38

1.2K 89 43
                                    

Marinette

Zrobiliśmy jeszcze kilkadziesiąt zdjęć w różnych pozach ( ͡° ͜ʖ ͡°) i w końcu skończyliśmy prace na dziś. Fotograf zaprosił mnie i Adriena do siebie i pokazał nam efekty dzisiejszej pracy. WYSZŁO ZAJEBIŚCIE! Mieliśmy dużo fajnych ujęć a jako, że byłam już wykończona bardzo ucieszył mnie widok udanej sesji. Gabriel wrzuci już obrobione zdjęcia jutro rano na swoją stronę i od tego momentu cały świat ujrzy nas w najnowszej kolekcji Pana Agresta. Kurde jak ten czas szybko mija!

- Nathalie! Chodź tu i zaprowadź tę dwójkę do 25! - Rurkoman krzyknął i już po chwili jego asystentka stawiła się obok nas.

- Tak jest już idziemy! - Kobieta poszła przodem a mi i blondynowi kazała iść za nią. GDZIE ONA NAS PROWADZI? Sala numer 25? Nic mi to nie mówi lol.
Kiedy doszliśmy do ogromnych drzwi z wygrawerowanym numerkiem wcześniej wspomnianym przez starszego Agresta, ciemnowłosa kazała nam wejść do środka i nie krępować się.. brzmi to Hm DOSYĆ DZIWNIE! Pomocy?

Weszliśmy do środka i ku naszemu zdziwieniu ukazał się ogromny stół z przekąskami, słodyczami i napojami. OMGGGG ZA DARMO? JAK TU NIE SKORZYSTAĆ! Asystentka Gabrysia zostawiła nas w pokoju a sama zniknęła gdzieś tajemniczo. Tak ta babka zdecydowanie jest jakaś taka kurde ukryta.. no cóż nie wnikam co ona tam w gaciach chowa ale jak to się mówi lepiej węgorza nie drażnić a nóż Ci w gacie wejdzie co nie? Nikt oprócz mnie tak nie mówi? Ha ha pffff... Cóż w każdym razie. Spróbowałam chyba wszystkich możliwych ciast leżących na tym stole i mój brzuch już umierał. PO CO MI TO BYŁO! Zaraz się porzygam.. CHOLERA JASNA!!!

- Mari? Wszystko ok? - Blondyn podszedł do mnie bliżej z jakimś napojem w ręku.

- Mhm po prostu te ciasta...

- Hshxhx chciałaś spróbować wszystkich?

- No wiesz...

- Jesteś niemożliwa..

Cisza. GŁUCHA PIERDOLONA CISZA. NIEEEEEE CZEMU ZAWSZE MUSI BYĆ TAKI CRINGE JAK KTOŚ PRÓBUJE BYĆ DLA MNIE Y IDK MIŁY? Jestem fatalna.. pomocy. Nie wal głupich tekstów proszę. Opanuj się. WEŹ SIĘ W GARŚĆ!

- Wiesz co ha.. ha fajne masz buty.. - NOSZ KURWA NO NIE! Znowu wyjechałam z czymś idiotycznym Gabryś dadi uratuj mnie proszę!

- Haha tak myślisz? Dzięki! Twoje tez są fajne!

Nosz kurwa wiem! DKSKXKX co to za rozmowa się zrobiła i czemu muszę być chodzącym cringem. OMAJGAD.

- Ile twój tata ma yy c.. lat? - NIE NO SERIO MARYNATA? Teraz to ja wychodzę na jakiegoś simpa DKXKXK

- Yyy wiesz co Mari sam nie wiem..

- HSHXJSJD Dobra nie ważne

Obydwoje wybuchliśmy niekontrolowanym śmiechem ponieważ gdy nastała niezręczna cisza do sali wszedł nie kto inny jak pogromca seksi zdjęć czytaj siwy rurkolover jak to się mówi o wilku mowa co nie?

SKSKX plz nie mogę pisać rozdziałów o 3 w nocy bo źle na mnie to działa pozdro z kremufkom 😽✌🏻

Apdejt

OMGGGG DZIĘKUJE! TO TAKIE KOCHANE KOCHAM WAS WSZYSTKICH! WASZE KOMENTARZE POPRAWIAJA MI ZAWSZE HUMOR! SZKSLCL nie spodziewałam się, że to coś przyjmie się tak dobrze buziaczki! <3

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

OMGGGG DZIĘKUJE! TO TAKIE KOCHANE KOCHAM WAS WSZYSTKICH! WASZE KOMENTARZE POPRAWIAJA MI ZAWSZE HUMOR! SZKSLCL nie spodziewałam się, że to coś przyjmie się tak dobrze buziaczki! <3

Poudajemy księżniczko? Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz