46

532 36 10
                                    

Adrien

Od pewnego czasu zacząłem się przyłapywać na myśleniu o Marinette w inny sposób.. to znaczy po prostu zaczęła mi się podobać. Sytuacja z udawaniem pary wcale mi w tym nie pomagała.

- A ty co tak myślisz rzadko kiedy to się zdarza lol - Plagg wyleciał nie wiadomo z jakiej dupy nagle przed moja twarzą.

- No dzięki

- Nie ma za co człowieku

- Myślałem o Marinette

- A to nowość

- Dobra wiesz co plagg zamknij dupę nie pomagasz

- Uspokój się bo zaraz migreny dostaniesz wiesz laska śpi pokój obok możesz iść do niej trochę i zabajerować

- Japiernicze plagg pojebało Cię? Nie jestem jakimś gwałcicielem!

- Ej no myślałem o zaproponowaniu jej na przykład  obejrzenie razem filmu czy coś nie moja wina, że jesteś zboczony..

- Ugh plagg utkaj się już

- Nie ma za co -  zniknął w szufladzie z serem a ja postanowiłem wykorzystać pomysł tego serożercy. Umyłem się i gdy byłem już przebrany w piżamę wyszedłem z pokoju kierując się w stronę drzwi gościnnych. Zapukałem cicho i po chwili ujrzałem Mari z mokrymi włosami i w piżamie. Wyglądała uroczo.

- Hej? - Zapytała lekko zdziwiona.

- No hej yyy wiesz bo ten.. chcesz coś obejrzeć może? Albo nie wiem... bo nie mogę spać ha ha - No to wyszedłem na debila mega Adrienek wymiatasz jak twój stary w czerwonych rurasach.

- No spoko czemu nie w sumie i tak nie jestem jeszcze zmęczona. - AYO MOŻE JEDNAK WYWIJAM LEPIEJ NA PARKIECIE NIŻ KWIATY W BUKIECIE. Co to było wgl za porównanie. Krejzi trochę dziś jestem. ( XDD WTF)

- No dobraaa to co oglądamy?

- Nie wiem weź coś wybierz - Dziewczyna usiadła na łóżku i wzięła do ręki telefon. Megaaa dobra nie wiem nie będę brać horrorów bo się kurde sam zaraz zesram. Może jakaś komedia? Znalazłem coś i włączyłem film. Zgasiłem światło i usiadłem obok dziewczyny na łóżku. Zaczęliśmy oglądać. Po mniej więcej 40 minutach filmu poczułem na ramieniu ciężar. Ciemnowłosa zasnęła. Nie chciałem jej budzić wiec wyłączyłem film i odłożyłem jej głowę delikatnie na poduszkę. Już miałem wstać i wyjść gdy dziewczyna objęła mocno moja rękę przytulając się do niej. O japiernicze Marinette... WEŹ NO CHOLERA JASNA. Plagg mnie zabije.. WYJDĘ NA GWAŁCICIELA! A chuj w sumie. Położyłem się obok i po chwili sam tez zasnąłem.

No no poddał się lamus. Miłej majówki kochani!

Poudajemy księżniczko? Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz