Taehyung szemszöge:Sosem éreztem azt, hogy én bárkivel is összefogok kapcsolódni. Nem hittem benne. Igaz társ. Hogy lehet valaki igaz társ, miközben nem ismerik egymást a másik féllel?
Sosem izgatott engem egy omega se, ahogy béta sem. Egyszerűen semmit nem mozgattak meg bennem, mindenki ugyan olyan átlagos számomra.
Azonban egyiknapról a másikra ezt megváltoztatta egy olyan fiú, aki omega. Mikor megláttam, valami végig suhant az egész testemben, fogalmam sincs, hogy mi volt.
Majdnem mindennap tudtam látni és egyre közelebb éreztem magamhoz, ezt a gyönyörű fiút.
Mogyoró színű hajzuhatag, ami gondosan le van vágva neki. Sötét szempárok, amik titokban engem figyeltek olykor. Omega létéhez képest pedig, irigylésre méltó alakja van.
Azonban kifigyeltem, hogy aranyos. Aranyosan bánik a barátjával, törődik vele és folyton mosolyog mellette, ami még édesebbé teszi őt. De csak egy ismeretlen volt számomra, ahogy én is neki.Mikor elmondtam neki, hogy igen is kapocs van közöttünk. Mert nem hiába védett be és hívta farkasom. Abban a pillanatban a düh fogott el engem, hisz azt akarták, ami már hozzám tartozik. Még pedig Ő. Legszívesebben szét szedtem volna a másik alfát, de vissza kellett fognom magam.
Nem akarta elsőnek ezt az egészet, de nem hibáztatom érte. Elsőnek én sem akartam.
Mai ismerkedős nap, pedig kellemes csalódás volt. Nem hittem volna, hogy beszélgetni fogunk. Azt hittem távolság tartóbb lesz még mindig és mindent karóval kell kihúzom belőle. Arra is számítottam, hogy faképnél hagy. De ezek helyet, megtudtunk egymásról dolgokat.
Például, hogy a kedvenc színe a piros. Ami meg magyarázza piros pulóverjét és dzsekiét. Ez egy semmis dolog lehet másoknak, de nálunk ez egy nagy előre lépés. Azt is megtudtam, hogy hat évesen azért eset ki a foga, mert biciklizett és egy lejtőről gurult le, nem volt jó vége.
Másnap az iskolában, legnagyobb szerencsémre elmarad az utolsó óra. Így a sulitól pár méterre, Gi-ékkel megállunk és egy szálra rágyújtunk.
- Mi a helyzet Jungkookal?- kérdez rá Namjoon.
- Tegnap tartottunk egy ismerkedős napot.- fújom ki a füstöt.
- És?- szívok újra a cigimbe, letüdőzöm és újra kiengedem.
- Haladunk.- adom a választ.- Ez az egész helyzet új, mindkettőnknek. Hirtelen ért ez az egész és voltam olyan barom, hogy az elején megakartam jelölni.- sóhajtok egy hatalmasat.
- Te aztán tényleg az vagy.- mondja drága barátom, Gi.
- Tényleg az voltál.- helyeseli Hoseok.
- Tudom, csak a farkasom nem bír magával. Főleg mellette nem.- mondom halkan és ajkaimhoz emelem a "káros" rudat.
- Urald a farkasod és ne ő téged.- nyomja el a csikket Yoongi.
- Jimin mellet, így bírod?- húzza fel szemöldökét Hobi viccelődve.
- Igen.
- Idővel jobb lesz minden.- nyomja el a csikkjét Namjoon is.
- Nagyon remélem.- nyomom el most már én is.
- Yoongi.- ugrik Jimin, Yoongi nyakába.
- Chim.- öleli magához és mint ha, egy kis mosoly lapulna ajkain.
- Yoongi, tutira szerelmes.- hajol hozzám Hoseok és súgja, halkan.
- Szerintem is.- bólintok.
- Sziasztok.- fordulok a hangforrásához.
- Szia.- köszönnek vissza a többiek.
Félénken fogja iskolatáskája pántját és direkt nem néz felém. Hosszú pulóver van rajta, ami olyan mint ha nagy lenne rá, ezzel is még aranyosabbá téve a látványt. Ki nem találnának milyen színű. Piros. Fekete nadrág rajta, nagyon is lazán fog ma mindent. Haja kócos és mint ha álmos lenne, arca kicsit fel van puffadva.
