☁️38.rész☁️

968 68 3
                                    



- Taehyung, igazítsd meg Nava masniját!- kérem meg.

- Már is!- próbálja be igazítani neki, normálisan. Hercegnős ruhában van, mert ma van Yoongi és Jimim esküvője. - Gyönyörű vagy hercegnő!- puszilja meg a kicsit, aki erre megörül és felkacag. - Az anyukád is!- egyenesedik fel és egy apró csókot nyom párnácskáimra.

- Yoongi?- ő bent volt nála, én pedig Jiminél és segítettem neki és persze nyugtattam.

- Nem ismeri be, de izgul. Jimin?

- Szerinted leitathatom? - kérdezem elgondolkodva, ő pedig kinevet.

- Inkább menjünk be, Navának sem jó itt kint lenni a melegben.

- Igaz.- engedem, hogy be vezessen.

Leülünk a legelső padsorba, ami a templomban van. A többiekkel beszélgetünk, ameddig meg nem halljuk a szokásos dallamot. Mindenki fel kell és az ajtó irányába néz. Észre se vettem, mikor Yoongi bejött, ő pedig már az oltárnál áll. Jimin lassan lépked be, fehér öltönyben, apukájába kapaszkodva. Olyan csodálatos az egész. Nem hiszem el, hogy tényleg összeházasodnak. Az a legviccesebb, hogy pedig nekünk van gyerekünk, még is ők házasodnak össze. Lehet Taehyungnak meg kéne ezt említenem. De ha ő nem akar esküvőt, mert lehet szerinte felesleges, akkor persze ezt is elfogadom.

Az egész szertartás gyönyörű volt, teljesen meghatódtam. Egy teremben ünnepelünk tovább, ami egészen jó. Az ételek nagyon finomak és a torta is isteni, amit együtt vágtak fel. Mikor Jimin kijelentette, hogy virágot akar dobni, teljesen meglepődtem. Mivel Navára vigyáztam és nem akartam felkelni, nem is keltem fel rá. Csak nagyon erőszakosak voltak velem, főleg ő. Így hát a kicsit átadtam Namjoonak, teljes bizalommal. Igazság szerint ő ült mellettem és gyorsan neki tudtam átadni.
Ezért állok most lányok között, viszont nevetnem kell, ahogy Hoseok imádkozik, hogy ne Jia kapja el. Fel is dobja a csokrot, vagy is azt hiszi mindenki. Helyette vigyorogva megfordul és átadja nekem, amire érthetetlenül nézek. Minek nekem? Átadnám Jiának, csak hogy ő megfordít és egy térdre ereszkedő Kim Taehyung van előttem, miközben egy apró dobozban nyújt felém gyűrűt. Szemeim megtelenek könnyekkel és szám elé kapom kezemet. Most tényleg megkéri a kezemet?

- Jeon Jungkook, teljes szívemből szeretlek. Te vagy a kislányunk anyja, de szeretném ha azt is mondhatnám neked, hogy a férjem.  Nagyon szeretlek. Hozzám jönnél?- fejezi be.

- Igen!- nyújtom felé remegő kezemet, másik kezemmel a szemeimet törlöm meg gyorsan. Felhúzza ujjamra a gyűrűt, azután fel kell és megcsókol. A többiek tapsolni kezdenek és van aki fütyül is.

Sokáig maradtunk és ünnepeltünk, hiszen nem csak Jimin és Yoongi esküvőjét, hanem már nekem és Taehyung eljegyzését. El se hiszem, hogy tényleg megkérte a kezemet. Pont ma gondolkoztam ezen és megtörténik. Annyira hihetetlen, hogy nem sokára felveszem a nevét és örökké együtt leszünk. Hajnalban megyünk haza, Nava már rég elaludt. Óvatosan visszük be és rakjuk be kiságyába, de előtte ruháját levesszük. Ezután mi megyünk háló részünkbe és alvás helyett szeretkezünk, kimutatva az egymás iránti szeretettünket.

