☁️16.rész☁️

1.6K 71 2
                                    


Órák hosszán át összeragadva, érintettük egymást és lágy csókokat adtunk a másiknak, kedves szavakkal.  Miután szétváltunk, nem volt energiánk lefürödni, így csak egymáshoz bújva aludtunk el.

Másnap reggel, sokkal boldogabban és kiegyensúlyozottan kelek fel. Szerelmem karjaimban fekszik, de már ő is fent van. Lágyan elmosolyodok és meztelen combjain végig simítva, hajolok édes párnácskáira. Kezét arcomra rakja, egyik lábát is. Így még közelebb vagyunk egymáshoz. Kerek idomába belemarkolok enyhén, amire a csókba sóhajt.

- Jó reggelt.- váll el tőlem mosolyogva.

- Jó reggelt.- mondom vissza, reggeli hangomon.

- Elmegyünk fürdeni?- túr hajamba.

- Menjünk.- fogok erősen feneke alá és felkelek vele együtt.

Egy aprót síkit és nyakamban megkapaszkodik. Halkan felnevetek rajta, mert nagyon aranyos volt ez tőle.

A fürdőszobába bemegyek vele és a kádba engedni kezdek vizet, sampont is rakok bele, hogy habos legyen a víz. A kád szélére leülők vele és puszikat kezdek adni arcára, amit végig mosolyog és kuncog. Mikor kicsit több víz van benne a felénél, elzárom és beülők Kedvesemmel. Hátát mellkasomra dönti és ami körül öleli karom, arra kezd rajzolgatni.

- Jungkook, nem bántad meg?- kérdezek rá.

- Nem!- vágja rá. - Hiszen, már régóta együtt vagyunk és bízok benned. A jelölést nem szeretném még.

- Nem fáj a nyakad?- puszilok az említett helyre.- Vagy bármi más?

- Egy kicsit a nyakam.

- Sajnálom, a farkasom megakart jelölni. - nézem a kis karcolást, nem olyan szép látvány. Kicsit bűntudatom van.

- De nem tetted.- puszil karomra.- Amit nagyon köszönök, biztos nehéz volt visszatartani.

- Nehéz a közeledben.- ölelem magamhoz jobban.- Imádom az illatod.- csókolok tarkójára és ott is hagyom a fejem.

- Szellőztetni kéne.- jut eszébe.- Ha valaki bejön, ki is fordul.

- Nagyon lehet a kettőnk illatát érezni, de ez ilyenkor normális dolog. - magyarázom.- De szellőztetünk.

Hosszabb tartó fürdésünk után, elsőnek ő szállt ki a kádból és kap magára gyorsan egy törölközőt, utána pedig én. Ő szégyenlősen áll előttem, arca kezdi felvenni a piros árnyalatot. Felkapok magamra én is egy törölközőt.

- Bent várok ameddig felöltözöl.- ülök le a wc tetejére.

Hálásan rám mosolyog és szinte futókat megszégyenítve sprintel ki.  Aranyos, hogy ilyen kis szégyenlős lett újra. Nem régiben még egymás karjában voltunk meztelenül, most meg olyan piros, mint egy paradicsom. Lehet a kádban is már ilyen volt, csak nem láttam, mert háttal volt nekem.

Nem hittem benne, hogy ez meg fog történi. A láza. Tudom, hogy mindig is félt tőle, mert látszott rajta. De ahogy tegnap éjszaka, rám nézet és nem láttam szemében a félelem csillogását, helyette a vágyat és szeretetet. Biztosított róla, hogy tényleg komolyan gondolja, hogy velem akarja, és nem csak azért mert egy alfa vagyok a sok közül. Bár ő még láz közben sem adná oda magát egy olyannak, akit nem ismer. Ő túl jó, mint egy angyal.

A kapcsolatunk mióta elkezdődött, egyre jobban kiismertük a másikat, és ha mondhatom, bele is szerettünk egymásba. Tudom, hogy utálja a mézt,csípőset és a tököt. Mikor ideges, felhúzza a kis nyuszi orrát. Ha valami bántja, nem szól egy szót sem, csendes. Szeret filmeket nézni és sorozatokat, imádja a banános tejet és a gumicukrot a savanyút. Kedvenc színe a piros, mint a szerelemnek és a halálnak a jelkèpe. Sorolhatnám még itt a dolgokat és szívem szerint áradoznék róla, hogy milyen egy remek személyiségű és Gyönyörű, de félek kifogynék a a szavakból.

Engem hibáztass✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)Where stories live. Discover now