Kissé fáradtan kelek ki és nehezen az ágyból. Tegnap vitték el egy estére tőlünk Navát a nagyszülei. Taehyung kérte meg őket, már rég tudtunk kettesben lenni és nyugodtan, hogy nem kell aggódni a kicsiért. Az este jó formán semmit se aludtunk, mikor feljött a nap, akkor is még egymás kéjében voltunk el. Mindenem tagadhatatlanul fáj, de még is annyira boldog és kiegyensúlyozottnak érzem magamat. Mint ha egy felhőn feküdnék. Annyira jó volt az együtt töltött idő, hogy szavaim nincsenek rá. Volt hogy gyengéd és érzelmekkel gazdagabb szeretkeztünk, romantikáztunk. A másik pillanatban pedig vadul kaptunk a másik után, mint egy ragadozó. Nem is tudom összeszámolni, Taehyungra hány óvszer került fel és le, volt hogy már hagyta a fenébe és nem húzott fel, amit nem bántam, annyira élvezetes volt, hogy ő maga, bármilyen zavaró tényező nélkül tölt ki. Egyszer sem élvezet belém és nem lett köztünk csomó, mert féltünk hogy az lenne a vége, mint az elsőnél.A földön használt óvszerek és dobozaik, ágynemű a földön és persze a már használhatatlan ruháink. Magam köré csavarom a fehér lepedőt és fájó testrészekkel ballagok ki a konyhába, ahol meg is találom sürgősködő alfámat. Egy perce megállok és végig mérem fedetlen, kidolgozott testét. Halványan elmosolyodom és büszkén nézem végig nyomaimat rajta, hiszen este mindketten élvezettel jelölgettük meg a másikat és mondtuk el "az enyém vagy!".
Picit még fáj nyakamon a jelölése, mert az éjjel azt is megkaptam tőle. Már nagyon éhezet rá belsőalfája és ahogy szemfogai előbukkantak és szemei színe is megváltoztak, nyakamhoz közelebb fért, elsőnek lágyan végig csókolta, azután jött a fájdalmasabb része. De teljesen megérte, mert már hozzá tartozom és végig próbálta elterelni a gondolataimat a fájdalomról, ami nem a legkellemesebb volt.
Halkan osonok mögé és karolom át hirtelen, egy másodpercre befejez mindent, azután csak kuncogva folytassa. Fejemet hátába nyomom, így még jobban érezhetem, imádott csoki illatomat, amit áraszt magából.
- Hány óra?- dünnyögöm.
- Délután öt.- szemeim ki is pattannak, meglepődöm, hogy ilyen késő van.
- Navát nem sokára hozzák haza.- pörög az agyam ezerrel. Kikell takarítanom, de nagyon fáj mindenem. Nagyon hiányozni is kezd Nava, remélem jól van. Bár biztosan, mert nagyszüleivel van. De ha még is történik vele valami és én nem vagyok ott? Lehet sír, mert nem vagyok vele és Tae sem.
- Tudom, nyugodtan feküdj le. Megcsinálok mindent.- emeli fel kezemet és kézfejemre csókol.
- Lehet nem volt jó ötlet, hogy másra bíztuk.- harapok alsó ajkamba. Fejemben van még a bömbölése, ahogy keservesen sír és Jimin küldi át nekem hangüzenetbe. Nekünk elkellet menni egy temetésre, mert meghalt Taehyung egyik rokona a picit pedig nem akartuk magunkkal vinni. - Mi van ha nem is aludt? Felhívom a szüleidet.- mennék el, de gyorsan fordul ő is utánam. Derekamra fogva ránt magához és nem enged szorításából.
- Jól van, az elején rossz volt neki, de anyuék tudtak vele bánni és odaadták neki a mi pólóinkat.- csókol ajkaimra. - Ne aggódj, inkább feküdj vissza vagy a nappaliba. Nem sokára kész a reggeli. - szavai megnyugtatnak és halványan elmosolyodom, milyen gondoskodó párom van.
- Uzsonna inkább vagy vacsora.- javítom ki, amit ő is megmosolyog.- Gyorsan letusolok, azután a nappaliba megyek.- tájékoztatom, mit tervezek csinálni. - Szeretlek.- hajolok ajkaira, szemeimet is lehunyom, karjaimmal nyakát ölelem át, így közelebb is tudom magamhoz húzni.
Derekamat átöleli és egyből viszonozza csókomat, még ízlelőszervét is átvezeti, amit örömmel fogadok. A lepedő félig lecsúszik rólam, de ez miatt, eszem ágában sincsen megszakítani, ezt az isteni csókot. Mancsaival lejjebb vándorol és kerek idomaimat találja meg, amibe bele is markol. Kivált belőlem egy halk sóhajt, ez miatt kicsit vadabbul kezdi el falni ajkaimat. Nagyon is élvezem, de eléggé fáj már így is a fenekem és minden egyébb testrészem. Ezért mellkasára rakom kezeimet és finoman arrébb tolom, így elszakadok édes ajkaitól. Épp hogy annyira tolom el, hogy egymás szemébe figyeljünk, mindkettőnknek csillog. A szerelem és a vágytól.
- Most már megyek.- súgom kettőnk közzé és el is lépek, egyet hátra.
De ő erősen fog és vissza ránt magához, még egy utolsó szenvedélyes csókra, csak ezután enged el és lép vissza a konyha pulthoz, én pedig el sietek zuhanyozni. Bár ahogy tudok sietni, mert sántítok. Ez miatt teljes mértékben gyűlölöm a szeretkezést. Miért kell utána nekem fájnia? Napokig érezni fogom még ezt. Na és ha valaki látni akar és átjön, én pedig sántítok. Egyből levágja a szitut, bár most mindenki sejtheti mi is az.
Amilyen gyorsan tudok, végzek a fürdőszobai teendőkkel. Egy kényelmes fekete mackónadrágot és egy nagyobb fehér pólót veszek magamra. Kín szenvedés árán eljutok a kanapéra, amire hason vágom magamat és nézek ki a fejemből. Szerelmem pont ezt a pillanatot választja, hogy egy tálca reggelivel és imádott itókámmal térjen be. Óvatosan felülők, halkan fel is szisszenek, szemem sarkából látom párom öntelt vigyorát. A szemét! Mikor szembe fordulok vele, akkor is még így néz rám, amit már nem bírok szó nélkül hagyni.
- Meg van őfelsége elégedve?- húzom fel gúnyosan szemöldökömet.
- A lehető legjobban.- nyalja meg kiszáradt ajkait, tekintetemet oda szögezi. - Jungkookie, nagyon éhes vagyok.
- Valamiben egyet értünk!- rázom meg fejem, farkas éhes vagyok és kell az energia. A tálcához is fordulok, ahol rengeteg finomság van. Persze pék árú, de rántotta is! Kezeim alatt fejlődik ez a férfi, ez az én érdemem.
- De én rád!- fog államra és maga felé fordítsa, szemei elvannak ködösülve. Hajolna ajkaimra, de van annyi erő bennem, hogy elfordítsam fejemet, ezért arcomra nyom egy csókot. Halkan kuncogni is kezdek rajta, közben eltolom.
- Éhes vagyok Taehyungie.- nézem meglepődött arcát, ami át vált valami gyermekies szomorúsággá, mint ha nem kapta volna meg a játékát.- Egész éjjel a tiéd voltam, sőt hajnalig!- javítom ki magamat. - Nagyon éhes vagyok már! Mellesleg fáj mindenem!- szűkítem össze szemeimet a végén.
- Most megúszod!- fogja drámaira.- De hogy Nava vissza jön, bármikor elkaphatlak, ha nincsen éppen ott!- fordul a tálcához és egy kakaós csigát elvesz, amibe egy nagyot is harap.
- Biztos nem!- morgom orrom alatt, és mint ha a másik meghallotta volna, úgy fordul irányomba és vigyorog rám csokis szájával.
Neki kezdek én is étkezni, mivel éhes vagyok, elsőnek úgy eszem, mint egy éhen korász. A rántotta nem is borzasztó, sőt finom. Sok idő kellett, de meglett az eredménye. Az alfám egyedül eltud készíteni egy rántottát. Meg is dicsérem, ő pedig szívja magába szavaimat és büszkén húzza ki magát. Kis dilis. Lassú étkezésünk után, a tévét kapcsoljuk be és helyezkedünk el kényelmesen. Mivel fáj a fenekem, hason fekszem el, ez a étkezés is után is nagyon jó szokott lenni nekem. Mikor teli vagyok, a hasamra kell feküdnöm. Fejemet combjaim pihentetem meg, ő pedig hajamat birizgálja előszeretettel.
Nem sokára meg is halljuk a csengőt, amire alfám kell fel. Pár szót beszél még a szüleivel, azután tér vissza hozzám, már Navával a kezeiben. Hátamra fekszem és karjaimat kinyújtja várom a kicsi lányt, aki meglát és ő is nyújtózkodni kezd felém. Taehyung át is adja nekem, én pedig ellepem sok puszival, azután magamhoz ölelem.
- Soha többé nem engedem, hogy elvigyenek!- ígérem meg neki.- Annyira hiányoztál!- szívom be, menta illatát.
- Pedig párszor még fog menni.- motyogja Tae, amire csúnyán nézek rá, kezeit egyből felrakja védekezésként.- Nekem is nagyon hiányzott! De nekünk is kell egy kis magány kettesben.- puszil a pici fejére, aki vigyorog mint a tejbe tök. Ő is szerelmes az apukájába, mint én.
_______________________________
Sziasztok Tiglánok🐯❤️
Remélem mindenki jól van, nem sokára hétvége és pihi✨
YOU ARE READING
Engem hibáztass✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)
Fanfiction"Jeon Jungkook és Kim Taehyung, kollégiumba járnak, egy elég szigorú iskolába. A sors úgy hozza, hogy ők ketten egymásnak vannak teremtve. Jungkook omega, Taehyung alfa. Az omegák és az alfák elvannak tiltva egymástól. Nekik sikerül mindent titokba...