7

2.1K 103 111
                                    

Adrien

Dziś szkoła. A ja mam iść normalnie i udawać ze nic się nie stało. JAK MAM UDAWAĆ? Moja siostra z dnia na dzień nie żyje! Czemu ja? Co takiego zrobiłem. Chuj. Od czasu śmierci mojej siostry stałem się bardziej agresywny, ona nie mogła zginąć w wypadku powtarzałem sobie. NIE WIERZE W TO. Walnąłem pięścią w stół. Ubrałem się cały na czarno i zarzuciłem moja torbę na ramię, wrzuciłem tam pare krążków camemberta i zszedłem na dół zjeść śniadanie.

- Witaj Adrienie! - Powitał mnie mój ojciec ale jakoś nie miałem ochoty z nim gadać. W tym domu już nie jest tak jak zawsze.....Przekomarzanie się z siostra o to kto pierwszy nasypie sobie lepsze płatki. Tego już nie ma. Nie powinienem myśleć tylko o tym ale po prostu nie mogłem o niczym innym. W mojej głowie była pustka a jednocześnie przewijały się myśli o mojej siostrze. Nie byłem w stanie zaakceptować faktu ze ona nie żyje.

Marinette

Wstałam rano po dość nie przespanej nocy.
Wieczorem ćwiczyłam jakby sztuki walki czy coś w tym stylu? Dostałam tajemnicze pudełko a po jego otworzeniu ukazała się mała świecąca istota. Przedstawiła się jako Tikki. Opowiedziała mi kim jest i dlaczego akurat ja zostałam wybrana. Podobno byłam potrzebna bo poprzednia biedronka zginęła jednak mistrz ma pewne podejrzenia. Wiem brzmi jakbym mocno przedawkowała. ALE MÓWIĘ SERIO! A jeszcze jedno nie mogłam nikomu mówić o mojej tożsamości, oprócz jednego. Czarnego Kota. Jemu podobno mogłam powiedzieć kiedy będę na to gotowa. CZYLI PEWNIE NIGDY lol.

Zeszłam na dół ubrana w pastelowo-fioletowa bluzę włożona w czarna rozkloszowana spódniczkę lekko przed kolana. Na ramie zarzuciłam torebkę do której włożyłam opakowanie ciasteczek oraz moja nowa przyjaciółkę. Zjadłam śniadanie jak zawsze sama bo matka była już w pracy i szybkim tempem ruszyłam do szkoły. Nie spodziewałam się ze ten dzień będzie tak nietypowy.

Adrien

Wszedłem przez wielkie drzwi do gmachu szkoły. Kurwa. Bez Eline to nie to samo... Ciagle o niej myślałem aż zobaczyłem nową. Marinette. Damn była urocza. Miała coś w sobie ze chciałem na nią patrzeć...

- Halo Adrien? - Nagle ktoś zaklaskał mi przed twarzą.

- Ziom nic Ci nie jest? - Zapytał jak się okazało mój przyjaciel Nino.

- Ja... Nie wiem... - Odpowiedziałem smutno znowu pogrążając się w myślach o Eline. Niewinnej. Siostrze czemu to nie mogłem być ja?

Marinette

Wchodząc do szkoły czułam na sobie jakiś wzrok ale nie byłam pewna skąd dochodzi bo szkoła była za wielka żeby cokolwiek zauważyć. Szukałam wzrokiem Alyi. Za 5 minut zaczynaja się lekcje a jej jeszcze nie ma co jest? Zapytałam sama siebie wyciągając telefon. Zadzwoniłam raz i drugi ale nie odebrała wiec napisałam jej smsa.

Już miałam się kierować do sali kiedy przez drzwi wejściowe szkoły ktoś wparował jak wiatr robiąc przy tym ogromy huk. Za postacią dwie inne strzelały do niej jakimiś pociskami. Okej co jest grane? Bo to napewno nie jest Romeo i Julia!!!

- AKUMAAAAAA!!!! - Ktoś krzyknął a wszyscy w biegu zaczęli się kryć i już wtedy wiedziałam co mam zrobić. Ukryłam się w szatni w damskim kiblu i wypowiedziałam formułkę.

Po chwili wybiegłam i zaczęłam walczyć z przemieniona dziewczyna tak jak uczyła mnie Tikki. Z nadzieja ze Czarny Kot się niedługo pojawi.

Adrien

CO DO CHUJA WUJA TU SIĘ DZIEJE? NOWA BIEDRONKA? OD TAK?! A MOŻE ONA ZABIŁA MOJA SIOSTRĘ ŻEBY PRZEJĄĆ MIRACULUM? NIE WIEM ALE DOWIEM SIĘ!

Przemieniłem się ostro wkurwiony. Nie wiem czy na dziewczynę czy na fakt ze tak łatwo zastąpić moja siostrę byle kim. No kurwa szanujmy się!

- KIM JESTEŚ KURWA? - Zapytałem kiedy już dołączyłem do walki.

- Oh um BIEDRONKA? - No kurwa nie zauważyłem lol

- Tak tyle to widzę! ZABIŁAŚ TAMTA BIEDRONKĘ? - Walnąłem z mostu. A na te słowa dziewczyna momentalnie przestała walczyć. Widziałem jak z jej oczu uroniły się pojedyncze łzy które szybko wytarła aby następnie pokonać akumę.

- Zaliczone? - Powiedziała dziewczyna z nadzieja przybicia żółwika jednak ja przyciągnąłem ja do siebie parząc jej głęboko w oczy po czym szepnąłem jej na ucho.....

HEJKAAA! WIEC WIEM ZE MNIE DŁUGO NIE BYŁO ALE W INFORMACJI WYJAŚNIŁAM DLACZEGO! DZIŚ WSTAWIE 3 ROZDZIAŁY NAPEWNO! DAJCIE ZNAĆ CO TAM U WAS! ;) ❤️

Poudajemy księżniczko? Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz