Szerencsére mindannyian kitaláltunk valamit az igazgatónak, hogy mért nem tudunk menni az osztálykirándulásra és haza mehetünk. Mindegyikünk különböző dolgot talált ki. Olyat, ami miatt haza engednek. Csúnya dolog, de én azt mondtam, hogy a bátyámat megint elvonóra kellett vinni és látni akar engem, addig bántsa magát. Egyből megértően rábólintott, és kaptam egy pecsétet ,hogy megmutassam az osztályfőnöknek. Jungkookék kicsit féltek, hogy nem hisz nekik az igazgató és még büntetést kapnak. De azután mosolyogva jöttek ki és mutatták a kis cetlit.A kocsinak dőlve várom páromat és Jimint. Yoongi a kocsiba már beült. Namjoonék, egy perccel ezelőtt indultak Hoseokkal és Jinával. Igen, Jia a béta lány aki tetszik neki.
- Bocsi a késésért.- hallom meg hangját, amire felkapom fejem és ajkaim elnyílnak egymástól, mikor meglátom.
Haja most már szőkében pompázik, de töve fekete. Rohadtul jól áll neki, még aranyosabbá teszi, kissé hosszú haja. Párat pislogok,hogy nem-e álmodom. Megrázom fejem és gyorsan elé sietve, veszem ki kezéből a kissé nehéz bőröndöt. Nyitásra nyitom szám, de per pillanat nem jön ki rajta egy szó sem, amit zavartan figyel. Inkább gyorsan berakom a bőröndöt, Jiminét is, aki vigyorogva figyel. Vissza fordulok párom felé, aki aggódva fürkész engem és mint ha ,ezernyi gondolat cikázna fejében.
Közelebb lépek és nem habozva fogom meg arcát és hajolok ajkaira egy szenvedélyes csókra.
- Gyönyörű vagy.- súgom ajkaira.
- Reméltem, hogy tetszeni fog.- jön zavarba.
Egy utolsó csókot nyomok ajkaira és segítek beszállni neki hátra, majd én is beülők előre a volán mögé.
- Akkor mindenki meg van?- indítom be a kocsit.
- Igen!- jön a válasz és útnak indulunk.
Az út hosszú volt, de mivel én vagyok a sofőr, szerintem nekem volt a legrosszabb. Párszor megálltunk egy-két megállónál, akkor Namjoonal is tudtunk váltani pár szót. Mikor megérkeztünk a szállodához, egyből kikértük a szobákat. Mindenki nagyon elfáradt, ezért eldobta magát holnapra.
Yoongi-Jiminnel van egy szobában, Hoseok-Jiával, Namjoon egyedül és én párommal.
Az egész szóba nagyon szép, nem hiába. Ez egy nagyon szép és tiszta hotel. Az égsz helységnek meg van a varázsa, hatalmas franciaágy, szekrény, kis nappali és fürdőszoba.
Gyorsan lezuhanyozunk, majd már az ágyban is találjuk magunkat. Nem vagyunk fent sokáig, egyből alszunk.
Másnap mikor mindenki fel kell és elmegy reggelizni, neki indulunk utunknak.
Különböző látványosságokra gondoltunk Yoongival, mint a:Duryu park
YOU ARE READING
Engem hibáztass✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)
Fanfiction"Jeon Jungkook és Kim Taehyung, kollégiumba járnak, egy elég szigorú iskolába. A sors úgy hozza, hogy ők ketten egymásnak vannak teremtve. Jungkook omega, Taehyung alfa. Az omegák és az alfák elvannak tiltva egymástól. Nekik sikerül mindent titokba...