PEMBAYARAN dibuat saat kad dihulur Yugyeom. Di belakang, Jeongin menjongket kaki bagi memastikan air yang dipesan lelaki itu mengikut citarasanya. Manalah tahu, perangai dingin Yugyeom buat dia mampu menelan liur sahaja.
Yugyeom menoleh saja dari kaunter, dia dikejutkan dengan halaan kamera telefon bimbit adiknya. Kamera pandang depan mempamerkan wajah mereka berdua.
"Selamat pagi. Seperti yang kebiasaan, Jeongin akan muncul bagi mewakili selera anda. Bersama Jeongin, Kim Yugyeom, iaitu abang Jeongin yang paling Jeongin sayaaaang!" tekan Jeongin dan mahu melentokkan kepala di sisi lengan Yugyeom.
PakCikHensem_xoxo
Wui! Air apa tu? Nampak macam sedap je.
CuteCatLee
Ahah! Hidup lagi rupanya.
BinnieBelumAdaBini
Syukur T_T
BrowniesHangus
Awal giler buat review.
SkrttDab
Morning skrtt skrtt.
ILoveCheese
Tak kan minum air je, Jeongin?
MataSepetHwang
Ada lagi si hensem tu? Wahhhh ^^
Merasakan diri tiada kaitan dengan rakaman langsung Jeongin, terus Yugyeom menghulur cawan kertas berisi air kepada adiknya itu. Pantas kaki membawa diri keluar dari kafe berkenaan. Dia tidak mahu terlibat dalam sebarang segmen sarapan pagi.
"Sekejap ya, kawan-kawan. Hehe," sengih Jeongin sebelum mengejar Yugyeom. Langkah lelaki itu diekori lalu dia menyambung rakaman yang tertangguh.
"Pada pagi yang indah, Jeongin tak boleh kalau tak ada minuman panas. Jadi, abang Jeongin belanja Jeongin air Almond Crush Coffee. Sedap tau. Jeongin dah minum sebelum ni tapi tak sempat nak buat review sebab lembu-lembu dekat ladang pantang tengok kamera Joengin."
Yugyeom memutarkan mata mendengar alasan itu. Tangan adiknya yang melingkar di lengan bersama air, dibiarkan Yugyeom. Itu saja cara supaya Jeongin tidak berlanggar bahu dengan penjalan kaki yang lain.
Sehirup kopi dirasai Yugyeom sambil berjalan. Setelah itu dia menjeling pada kamera Jeongin. Ternyata ramai penonton sedang melihat bagaimana nikmatnya dia meneguk air sebentar tadi.
SkrttDab
... Tak kan diam je? Komenlah sikit o_O
MataSepetHwang
Minum pun hensem <3 <3 <3
JeonginFansPage
@ MataSepetHwang kau asal?? -_-
YOU ARE READING
𝐃𝐀𝐍𝐃𝐄𝐋𝐈𝐎𝐍: 𝐋𝐚𝐬𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞
FanfictionBicara cinta tidak terungkap dengan kata-kata. Lebih indah jika digambarkan melalui ketulusan sang hati. Dua insan ditakdirkan bertemu dalam lingkaran teka-teki perasaan. Cantuman cinta disusun hingga tiada cebisan yang tertinggal. Namun, menjan...