Jungkook szemszöge:Idegesen toporzékolok párom mellett a bejáratban. Kedvesen fogad minket Mrs.Kim, aki megkér már, hogy szólítsam, Yeonának. Levesszük a kabát, cipőket és már a megterített asztalhoz megyünk. Elsőnek én illedelmesen bemutatkozom mindenkinek, ők ezt viszonozzák és leülők párom mellé.
SeokJin nem sokkal magasabb, mint Taehyung. Neki mogyoró barna haja van és nem mondanám, hogy ugyan az a humorok, a két testvérnek. Az idősebb eddig több mint, hat fa viccet elsütött. Nekem viccesek voltak, de párom csak szemét forgatta. Külsőleg, nem annyira hasonlítanak egymásra.
Taehyung apukája, Mr Kim, aki szintén megkért, hogy szólítsam, Dongjunnak. Nem hittem volna milyen kedves, kinézetre Taehyung rá hasonlít, olyan komoly és elegáns. Félelmetes egy kicsikét. Yeona pedig egy gyönyörű középkorú asszony. Kecses és meg sem látszik rajta a kor, kedvessége pedig határtalan.
Jin felessége, Seo is szimpatikus, annyit még nem beszéltünk. De a gyerekeik, annyira aranyosak! Soobin tiszta Jin, Yuna pedig nagyon hasonlít anyukájára. Soobin egy kis elegáns farmerben és ingben van a vacsorán, mint ha valami nagyon fontos estéjire kellet volna menniük. Barna haja tökéletesen áll. Yuna pedig hercegnős ruhában ül anyukája ölében, ami rózsaszín. Fekete haja két copfba van, amiben két kis rózsaszín masni van. Közben nagy hanggal beszélnek nagybácsikájukhoz és mesélnek el neki mindent, ami addig történt, ameddig nem volt itthon.
- De V báci, én mondtam Yuyunak, hogy nem szabad!- rázza meg fejét.
- V- nek becézik, mert mikor kicsi volt Soobin, nem tudta kimondani a nevét. Helyette a Vt mondta neki.- magyarázza el nekem Yeona. - Yuyu, pedig Yuna.
- Köszönöm.- mosolygok rá hálásan.
- Ugyan.- legyint.- De te hogy-hogy jöttél Taehyunggal? - kérdezi kíváncsian, amire már a többi asztal lévő is felénk kapja fejét.- Tudjuk drágám mi történt, Taehyung már elmesélte. Azt hittük maradsz az iskolában.- magyarázza meg.
- Nem akartam volna egyedül maradni, és Taehyung se akarta ezt. Ezért elmentem az orvoshoz igazolásért.- magyarázom. - Meg persze már szerettem volna önökkel személyesen találkozni.- rakom hozzá, és próbálok nem annyira zavarban lenni.
- Ezt nagyon jól tetted!- mondja az asztal fő. - Főleg azok után, amit Taehyung elmesélt.
- Azt az alfát ismered amúgy?- kérdezi meg Jin.
- Nem.- rázom meg a fejem.- Csak a nevét tudom.
- Folyton Jungkookot után megy.- morog Tae.- Egyszer megölöm!
- Taehyung!- szól rá az anyja. - Légy tisztelettel ránk és a gyerekekre!
- Sajnálom.- fog kezemre az asztalon, én pedig aggódva figyelem. Nagyon ideges lett hirtelen.
- Seo, nagyon szép a gyűrűd! - dicsérem meg.- Eljegyzési?- terelem a témát.
- Igen.- néz le a gyűrűjére mosolyogva.
- Nehezen választottam ki, melyik lenne a tökéletes.- kezd bele a nagy mesélésbe Jin.
Vacsora után, Taehyung a gyerekekkel kezd játszani a nappaliba, én pedig mosolyogva figyelem a konyhából. Annyira jó apuka lenne. Yeonának segítettünk elpakolni és mosogatni. Meg is dicsért engemet, hogy ilyen "házias" vagyok. Közben beszélgettünk egy kicsit a főzésről is, és megnyugodott, hogy Taehyung nem csak a kész ételeken és a konzerveken él.
YOU ARE READING
Engem hibáztass✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)
Fanfiction"Jeon Jungkook és Kim Taehyung, kollégiumba járnak, egy elég szigorú iskolába. A sors úgy hozza, hogy ők ketten egymásnak vannak teremtve. Jungkook omega, Taehyung alfa. Az omegák és az alfák elvannak tiltva egymástól. Nekik sikerül mindent titokba...