"Bir yanlış anlaşılma olmalı. Depolarda bir problem yok Sasuke-sama. Tüm kontroller yapıldı."
Özel üniformalı klonun sesi, loş depoda yankılandı. Ona arkasını dönen baştan aşağıya siyah figür, kelimelerini her zaman ki gibi sessizlikle karşılamıştı. Konuşmanın bittiğini anlayan klon hafifçe eğilip geri çekildi.
Altı büyük kristal deponun önünde duran kişi, ayaklarını sürüye sürüye etrafı arşınlamaya devam etti. Düşünceli bir havası vardı.
Yerin derinliklerinde bulunan bu depo her ne kadar güneş ışığı almasa bile altı büyük kristal içlerinde bulundurdukları güçle parıldıyor, etrafa gökkuşağının rengini yansıtıyordu.
Siyah saçlı gencin güzel yüzüne yansıyan ışık, onun bu dünyadan değilmiş gibi görünmesine yol açıyordu. Işık sayesinde şeffaflaşmış beyaz yüzüne yakışmayan bir huzursuzluk vardı.
Sabah, sarayın deposundan chakra sızdığı haberiyle uyanmasaydı belki daha iyi bir güne kucak açabilirdi. Daha horozların uyanmadığı bir vakitte Naruto ile uyuya kaldığı yataktan bu haberle kaldırılmış, apar topar buraya gelmişlerdi ve şimdi bu haberin doğru olmadığını öğreniyordu!
Bu yer altı labaratuvarı chakra türü incelemek, depolamak ve silah üretmek için kullanılıyordu. Sarayın kalbi sayılırdı. Tüm klonların hayatta olmasının, sarayın ayakta durabilmesinin sebebi burasıydı.
Labaratuvar Naruto'nun en güvendiği klonlar tarafından korunuyor, yine en güvendiği kişiler depoların günlük bakımını yapıyordu. Birinin girip depolara zarar verme imkanı yoktu.
Görünüşe göre burada çalışan klonların bile bundan haberi yoktu. Sasuke'nin isteği üzerine depolar yeniden kontrol edilmiş, fakat herhangi bir olumsuzluğa rastlanmamıştı.
O zaman kim durup dururken Naruto ile yattığı yatağından onu kaldırıp bu Allah'ın cezası yere getirtmeye cüret ediyordu!
Malum kişi sarayın içinden biri olmalıydı, çünkü dışarıdan birinin kimseye görünmeden sarayın içine girmesi imkansızdı. Ve şimdi bulunması an meselesiydi.
"Kendi sarayımda kendi klonlarıma nereye gittiğime dair hesap mı vereceğim?" Sasuke, Naruto'nun sinirli sesiyle düşüncelerinden sıyrıldı.
Hemen arkasına döndü. Bir klon ramen yiyen Naruto'nun önünde yerlere eğiliyordu. Naruto rahat bir şekilde oturmuş bacaklarını üst üste atmıştı. Ramenle dolu yanakları sayesinde pek ciddiye alınabilir durmuyordu.
Sasuke hemen onların yanına adımladı. "Ne oluyor?" Bakışları ikisinin arasında gezdi.
Klon, Sasuke'nin el haraketiyle geri çekildi ve uzaklaşırken Sasuke, Naruto'nun yanına oturdu. "İyi misin?"
Naruto aniden, "otoritemin zayıfladığını hissediyorum," deyince şaşırdı.
İlk defa Naruto ona karşı bir şeyleri net bir şekilde dile getiriyordu.
Sasuke aniden biraz mutlu hissetti...
Naruto sanki yıllardır içinde tuttuğu şeyi söylemiş gibiydi.
Sasuke duraksadı. Biraz düşününce bunun daha önce neden aklına gelmediğini sorguladı. Oldukça mantıklıydı. Yapbozun parçaları yavaş yavaş yerine oturuyormuş gibi hissetti.
Hep Naruto'nun hayalini gerçekleştirip bir Kage olmasına rağmen neden huzursuz ve huysuz olduğunu düşünürdü.
Aslında onun tek hayali Kage olmak değildi, sevdiklerini koruyabilen, saygı duyulan biri olmak istiyordu.
Ama şimdiki haline bakılınca... Kendi klonları üzerinde bile otoritesini kısmen uygulayabilen hasta ve yardıma muhtaç bir Kage gibi görünüyordu.
Böyle hissetmesi normaldi.
Sasuke'nin gözleri kristal depolara takıldı. Naruto beş büyük ulusun en büyük gücünü sarayının altında barındıran ve her türlü chakrayı kendi elleriyle işleyebilen bir Kageydi, gücünü dünya üzerindeki herhangi bir varlıkla karşılaştırmak deve ve karıncayı yarıştırmaktan farksızdı. Buna rağmen kendi klonları bile ona saygı duymuyor muydu?
Elbette klonlar zamanla kendi karakteri oluşmuş Naruto'dan farklı bireylerdi. Ama ne kadar güçlü olursa olsunlar Naruto'nun verdiği chakraya muhtaçtılar. Ne kadar kendi düşüncelerine sahip olursa olsunlar Naruto'nun tek bir hareketiyle toz bulutuna dönüşürlerdi.
Sasuke aniden sinirlendiğini hissetti.
Naruto'ya döndüğünde yüzündeki sakin ifadeyle karşılaştı. Sanki az önce, uzun zamandır içinde tuttuğu şeyi dile getirmemiş gibiydi. Aksine belki de bu rahatlığının nedeni içini dökmüş olmasıydı.
Sasuke onun soğuk ellerini avuçlarının arasına aldı. Konuşmak için ağzını açtığında Naruto ondan önce davranmıştı.
"Bu konu hakkında konuşmak istemiyorum."
Sasuke onu umursamadan söze başlayacaktı ki, iki klon hızla içeriye girdi.
"Depoların chakra sızdırdığı haberini yayan kişiyi bulduk Namikage-sama."
Naruto eliyle işaret verdi. Diğer klonlar kollarından tuttuğu kişiyi loş depoya sokup fırlatır gibi yere attılar. Yalan haberi yayan kişi, Naruto'nun tam önüne düştü.
Kafasını kaldırdığında iki yüz de şok olmuştu.
"Naruki?!"
•••
Bir kerede toplu bölüm atıp daha 10 yıl daha bölüm atmamak 🤝 ben
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NAMİKAGE | SasuNaru
FanfictionKonoha'da dışlanan Naruto, Sasuke ile köyden kaçıp kendi klonlarıyla dolu bir ülke yarattı ve o ülkenin Namikage'si oldu. •👑• "Efendim, ülkenizin adı ne olsun?" Ramen yiyen Naruto: "Nam nam nam." "Pekâlâ. O zaman ülkenizin adı 'Namnamnam' ve siz...