0.7

589 78 62
                                    

İki bölüm attım, atlamayın.♥️


"Ben gemilerini tamir ettirip onları postalayacağım ve sen de onların karşısına çıkmayacaksın!"

"Sen kim oluyorsun da bana emir veriyorsun?? Ben Namikage'yim!!"

Sasuke ayağa kalktı, "yesinler senin gibi Namikage'yi."

Sasuke kapıya doğru yöneldi ve tam çıkacakken Naruto'nun bağırarak onun sırtına tarak fırlatmasıyla acıyla döndü. "Bu ne? Çocuk musun sen?"

Naruto elini tehditkâr bir şekilde salladı, "benim dediğimi yapmazsan çok kötü olur."

Sasuke alayla güldü, "ne yapacaksın? İdam mı edileceğim yoksa?"

Sasuke onun kalkamayacak kadar enerji harcadığını bildiğinden, Naruto'nun tehtitleri altında sallana sallana kapıya gitti ve odadan çıktı. Çıkar çıkmaz kapıyı arkasından kilitledi ve anahtarı cebine koydu.

"Onlar gidene kadar buradan çıkamazsın."

Naruto bağırıyordu; "alçak puşt. Hayvan!"

Sasuke güldü. Naruto'nun kapısının önüne bir görevli yerleştirdi ve ona Naruto'nun sağlığı için dışarı çıkmasına izin vermemesi gerektiğini söyledi.

Sasuke Naruto'nun küfürleri altında uzun koridorda yavaş yavaş uzaklaşırken zavallı asker, bir tarafta onu çıkartmasını söyleyen Namikage ve bir tarafta da askeri birliklerinin başı Sasuke'nin arasında kalmıştı.

Çıkmasına izin verse Sasuke öldürürdü, çıkartmasa Naruto öldürürdü...

Diğer taraftan Kakashi ve ekibi, üst katta Namikage'nin geçirdiği cinnetten, bir yardımcının dramından habersiz kahvaltı masasında oturmuş, önlerine dizilen nefis yemekleri izliyorlardı.

Sanki göreve değil de tatile gelmiş gibiydiler. Sasuke'nin soğuk tavrına rağmen maskeli yardımcılar onlara misafirperver davranmış, her konuda yardımcı olmuştu. Hayatlarında ilk defa bu kadar güzel ve rahat bir gece geçirmişlerdi. Yattıkları yatakları o kadar rahattı ki sabah kalkmak istememişlerdi. Üstelik gece yemek servisi bile vardı! Bunu en çok Chouji sevmişti.

Sasuke merdivenlerden yavaşça inip kahvaltı masasının ucuna oturduğunda tüm fısıltılar susmuştu. Sasuke masanın etrafında oturan gergin yüzlere bir göz gezdirdi ve boğazını temizleyip konuştu, "günaydın." Söylediği kelime ile herkes şaşkınlıkla ona dönerken o, yardımcılara misafirler için içecek koymasını işaret etti.

Kakashi ve ekibi bir süre sessiz kaldıktan sonra ancak, "günaydın," diye mırıldanarak cevap verebildiler.

Onların tanıdığı Sasuke'nin böyle sıcak bir ses tonuyla "günaydın" diyeceği akıllarının ucundan geçmezdi. Sasuke de zaten onların kafasını karıştırmak adına bu şekilde davranmaya karar vermişti. Herkesin kafasında havalı, ulaşılamaz, soğuk bir 'Sasuke' karakteri oluşmuş olduğunu biliyordu, bu yüzden karakterin tam tersi olarak davranacaktı. Bunlar küçük adımlardı, ama karşı tarafın tereddüte düşmesini sağlayacaktı.

Sessizce kahvaltı etmeye başladılar. Sasuke başta sakin bir şekilde yemek yerken aniden konuştu, "Sakura ve Sai nerede?"

Masanın karşısında yan yana oturmuş Sakura ve Sai kafasını kaldırıp anlamsızca Sasuke'ye baktılar.

Kiba tereddütle konuştu, "buradalar ya."

Ne olduğunu anlayan Kakashi ve diğerleri gerilmişti.

Sasuke'nin içi sinirle kaynasa da yüzünde durgun bir göl kadar sakin bir ifade vardı. Ağzını sildikten sonra peçetesini masanın üstüne koydu. Öncekinden daha yüksek bir sesle sordu, "Sakura ve Sai nerede?"

Diğerleri rollerine devam ediyordu. Kurenai gülümsedi, "ne demek istiyorsunuz?"

Sasuke eline çatalı ve bıçağı alıp Sakura ve Sai'ye güçlü bir şekilde fırlattı. Sakura ve Sai'nin kopyaları olan bedenler bir toz bulutuyla ortadan kaybolurken herkes ayağa kalkmıştı.

Sasuke de ayağa kalktı, "çok şüpheli..." Sesi bir yılanın tıslaması kadar ince ve ürperticiydi. Yüzünde yamuk bir gülümseme vardı.

Sakura ve Sai'nin basit planına uyan diğerleri yanlış zarı oynamışlardı. Planlarına göre Sakura ve Sai, Namikage'nin nerede olduğu hakkında bilgi edinirken onların yerinde iki Kage Bushin oturacaktı. Kage Bushin'ler biraz fazladan chakra ile mükemmelleştirilmişti. Normal bir insanın Kage Bushin'ler ile gerçekleri arasındaki farkı anlaması imkansızdı.

Ancak karşılarındaki kişi Uchiha Sasuke'ydi. Hayatı boyunca sevdiği adam ve kopyaları arasındaki farkı öğrenmek için yıllarını harcayan biri...

Sasuke Uchiha'nın karşısında oynanması gereken son hamle bile olmamalıydı bu Jutsu..

Sasuke diğerleri tepki bile gösteremeden ortadan kayboldu. Namikage'nin uyku odası ve kapının önünde dikilen biri pembe, diğeri siyah saçlı iki kişiyi görene kadar durmadı. Belli ki yeni gelmişlerdi, endişeyle etrafa bakıp içeri girip girmemek hakkında tartışıyorlardı. Sasuke aniden yaklaşıp, onlar farkedemeden iki kişinin boğazına yapıştı.

Neye uğradığını şaşıran ikili boğazlarını öldürmek ister gibi sıkan kişinin kim olduğunu göremeden onun, nefret dolu sesini duydular.

"Bu ne cüret!!"

•••

Eheh

NAMİKAGE | SasuNaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin