Az egész napom egy borzadály volt. Kezdjük a legelején. Arra kelet felkelnem, hogy Jimin sikong egy pók miatt, én is rettentően félek tőlük. De drága barátom, engem lökött a hatalmas ízeltlábúhoz, kezembe nyomott egy vegyszeres flakont és egy papucsot.Nagy félelemmel, lefújtam, de elkezdett mozogni, ezért gyorsan rácsaptam a papucsot és felugrottam az ágyra. Szerencsére nem élte túl.
A csodás reggeli ébresztőm után, akartam inni egy doboz banános tejet, de nem volt a hűtőben. Úgy döntöttem majd veszek akkor lent, de ahogy néztem a pénztárcám, egy won se volt benne. A suliba bosszúsan mentem és fáradtan, a tanárok pedig pont engem szúrtak ki folyton, hogy feleljek. Szerencsére meg lett a jobb jegy mindig, de nagyon nem volt kedvem.
Jimin pedig egész nap úgy kommunikált hozzám, hogy nyavalygott, amit nem értettem. Ahogy vége lett az iskolának, a kapuban befogtam barátom száját és bele raktam egy almát, így egy kicsit hasonlított a főfogáshoz. De csendben maradt és egész úton az almát eszegette, noha nyammogott, de még is elviselhetőbb volt nyavalygásánál.
Az egész napom borzalmas volt! Fáradtan tértem be lakhelyünkre és dőltem be az ágyba, azóta benne fekszem, a takaró pedig nyakamig felhúzva.
- Jungkook, egyedül rossz nézni ezt a filmet!- kezd neki újra Jimin.
- Pihenek!- dünnyögöm.
- Persze, ha Taehyung lenne itt, biztosan vele néznéd!- sértődik meg, nekem pedig ez pont jó. Csendben lesz. - Nézed már velem!
Helyette a pityegő telefonomat veszem kezeim közé.
Macii 🐻❤️
^Yoongi nagyon hangosan tud horkolni^Nyuszii 🐰❤️
^Jimin pedig egyfolytában beszél, ez sem jobb^Macii 🐻❤️
^Így nem tudok tanulni😖^Nyuszii 🐰❤️
^Én pedig aludni😖^Írom vissza mosolyogva és hasamra is átfekszem, a takarót pedig a fejemre húzom és várom szerelmem válaszát.
Macii 🐻❤️
^Cseréljünk!^
^Te próbálsz tanulni, én pedig aludni^Nyuszii 🐰❤️
^Aa! Ma már eléggé megszívattak a tanárok^Macii 🐻❤️
^Mesélj^Nyuszii 🐰❤️
^Majdnem minden órán én feleltem, a reggelem nagyon rosszul kezdődött és még egy banános tejre sincsen pénzem.-. Jimin pedig, egész nap hisztis^Várom az alfa választ, de egy idő után nem jön. Sóhajtva rakom el a telefonom és bújok a párnák közzé. Biztos most jött meg az a kis kedve is a tanuláshoz. Utálok tanulni, de sajnos muszáj. Na a muszáj, nem a kedvenc szavam.
Majdnem elalszom, mikor meghallok egy kopogást a terasz felől. Fejemet kidugom és hátra pillantok. De a hülye függöny el van húzva.- Ez ki lehet? - kell fel Jimin és elhúzva a függönyt, nyissa ki az ajtót.- Csak a herceged.- sétál vissza az ágyába.
Izgatottan ülök fel és fordulok az irányába. Taehyung kócos hajjal csukja vissza az ajtót és egy kedves mosollyal sétál hozzám. Helyett foglal ágyamon, de én nem várva fogom meg pólóját és hajolok mohón ajkaira. Most már kezd jobb lenni ez a nap.
Levegőhiány és Jimin köhintése miatt, szétválunk. Szerelmesen nézünk egymás szemeibe, közben arcomat lágyan kezdi cirógatni.
- Kicsim, nyugodj le.- kuncog fel rajtam.
- Miért?- döntöm félre a fejem.
- Mert az egész szobában a te eper illatodat fogjuk szagolgatni! - mondja el barátom.
- Ohh.- kontrollálom magamat. - Sajnálom.- mondom zavartan.
- Más helyzetben nagyon is tetszene nekem.- nyal ajkaim közé és egy újabb csókban részesít. - Hoztam neked valamit.- nyúl pulóverjébe be és egy banános tejet húz ki.
- Taehyungie!- csillognak fel szemeim még jobban és azonnal érte nyúlok.
- Tessék.- adja kezembe, én pedig egyből inni kezdem. - Filmeztek?- néz Jiminre.
- Én igen.- válaszol.