~-~

Taehyung meg volt az esküvőnk, ami mese szerű volt. Nava volt a kis koszorúslány, annyira aranyos volt. Rengeteg fénykép és videó is készült erről a napról. Persze nem maradt el napokkal ezelőtt sem a legény búcsúk sem. Nem tudom Taehyungék mit csináltak. Nekem egésznapos bulizást csináltak a nagy városban. Nem hagyhattuk ki a kaszinót sem, csak hogy legyen egy kis Las Vegasi érzésünk, még ilyen sztriptíz bárba is be vittek. Végig zavarban voltam, de ők csak azt hajtották, hogy utolsó szabad este. A lényeg, hogy nagyon jól éreztem magam velük és minden baromságot bevállaltam, amit kitaláltak, vagy már olyan részeg voltam, hogy saját magam csináltam butaságokat.

Az esküvőn Taehyung fekete öltönyben volt, én pedig fehérben. Ragaszkodott hozzá, hogy így legyen, de annyira nem is bánom. Nava aranyos kis fehér ruhában, mindenki elolvadt tőle. Az egész gyönyörű volt és meghitt, egyszer, kétszer elpityeregtem magamat. Egy szabad részen tartottuk a továbbiakat, szépen ki volt világítva is. Estig maradtunk, de azután nászútra mentünk. Nava most az én szüleimnél maradt, de nagyon nehezen váltam el tőle. Legszívesebben magammal vittem volna, de tudtam hogy ez most az apukája és az én nászútam, a nagyszülei pedig úgy vigyáznak rá, mint szemük kincsükre. Párizsba utaztunk, sokkal szebb volt, mint elképzeltem. Mindenegyes pillanatunk ott, olyan szerelmes és romantikus volt. Megnéztünk nagyon sok mindent, de igazság szerint a szobából alig akartunk kijönni.

Most pedig már haza tértünk és végig kislányunkkal vagyunk, nem akarjuk elengedni. Egy hét nagyon sok idő, még haja is több lett, mint volt.

- Tae, nézd Nava mit tud.- rakom le elé a földre.

Nava feltornázza magát egyedül és két lépést tesz, ekkor apukája lábára esik és kapaszkodik meg benne.

- Gyönyörűm!- kapja fel vigyorogva és puszit ad arcára.- Milyen ügyes már! Tudsz lépkedni! Elkell küldenem ezt a többieknek!- rakja le és telefonját előveszi.- Gyere szerelmem, apa hadd büszkélkedjen veled a többieknek.

- Appa.- kell fel és újra két lépést megtesz, ezután Taehyung elkapja, mielőtt a földre esne.

- Nem hiszem el, olyan ügyes vagy!- add neki több puszit. - Láttad Kook?- néz fel rám.

- Láttam.- mosolygok.- Megpróbálkozunk több lépéssel?- emelem fel szemöldökömet kíváncsian.

- Nap folyamán öt lépés!- lesz izgatottabb férjem.

- Legyen!- térdelek le. - Gyere Nava!- fordítsa felém Tae, ekkor lépkedni is kezd, de újra csak kettő, Tae pedig utána kap. - Majdnem hercegnő!

- Menjél anyához, ott van!- mutassa, ezután elengedi és egy lépéssel többet csinál, ezért én kapom el és nyomok egy csókot arcára.

- Olyan ügyes lányunk van!- ül le a földre.

- Gyere Nava!- hívja magához Tae.

Meg is indul, csak négy kézláb, közben kacarászik és beszél szerelmemnek. Amikor hozzá ér, felveszi és megbeszéli vele, hogy két lábon menjen. Nava nagy szemekkel figyeli, ezután már el is fekszik a földön és mint egy giliszta, kezd el kúszni.

- Apja lánya.- nevetek fel.

- Nava, járást beszéltünk meg!- nevet fel ő is.- Tápszer kell már neki, nem?- néz rám kíváncsian.

- Még nem.- rázom meg fejemet.- De pudingot kaphat.- megyek a hűtőhöz, rózsaszín kanalát előveszem és vissza sétálva, adom Tae kezébe.

Nava már az etető székben van, férjem előtt és várja az ételt.

- Ezután fürdés, tápszer és alvás kisasszony!- figyelmezteti, én pedig arcára egy puszit nyomok mindkettőnek, mert olyan édesek.

_______________________________
Sziasztok Tiglánok🐯❤️
Ma még kirakom lehet az Epilógust<3

Engem hibáztass✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)Where stories live. Discover now