☁️7.rész☁️

1.4K 69 0
                                    



Unalmasan rágcsálom tollam végét, miközben hallgatom tanárunkat. Kicsit lejjebb vagyok csúszva a széken, nagyon kényelmetlen. Nem értem miért kapnak a diákok egy kényelmetlen, fából készült széket, amibe a lányok haja bele is akad, ezért egy csomót kitépnek és a székháttámlájába maradnak. Undorító.
De a tanároknak kényelmes, puha párna és háttámlával van a szék. Igazságtalan, hisz én ülők itt egész órán csendben és hallgatom azt, ami egyáltalán nem érdekel.

Mint minden negyvenöt perc után, a csengő felszólal, mint egy angyali hang számomra. Gyorsan összepakolom a dolgaimat és kisiettek a szekrényemhez, hogy berakjam a könyvem, füzetem. Utolsó óra volt, és az agyam elfáradt. Lezsibbasztotta nekem!

Fáradtan veszem fel hátamra, hátizsákom és ballagok ki az épületből.

- Jungkook, süket vagy?- áll meg mellettem Jimin.

- Nem.- állok meg.

- Kiabáltam neked, hogy várj meg!- egyenesedik fel, mert eddig a térdein liheget.

- Bocsi.- mosolygok rá.

- Mindegy, menjünk.- indul meg, ezért én is.

Süt a nap és egészen kellemes idő van. Pulóver azért van rajtam, én alapból a fázósak körébe tartozóm. Nem szeretem a meleget, mindig azért küzdesz, hogy ne sülj meg. Mindig le kell valamennyire vetkőz, nem meztelenre, de sokan eléggé kivágott ruhákban vannak.

- Chim, ma elmegyek Taehyungal pizzázni.- nézek előre.

- Ez egy remek hír.- hallom hangján, hogy mosolyog.

- Nem tudom, annyira zavar, hogy csak a lunám akar vele lenni. - mondom ki őszintén.

- Figyelj.- állit meg és magával szembe fordít.- Lehet, hogy most a lunád akar vele lenni nagyon. De lehet később, majd te akarsz.- bök szívemre.- Minden a türelem kérdése, csak várd ki, hogy fognak alakulni a dolgok. - mosolyog rám kedvesen.

- Köszönöm Chim.- ölelem magamhoz.

- Erre vannak a barátok.- ölel szorosan.

- Legjobb barát.- válok el tőle mosolyogva.

- Várj, ha elhívott téged. Akkor ez egy randi lesz nem?

- Nem tudom.- gondolkozom el.

- Remélem nem így akarsz menni hozzá.- mér végig.

- De?- igazság szerint, tényleg nem akartam átöltözni.

- Csak egy kicsit normálisabb ruhát vegyél magadra!- kér meg.

- Jó.- forgatom meg szemeim.- De ez úgy sem egy randi, csak ismerkedünk.

Lezuhanyozom, fogat mosok, hajamat is megfésülöm. Kedvenc kék farmeromat és piros pulóveremet veszem magamra. Tényleg nem viszek semmit se túlzásba. Jimintől elköszönök, miután áldását adta és a kapu elé megyek ki teljesen. Neki dőlök miközben várom az alfát. Nem beszéltük meg mikor találkozunk, annyit mondott, hogy iskola után. Kicsit felelőtlen volt ez tőlünk, lehet hogy feleslegesen jöttem ilyen hamar. Az is lehet, hogy ő már várt itt és megunta.

- Szia.- áll meg mellettem az alfa, ezzel is kizökkentve engem gondolataimból. - Sokat vártál?- fordulok felé, a kaputól is ellépek.

Szemeimmel végig mérem tetőtől talpig és el kell ismernem, hogy nagyon is jól néz ki. Fekete farmer, fehér póló és egy farmer dzseki. Kiváncsi vagyok mennyi dzsekije van még. Haja, mint mindig, most is tökéletesen áll. Csoki illata nagyon is jól érezhető, finom illata van.

- Két percet.- válaszolok.