- Nem tanulnod kéne?- mászok feljebb az ágyban és kezét megfogva kezdem húzni, hogy feküdjön mellém, amit meg is tesz.
- Reggel is áttudom még nézni. - ölel át, én pedig hozzá bújok.
- Nagyon köszönöm, hogy átjöttél, de a tanulás fontosabb.
- Nekem nem.- puszil hajamba, a hasamban pedig az ezernyi pillangót érzem megint.
- Tae, megbeszéltük már, hogy a tanulmányainkra oda kell figyelni. - azonban nem tud válaszolni nekem párom.
- Filmezni akarok!- szól közbe Jimin.
- Menj át Yoongihoz, amúgy is alszik.- nézek rá.- Ma még nem is láttad.
- Ne is mond!- hajtsa hátra fejét szenvedve. - De mondta, hogy az alfáknál minden este átnézik már a szobákat.
- Miért?- kérdezem kíváncsian.
- Állítólag, egy alfa lebukott, hogy egy omegával van.
- Tényleg?- nézek Taehyungra ijedten.
- Igen.- bólint.- De nem mi vagyunk azok, szóval nem kell aggódni. - csókol homlokomra.
- Bármikor lebukhatunk.- bújok mellkasába.- Mi lett a büntetésük?
- Kicsapták őket.- válaszolja Jimin, amire nagyot nyelek. Nem akarok így járni.
- Jungkook, már csak három hónap van az iskolából. Kibírjuk és le se bukunk.- simogassa hátam alfám.
- Remélem.- válaszolom és próbálom a sok negatív gondolatot kizárni a fejemből.
Végül inkább a filmnek szentelem a figyelmem, amit nem értek, mert most csatlakoztam be. De inkább a filmen pörögjön az agyam, mint azon, hogy mi is járhatunk úgy, ahogy a másik páros. Nagyon sajnálom őket, miért akkora nagy tragédia ha egy alfával vagy? Nem tehet róla egy omega és alfa sem, hogy összekapcsolódnak. De persze ezt magyarázd meg a béta igazgatónak és tanároknak. Egyáltalán nem tudja átérezni a helyzetet, és ez a legnagyobb probléma!
Egy alfa összekötődik egy omegával, onnantól csak az omega biztonsága fogja érdekelni. Az omega pedig minden egyes pillanatban, az alfa biztonságot nyújtó karjaiban akar lenni. Hiszen egy omega nagy veszélynek van kitéve, ha nincs megjelölve. A megjelölés egy nagyon fontos dolog, az biztosít, hogy életed végéig a társaddal tudsz lenni. Viszont ha más jelöl meg téged, akit nem szeretsz és a lunád se úgy viszonyul hozzá, nincs meg a kapocs. Akkor életed végéig egy olyan ember mellett kell lenni, akit nem szeretsz, szomorú és magányos leszel. Lehet hogy saját magadnak ontod ki az életedet.
Biztosan ezt tenném én, nem bírnám elviselni ha más mellett keljen legyek, aki nem Taehyung. Csak azért, mert önző módon megjelölt. Sokszor elgondolkozom ez miatt a jelölésen, de még mindig nem érzem, hogy ez kellene nekünk. Taehyunggal enélkül is megvagyunk jól, és eddig csak egy szemét volt aki ok nélkül megakart harapni. Park Seonghwa. Vele nagyon vigyázom, mert azután is próbált a közelemben lenni, persze mindig valahogyan leráztam.
Amikor az édes banános tejemet vettem és belemarkolt a fenekembe, elkapott a düh. Az a pofont kijárt neki, de azután nem szép dolgok történtek, azt hittem megjelöl, de jött Taehyung. Szerencsére megmentett a karmai közül.
Sajnálom Taehyungot, hogy ennyi mindent kellett tennie értem, mert makacs voltam. Majdnem tényleg elhagyott, azt nem bírtam volna ki. Annyira kötődtem már hozzá és a lelkem mélyen tudtam, hogy nekem kell lépni, mert meg is bántottam az alfát.
____________________________________
Sziasztok Tiglánok 🐯❤️
Taehyungie olyan aranyos🥺 egy páros pedig lebukott🤔Sajnálom, hogy nem vagyok annyira aktív. De most már az leszek❤️
YOU ARE READING
Engem hibáztass✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)
Fanfiction"Jeon Jungkook és Kim Taehyung, kollégiumba járnak, egy elég szigorú iskolába. A sors úgy hozza, hogy ők ketten egymásnak vannak teremtve. Jungkook omega, Taehyung alfa. Az omegák és az alfák elvannak tiltva egymástól. Nekik sikerül mindent titokba...