Talán nem aludhatott az este? Késésben volt és sietnie kellett? Vagy órán elaludt és most kelt fel, nem rég?
- Mi volt az utolsó órátok?- kérdezi meg Namjoon.
- Matek.- válaszol Jimin.
- Érthető miért néz ki így akkor Jungkook.- nevet fel Hobi, az említett is elmosolyodik.
- Elaludtam órán és arra keltem fel, hogy felettem magyarázza a tanár, hogy "milyenek a mai fiatalok". - ezen mindenki felnevet.
- Nagyon kivolt akadva.- nevet Jimin.- Nekem magyarázott.
- Tudom, a végén már tetettem, hogy alszok.
- Nem vagy semmi.- gyújt rá, még egy szálra Namjoon.
- Mi mentünk srácok.- int Yoongi és Jiminel lelépnek.
- Akkor én is megyek.- szólal fel, pár per csönd után Jungkook.- Sziasztok.- int és megfordulva sétál a kolihoz vezető úton.
- Elkísérem. - intek a haverjaimnak és Jungkook után sietek.- Nem baj, ha elkísérlek?- állok meg mellette.
- Nem. - rázza meg fejét.
Csendben sétálunk tovább, ameddig meg nem szakítom ezt a pillanatot is.
- Mit csinálsz, ha haza mész?- süllyesztem kezeimet, farmernadrágom zsebeibe.
- Eszek, bekapcsolok egy filmet és szerintem alszom rajta. - fordulunk be a kapun.
- Nem is olyan rossz program.- gondolkozom el.- Lehet én is ezt fogom csinálni. - ezen halkan felnevet, amit mosolyogva figyelek. - Jimin, Yoonginál lesz?
- Szerintem ott is alszik.- állunk meg a bejárati ajtó előtt.- De úgy is írni fog. - fordul felém.
- Akkor egyedül leszel egésznap és este is.
- Igen.- bólint.- Amúgy neked ki a szobatársad?
- Hoseok.- válaszolom.- Ha Namjoon lenne, aludni nem tudnék egész este, annyira horkol.- nevetek fel, amin ő is.- Yoongi pedig Jiminel tölti a napjait, szóval legjobb szobatársam van.
- Ezzel egyet kell értenem.- bólint mosolyogva.
- Nem is tartalak fel, hisz sok teendőd van még.- hátrálok.
- Rengeteg, bele is fáradtam.- forgassa meg szemeit mosolyogva, közben kinyissa az ajtót.
- Akkor szia.- intek egyet.
- Szia.- int ő is és bemegy.
Hirtelen hiányozni kezdet az eper illat, ami eddig körül ölelt engem.
Az ágyon feküdve bámulom a plafont. Nincs kedvem semmihez és senki nem ér rá. Hirtelen a barátaimnak más dolgaik akadtak. Hoseok randizik, Namjoon pedig korrepetál valakit. Nekem pedig nincs ötletem semmihez. Már cigiztem, elkezdtem egy filmet is nézni, ettem, de semmi sem vonta el a figyelmem. Valamin kattog az agyam és nem tudom min. Lehet elfelejtek egy házi dolgozatott, de megcsináltam már őket.
Egyet sóhajtva kelek fel és megyek le egyszerű ruházatban és papucsban az automata géphez.
Veszek egy epres tejet és csipszet is, majd egyet gondolva többet veszek és édességet, meg egy gumicukrot is. Még van pénz a zsebemben, ezért banános tejet is veszek, többet.Osonva megyek át az omega részhez, de pont most vannak kint páran. Megnézem az omegám ablakát és a szatyorba berakva a papucsom, kezdek fel mászni hozzá a teraszokon. Szerencsémre, hogy alfa vagyok, ezért seperc alatt fent vagyok az ő kis teraszán.
Megigazítom ruházatomat és bekopogok. Pár perc után, nyílik is a teraszajtó és egy meglepet szempár fogad.
- Mit csinálsz itt?- kérdezi halkan.
- Hoztam banános tejet és nasit.- emelem fel a szatyrot.
Kidugja fejét, körülnéz és gyorsan behúz engem.
YOU ARE READING
Engem hibáztass✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)
Fanfiction"Jeon Jungkook és Kim Taehyung, kollégiumba járnak, egy elég szigorú iskolába. A sors úgy hozza, hogy ők ketten egymásnak vannak teremtve. Jungkook omega, Taehyung alfa. Az omegák és az alfák elvannak tiltva egymástól. Nekik sikerül mindent titokba...