1.7

448 66 20
                                    

Sisli dağdan aşağıya inen sade at arabasının yolunu kavanozlara doldurulmuş binlerce ateş böceği aydınlatıyordu.

Kim bilir ne zamandır insanların ayak basmadığı bu topraklar son zamanlarda daha da şiddetlenen kar fırtınası sayesinde karla dolmuştu. Önden ilerleyen maskeli klonlar yolu açıyor, at arabası sallanıp Namikage rahatsız olmasın diye yoldaki engebeleri kaldırıyorlardı.

Her şeyden habersiz içeride uyuklayan Namikage ve ona çay hazırlayan Sasuke huzurlu "randevularının" tadını çıkarıyordu.

Çay hazır olduğunda Sasuke, gözleri yarı kapanmış Kage'nin kolunu dürtükledi. Tamamen gerçekliğe dönen Naruto yerinde doğrulmuş, bilinçsizce uzatılan çayı almıştı.

Naruto esnedi, "ne sikim bu saatte buluşmak istiyor?

Ettiği küfürle beraber uyku mahmuru yüzünün masumiyeti ve ortamdaki ciddiyet anında kayboldu. Sasuke kıkırdamak istedi ama kendini tuttu. "Bu saatte müsaitmiş. Haberci kuşla gönderdiği mektupta öyle yazıyordu."

Naruto birkaç şey daha homurdanıp dışarıda süren fırtınayı izlemeye koyuldu. Binlerce kage bushin'i yönetmenin zorluğu ile hassaslaşan bedeni yüzünden en son ne zaman dışarıya çıkmıştı bilmiyordu.

Ve şimdi, Raikage'nin küstah kardeşi yüzünden dışarıya çıkmak zorunda kalmıştı.

Evet, buluşacakları kişi sekiz kuyruklunun Jinchuriki'si Killer Bee idi.

Naruto'nun chakra işleyebilme  yeteneği sayesinde Jinchuriki'leri etraflarını saran nefretten kurtarıyorlardı.

Önce Jinchuriki'ye bir elçi göndererek ikna ediyorlardı. Bujuu'larını vermeleri karşılığında onlara özgürlük sunuyorlardı.

Naruto günlerce süren Bujuu çıkarma işleminden sonra Jinchuriki'leri büyük bir dertten kurtarıyordu. Üstelik Bujuu'ları çıkarıldığı zaman Jinchuriki'ler ölmüyordu! Çok zahmetliydi ama kazanacakları Bujuu gücü karşısında hiçbir şeydi.

Sonrasında özgür kalan Jinchurikilerin hafızasından, ada ve Namikage hakkındaki tüm bilgileri silip geri gönderiyorlardı, Jinchuriki hayatına kaldığı yerden devam edebiliyordu.

Naruto ise kazandığı chakrayı sarayın altındaki depolara koyup işliyordu. Chakrayı kendi vücuduna uygun hale getirdikten sonra Kage Bushin'lerin yaşamını sürdürebilmesi için yıllarca süren bitmek tükenmek bilmeyen bir enerji sunuyordu.

Suna'nın Gaara'sı ve birçok Jinchuriki'nin Bujuu'sunu almışlardı. Sıradaki hedefleri Killer Bee'ydi. Normalde olandan daha kısa bir sürede kabul etmiş ve akşam buluşmalarını söyleyen bir mektup göndermişti.

Killer Bee ile donmuş gölün kenarında buluşacaklardı. Yani öyle olacağını düşünüyorlardı. Killer Bee'nin haraket halindeki at arabasının içine atlayıp tam karşısılarına oturmasını beklemiyorlardı.

"Selam!"

Sasuke gözlerini kıstı. Nasıl binmişti şimdi o? Üstelik at arabasının etrafındaki klonların görüp haber vermesi gerekmiyor muydu?

"Selam?"

"Ben Killer Bee. Siz de Namikage ve sağ kolu Sasuke-sama olmalısınız."

Sasuke daha da kaşlarını çattı. Ona isimlerini söylediğini hatırlamıyordu.

Killer Bee Naruto'ya doğru eğildi, "fazla kalmayacağım..."

Sasuke gözle görülmeyecek bir hızla kılıcını çekip Naruto'ya uzanan bileği kesti. Kopan el yere düştü, Naruto'nun üstüne kan sıçradı.

Sasuke buz gibi bir sesle sordu: "Kimsin sen?"

•••

Ewit Naruto'nun da Jinchuriki'leri öldürmeden bujuu'larını çıkarabildiğini, chakraları kendi başına işleyebildiğini ve çoğu Bujuu'nun chakrasını sarayın altındaki depoda tuttuğunu öğrendik. Animeden bağımsız ilerlemeye dewamkee :3

NAMİKAGE | SasuNaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin