3.1

384 63 43
                                    

Kocaman, siyah tüylü bir yaratık çalıların içinde, kırık dökük aynaların önüne oturmuş "çok çirkinim!" Diye bağırarak ağlıyordu. Yüzü buruşmuş yaşlı insanlar gibiydi. Sivri dişleri, sarkmış dudağından aşağıya uzanıyordu. Ayı kadar büyük olsa da bir yarı insana benziyordu. Çirkin görünüşünün altında hassas biri yatıyordu.

Sivri tırnaklarının arasına küçük bir ayna daha alıp yeniden kendisine baktı, "neden bu kadar çirkinim?" Diye bağırdı.

Naruto endişeyle seslendi, "hey! Neden ağlıyorsun?"

Yaratık onun varlığını fark eder etmez daha çok ağladı, "hayır, bana bakma! Çok çirkinim!"

Naruto bir an ne yapacağını bilemedi. Yaklaşmaya çalıştı ama canavar ayaklarının altındaki kumları ağlayarak ona doğru fırlatınca geri çekilmek zorunda kaldı.

"Hayır, sen çok güzelsin- t'tebayo!"

Canavar duyduğu sesle beraber donup kaldı. Karşısında durup ona nazikçe iltifat eden insana baktığında nutku tutuldu. Sarı parlak saçları, puslu mavi gözleri vardı. Orantılı bir yüzü ve tatlı bir görünümü vardı.

Canavarın elindeki ayna düştü ve kırıldı. Canavar sivri tırnaklarıyla onu işaret etti.

"Sen– sen çok güzelsin," dedi büyülenmiş gibi.

Naruto tam kıkırdayarak teşekkür ediyordu ki canavarın sonraki söyledikleriyle kalakaldı.

"Sen olmak istiyorum."

Naruto'nun gülüşü dondu. "Nasıl yani?" Dedi kekeleyerek.

Canavar nasıl olduğunu göstermek ister gibi buhar çıkararak küçüldü ve Naruto'nun görünüşüne büründü. Naruto, onun kopyasına dönüşmesiyle şoke olmuştu. Onun görünüşüne bürünen canavar ise sevinçle çığlık atarak aynanın önünde koştu. Aynadaki küçük beden ve görünüşe baktığında yeniden çığlık attı. Yanaklarını sıkıştırırken bağırdı, "Çok tatlı oldum."

Naruto kaçmak istiyordu. Hatta bunun bir rüya olmasını istiyordu.

Bu canavar, dönüşüm türünden bir Nazse olmalıydı.

Gördüğü herkesin görünümüne dönüşen bir yaratıktı. Naruto onu birkaç efsanede ve mitosta duymuştu. Dilden dile dolaşıyordu. Fakat gerçek olabileceğini tahmin edemezdi.

Karşısında kendisini görmek aşina olduğu bir durumdu (Kage Bushin Jutsu'su sağolsun), fakat bir canavarın onun görünümüne dönüşmesi hem ürkütücü, hem de garipti.

Canavar onun bakışlarını fark ettiği an yüzü düştü. "Güzel insan... Benim ona dönüşmemden hoşlanmadı mı?"

Sesindeki hayal kırıklığı, tuhaf bir şekilde Naruto'nun vicdan yapmasına yol açtı. Naruto kafasını sallayarak kendine geldi. "Ah, şey... Bu biraz garip. Hem... Bundan sonra böyle olmayı mı düşünüyorsun?"

Canavar mutlulukla kafasını salladı. "Evet! Sen çok tatlısın ve artık ben de tatlıyım. Bu yüzden hayatıma bu vücutla devam edeceğim... Tabii sen de istersen..." Dedi, sonralara doğru sesi hüzünlü bir hal almıştı.

Naruto düşündü. Bir Nazse, dönüştüğü birinin yüzünü unutmazdı. Şimdi böyle davransa bile sonradan yeniden vücuduna dönüşüp Naruto'nun başını belaya sokabilirdi. Mesela katil olsaydı... Bunu Naruto'dan bilirlerdi. Çok riskliydi

"Ben bilmiyorum..." Naruto buradan kaçıp gitmek ve canavarla hiç karşılaşmamış olmayı diliyordu.

Canavar aniden ileriye atılarak ellerini tuttu, "sana her şeyi verebilirim. Sadece bana sen olmam için izin ver. Kopyan olurum, istediğini yaparım. Bu adanın sahibi benim, etrafta ki tüm Nazse'ler benim emrimde. Senin için çalıştırırım onları. İstersen sana bu adayı bile verebilirim. Tek gecede krallık kurarım sana. Lütfen... Sen olayım. Kim olduğumu bileyim... Lütfen..."

Naruto, karşısında çaresizce yalvaran yaratığa baktı. Teklif ettikleri o kadar fazlaydı ki Naruto tereddüt etti. Neden bir yüz için bu kadar ısrar ettiğini ve böyle büyük bir teklif sunduğunu bilmiyordu. Sonuçta şimdi Naruto'ya bir daha yüzünü kullanmayacağı hakkında kandırıp daha sonra kullanabilirdi. Ama yapmıyordu, Naruto'nun iznini istiyordu.

Fakat bu yaratık biraz farklıydı... Naruto bunu gördüğü ilk an fark etmişti. Yalan söyleyemez, birini kandıramazdı. Bir canavar olmasına rağmen insanlardan daha fazla insanlığa sahipti.

Naruto önünde yalvaran masum bakışlara karşılık verdi. Onun teklifini kabul etmek kendi yararına da olabilirdi. Hem onu ve diğer Nazse'leri kontrol altına alır, hem de kendi ülkesini yaratabilirdi.

"Tamam. Kabul ediyorum. Sen de ömrün boyunca benim emrimde olacağını, tek gecede krallık kuracağını unutma."

Yaratık yerinde sevinçle zıplayarak çığlık attı, Naruto'nun kemiklerini kırmak ister gibi sarıldı. Sonra aniden duraksadı,

"Ama benim kim olduğumu kimse bilmeyecek. Çirkin görünüşümü kimsenin görmesini istemiyorum. Bu sır aramızda kalacak."

Naruto, herkese onun bir Kage Bushin olduğunu söyleyebilirdi. Kimsenin, onun bir Nazse olduğunu fark etmeyeceğine emindi. Bunu da kabul etti.

Yaratık heyecanla konuştu, "artık gerçek bir insan olduğuma göre... Benim de bir ismim olmalı değil mi?"

Naruto düşündü. Haklıydı. Artık birlikte olacaklarına göre bir ismi olmalıydı.

Yaratık onun cevabını heyecanla bekliyordu. Naruto kısaca düşündükten sonra ikizi gibi olan yaratığa kendi ismine benzer bir isim koydu.

"Naruki olsun- t'tebayo!"

Naruki yeniden çığlık attı. Güzel olma duygusu... Çok güzeldi. Aglayabilirdi.

Ardından sonsuza kadar sürecek bir kan anlaşması yapıldı.

Bir çocuk ve bir canavar o gece orada ruhlarını mühürlediler.

Anlaşmaya göre; Naruto, Naruki'nin kimliğini kimseye açıklamaması ve görünüşüne sahip olması karşılığında, Naruki ona tek gecede bir krallık kuracak ve hayatı boyunca ona hizmet edecekti...

NAMİKAGE | SasuNaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin