37

1.1K 82 61
                                    

Marinette

Weszłam ma teren posiadłości. Jak zwykle czułam na sobie tą przytłaczającą kupę hajsu która patrzyła na mnie swoimi wielkimi gałami. FRUSTRUJĄCE! Jednak kiedy przeszłam przez ogród Agrestów i weszłam przez główne drzwi do środka było już trochę TROCHĘ lepiej. Odrazu po moim wejściu jakieś laski, nawet hotuwy zabrały mnie do garderoby gdzie miałam makijaż i ogóle ogarniecie mnie jako chodzącego syfu. Kiedy dziewczyny skończyły robotę Gabryś i fotograf weszli do środka. GDYBY NIE ZAPUKALI WCZEŚNIEJ TO BYŁABYM SKŁONNA NAZWAĆ ICH PEDOFILAMI! W sumie.... nie no Gabryś dobra morda a może nawet..... DADDY!

- Świetnie! - Fotograf zadowolony klasnął w dłonie a Pan Agrest uśmiechnął się niczym Hisoka na widok gona. (Czyt. Pedofil)

- RACJA RACJA! Dziś mamy odpowiednie outfity! Nowa kolekcja trafi na stronę w nocy wiec mamy tylko 5-8 godzin na przygotowanie wszystkiego! MASAKRA!

- Taaak hahsh - Zaśmiałam się nerwowo TYLKO OD 5-8 H? To w chuuuuuuuuuuuuj dużo! Już mi się odechciewa ale dobra przynajmniej dostaje za to hajs wiec nie mogę narzekać!

Razem z dwójka mężczyzn udałam się do sali zdjęciowej w której stał już stylista z wieszakiem oraz reszta obsady.

- Okej Tadeusz! Idź  po Adriena a my dobierzemy Marinette kreacje na pierwszą sesje!

- Już lecę! - Jakiś rudy koleś pobiegł niczym gepard gdy zobaczy że trawa się rusza bo myśli a ciul może to żarcie. Tedeusz? Ciekawe skąd ten typ jest. Z Polski? JDSJX kurwa nie no Tadeusz plz.

Gabriel dobrał mi komplet z jego nowej kolekcji do pierwszej sesji. Powiem, że był nawet niezły. Składał się z koszuli o kolorze pudrowego różu i długiej, białej, falbaniastej spódnicy. Całość była złączona gorsetem wiec ogólnie strój wyglądał jak sukienka. Ciekawe. Do wszystkiego została dodana biżuteria a moje włosy zostały spięte w kok który ozdobiony był srebrnym kwiatkiem wczepionym w sam środek fryzury.

Adrien przyszedł niewiele po moim wyjściu z przebieralni. Kiedy go zobaczyłam. NOSZ CHOLERA. Zamarłam. Ale hot. Miał na sobie do połowy rozpięta biała koszule włożona w spodnie koloru pudrowego różu. Na ręku miał zegarek a na szyi srebrny naszyjnik z kwiatkiem który odpowiadał temu mojemu we włosach. SHIET TERAZ MAMY MACZING AŁTFITY! ZESRAM się zaraz czemu on jest taki hot? Jego włosy były niby ułożone starannie jednak lekko roztrzepane co dodawało mu tylko seksapilu. TAK ADRIEN JEST SEKSI! Właśnie tak pomyślałam w tym momencie.

- Skoro już wszyscy są to ZACZYNAMY! - Fotograf kazał nam ustawić się w dane pozy i zaczęliśmy sesje.

Stresowałam się w końcu to pierwsza kolekcja Agresta która ma być z udziałem naszej dwójki jako PARA! Wcześniej co prawda robiliśmy jakieś sesje razem z Adrienem ale ostatecznie Gabriel nie zamieścił ich na głównej stronie.

- TAK JEST!

- DOBRZE!

- TERAZ USTAWCIE SIĘ O TAK!

- OKEJ TO TERAZ ROBIMY COŚ BARDZIEJ SPICY!- Fotograf był pełen pomysłów przez co zdjęć było od cholery i miałam wrażenie jakbyśmy byli tu już nieskończoność. Kiedy poszedł do nas kazał Adrienowi objąć mnie w pasie i przyciągnąć do siebie. Moje dłonie ułożył na torsie chłopaka i powiedział, że na znak mamy się pocałować. ZAJEBIŚCIE! Łatwo kuźwa powiedzieć. No elooo. Spojrzałam blondynowi w oczy i dostrzegłam lekkie rumieńce na jego twarzy. OMG OMG PLZ. Fotograf stanął przed obiektywem i wykonał gest. W moim brzuchu roiło się wręcz od akum i kiedy poczułam na swoich ustach miękkie wargi blondyna, roztopiłam się totalnie i odpłynęłam w inną krainę. PLZ CZEMU TO TYLKO GŁUPIA SESJA GŁUPIE ZDJĘCIE GŁUPIE UDAWANIE ZWIĄZKU! To czemu to wszystko jest takie realne? Czy tylko ja tak to odczuwam? Nie wiem ale moje serce momentalnie dostaje epilepsji kiedy blondyn się chodź trochę do mnie zbliża. TAK NIE POWINNO BYĆ OGAR SIĘ MARYNATA!

- JEST MAMY TO! - Gabriel z fotografem zaczęli odstawiać dziwne tańce prawie jak Belgijka OMG ONI SĄ NIEMOŻLIWI! Ja tylko uśmiechnęłam się do Adriena a ten odwzajemnił gest i zniknął gdzieś odciągnięty przez stylistów do garderoby aby zmienić kreacje, już po chwili sama zostałam wciągnięta do przebieralni z zaskoczenia. PORWANIE CZEEEK!

Siema! O to rozdział! Amen. Co ja mogę powiedzieć CHCE JUŻ WAKACJE PLZ.
No i kurde pozdro z kibla bo właśnie w nim siedzę. 😏


Aaaa

BTW MACIE TU TAKI DODATEK JAK WYGLĄDAŁO MNIEJ WIĘCEJ TO ZDJĘCIE Z SESJI TAKIE O rarrrr

BTW MACIE TU TAKI DODATEK JAK WYGLĄDAŁO MNIEJ WIĘCEJ TO ZDJĘCIE Z SESJI TAKIE O rarrrr

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Poudajemy księżniczko? Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz