pontosan ezért Jungkokie.

- Jimine.- sóhajtok lemondóan. Csak ne legyen semmi baj.

Mikor oda érünk kifizessük a taxit és bemegyünk a klubba. Egyből a pultot célozza meg drága barátom és mire vissza nézek rá, már négy ital ki van kérve.

- Kérlek Jungkokie, igyál velem.- nyújtsa felém reménykedve.

Valami van Jiminel, nagyon aggódom érte. Elfogadom, mosolya pedig fülig ér.

- Köszönöm.- koccintunk és lehúzzuk a felest.

A másik italt én lassan kortyolgatom, de barátomnak nagyon gyorsan elfogyik és új van a kezében.

- Jimin, szerinted a két béta lány elmondja, hogy alfákkal voltunk? Most kezdtem ezen gondolkozni, bárkinek elmondhassák.

- Nem érdekel.- ránt vállat és iszik tovább.

Na jó, most már nagyon aggódom érte. Ez mind azért van, mert ma Yoongi inkább a srácokkal akart lenni? Én is elfogadtam, hogy Taehyung Namjoonal lesz, pedig tudom, hogy amúgy sem tanulnak. A mai jelenete is Jiminek, leselkedik. Talán Yoongi ad valami okot neki, hogy ezeket tegye? De annyira lehet látni rajtuk, hogy szerelmesek. Sőt, Jimin eleinte nem vette komolyan, de akkor sem volt mással. Na meg amiket mondott, részegen szerelmet is vallott.

- Nem megyünk táncolni?- hajol hozzám.

- Nem akarok.- rázom fejem.

- Én megyek.- száll le a székről, kicsit el is veszíti az egyensúlyát, amiért utána kapok.

De ő csak simán elsétál és táncolni kezd. Nem ihatok többet, figyelnem kell Jiminre is. Egyedül táncol kihívóan, szerintem másik dimenzióban lehet. Magában is nevet, néha pedig majdnem elesik. A szívószálat rágcsálom, mert nem tudom mitévő legyek. Főleg mikor meglátom, hogy egy srác táncol vele. Gyorsan felkelek és barátomhoz megyek.

- Megyünk!- jelentem ki és húzni kezdem, de kitépi csuklóját.

- Hagyjál!- megy vissza, a srác pedig vigyorogva élvezi az egész helyzetet.

Remek, Jimin atom részeg és egy srác leakarja fektetni. Mit csináljak? Nem szólhatok a fiúknak, vagy lehet azt kéne? De lehet megharagudna rám Jimin. Nem érdekel, nem hagyhatom, hogy hülyeséget csináljon. El se kellet volna jönnöm.

Nyuszii🐰❤️
^Taehyung, azonnal gyertek értünk!^

^Jimin részeg és egy alfa ha jól látom és érzem, nem jó dolgokat tervez vele az este.^

Engem hibáztass✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)Where stories live. Discover now