- Akkor, indulhatunk.- biccent egy irányba.- Arra parkolók. - egyet bólintok és követem őt.

Mindketten beülünk az autójába, ami még mindig nagyon kényelmes. Őv csattolás után, meg is indulunk, de egyikünk se szólal meg, amit én egyáltalán nem bánok.

A pizzázó előtt leparkolunk, kiszállunk, ő előre engedve engem, megyünk be. Leülünk egy szimpatikus helyre, ahova már előre ki van készítve az étlap. Lapozgatni kezdem, de persze fejben már teljesen meg van mit is kérek, de mindig átnézem az étlapot, hát ha megtetszik valami más, vagy hajlok egy új íz megkóstolására. Közben jön egy pincér felvenni az italokat, ami kóla lett mindkettőnknek.

- Tetszik valami?- olvasom a desszerteket, mázli, hogy van itt.

- Igazándiból, annyira nem kívánok egyet sem.- pillantok fel rá. Arca megváltozik, nem is tudom milyenné, ezért gyorsan javítom magam.- Sokszor van így velem, majd ha az illatát megérzem, a nyálam is összefog folyni. - mosolyodom el halványan.

- Ez megnyugtató.- nevet fel kicsit, és iszik az italába.

A pincér kijön és felírja a rendelést, amit leadunk neki, meglepetésemre Taehyung, még palacsintát is kér nekünk, amit igazából nagyon nézegettem az étlapon. Az omega lány enyhén meghajol és távozik is.

- Miért cigizel?- teszem fel hirtelen a kérdést, közben az asztalra könyökölök.

- Stressz, megnyugtat. Meg lehet már megszokás is.- gondolkozik el.

- Nem akarsz leszokni?- kérdezem meg.

- Nem szándékozom még.

- Még.- teszek egy szívószálat poharamba és szürcsölgetni kezdem.

- Mi bajod a dohányzással?- szenteli kérdését, most nekem.

- Káros.- vágom rá.

- Mondj olyat ami nem az.- vág vissza.

- Sok ember azt mondta nekem, ne legyen olyan párom akinek van káros szenvedélye. Mint például a dohányzás, alkoholizmus és ehhez hasonlók.- fejezem be és újra rá figyelek.

- Nem mi válasszuk ki, ki lesz a párunk.- dől hátra.

- Igaz. - bólintok.- Mik a terveid a jövőre nézve?

- Tovább viszem apám vállalatát és családot szeretnék.- válaszolja, ami miatt félre nyelek és nagy köhögésbe kezdek.

Aggódva hajol át hozzám és vereget enyhén háton.

- Köszönöm.- törlöm meg a szám, egy szalvétával.

- Jól vagy?- mosolyog rajtam, de én enyhén dühős vagyok és szégyellem is magam.

- Jól.- válaszolok.

- Te mit akarsz a jövőben?- jönnek meg az ételek, amiket megköszönünk.

Egy-egy szeletet már el is veszünk és enni kezdjük.

- Nem igazán tudom még.- gondolkozom el.- Sosem tudtam erre a választ.- felelem őszintén.- Tanulok mert kell ebbe a világban, de nem tudom mit kezdek magammal iskola után. Az is lehet, hogy egyetemre megyek valami jogot tanulni.- merengek.

- Bármi lehetsz, ami akarsz.- figyelek rá.- Csak bíznod kell magadban, és megtalálni önmagad, hogy mit akarsz.- sokáig kezdem el figyelni, ami miatt közelebb hajol.- Mi az?

- Nem hittem volna, hogy valami értelmeset is tudsz mondani.- harapok arca előtt a pizzába.

- Sok mindent nem tudsz még.- ül vissza mosolyogva, én is mosolygom.

Ezután alapvető tényeket tudtunk meg még a másikról. Még nem nyílunk meg egymásnak annyira, hiszen mondhatni még ismeretlenek vagyunk egymásnak. De egy első ismerkedési napnak, nem is volt olyan rossz. Főleg, hogy kaptam palacsintát és pizzát.

Engem hibáztass✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)Where stories live. Discover now