"Bu nedir?"
Sasuke kar yapışmış kirpiklerini kırpıştırdı ve ufukta saraya doğru yaklaşan siyah lekeye baktı. Sarayın en büyük balkonunda, o soğukta gecelikle duruyordu. Geceliğinin kolları ve siyah saçları yer yer kar düşüyordu.
Her sabah olduğu gibi Naruto ile güzel bir sabaha uyanmak yerine klonların artık neredeyse ezberden okuduğu "ters giden bir şeyler var Sasuke-sama" dizeleriyle uyandırılmıştı.
Kakashi ve ekibi saraya vardıktan sonra hiçbir şey yolunda gitmemişti. Her sabah bir olay oluyordu. Eski, huzurlu günleri özledi. Naruto ile uyanıp normal bir gün geçirdiği, baddaniye altında kitap okuduğu, birlikte yemek yiyip uyuduğu günler...
"İleriye bakın Sasuke-sama. Görebiliyor musunuz? Bu bir haberci kuş."
Kuş mu?
Böyle bir adada mı?
Sasuke konuşmadı, klonun elindeki dürbünü alıp gökyüzüne baktı. Kar fırtınasından görebildiği kadarıyla bu gerçekten de bir haberci kuştu. Ama böyle bir havada uçması imkansızdı. Bu kuş biraz.. özel duruyordu.
Sonunda büyük kuş gelip Sasuke'nin önündeki tutunaklara konduğunda ayağına bağlanmış notu yere attı. Sasuke güvenilirliğini tartmak ister gibi kuşu inceledi. Kuşun tüm tüyleri kar olmuştu, titrediği görülebiliyordu.
"Onu içeriye alalım mı? Üşümüş olmalı." Klon konuştu.
Kesinlikle klonlarında da Naruto'nun merhametinden vardı. Saray için tehlikesi büyük bir canlıyı sadece üşüdüğü için içeri almaya kalkıyorlardı. Sasuke burada olduğu için mutlu hissetti, yoksa bu krallık iki güne yıkılırdı.
"Pek kalacak gibi görünmüyor."
Kuş, sanki Sasuke'nin söylediklerini haksız çıkarmak istemezmiş gibi o an havalandı ve beyaz fırtınanın içinde kaybolana dek uzaklaştı. Sasuke, kuş ufuklarda kaybolana değin onu izledi. Sonra yerdeki kağıdı aldı ve açtı.
Belki bir savaş davetiydi, belki de başka bir şey. Her neydiyse büyük ihtimalle beş büyük ulustan gelmiş olmalıydı. Demek ki bu sarayın varlığını bir tek Konoha bilmiyordu.
Sasuke notu açtığında yüzü ifadesizdi. Sonra dudaklarının kenarları kıvrıldı ve çarpık bir gülümseme ortaya koydu. Haftalardır kağıttaki haberi bekliyor gibiydi.
"Namikage'nize söyleyin; bu akşam onu küçük bir randevuya çıkartacağım."
Klon başta anlamsızca baktı, sonra bir reverans yapıp Namikage'ye haber vermek için içeriye girdi.
Sasuke'nin sırıtışı hala yüzünde asılıydı.
"Bu küçük kağıt parçası... Ya bize savaş getirecek, ya da kurtuluş."
•••
Acayip uzun bir bölüm dimi LELDLCOKSEK
Aslında bu bir geçiş bölümüydü :3
O yüzden birkaç tane daha atıyore
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NAMİKAGE | SasuNaru
FanficKonoha'da dışlanan Naruto, Sasuke ile köyden kaçıp kendi klonlarıyla dolu bir ülke yarattı ve o ülkenin Namikage'si oldu. •👑• "Efendim, ülkenizin adı ne olsun?" Ramen yiyen Naruto: "Nam nam nam." "Pekâlâ. O zaman ülkenizin adı 'Namnamnam' ve siz...