*Geçmişi anlatan son bölüm*
Anlaşmadan sonra Naruto, bunu Sasuke'ye anlatamamış, Naruki'nin klonlarından biri olduğunu söylemişti.
Sasuke, Naruto'nun ilk defa bir klona isim koyduğunu görüyordu ama fazla kurcalamadı. Naruto'nun yaptığı şeyler hep garip olurdu zaten.
Naruto, ona bu adada kalma ve bir krallık kurma fikirlerinden heyecanla bahsetti. Sasuke burada bir krallık kurmanın uğraştırıcı olacağını söylemiş ve kabul etmemişti. Ardından bir sabah uyandığında tepenin üzerinde dikilen kocaman bir sarayı görerek uyanmıştı.
Şaşırıp kalmıştı.
Tabii ki Naruki'yi sadece bir klon sanıp yapabileceklerinden haberi olmadığı için onun yaptığı aklına bile gelmemişti.
Naruki anlaşmasının kendine düşen kısmını yapmıştı. Adada geri kalan Nazse'lere emir verip yeni liderlerini tanıtmıştı. Naruto iki bin Nazse'nin kendi görünüşüne bürünüp emri altına girişini izlemişti.
Nazse'ler tek bir gecede bir krallık kurmuştu.
Naruto'yu kageleri olarak kabul ettiler.
Naruto, kendi klonlarından farkı olmayan Nazse'leri, Sasuke'ye, Kage Bushin'leri olarak tanıttı. Yalan söylemek istemese de anlaşmaya uymak zorundaydı.
Sasuke, klonların yaşadığı bir ülkeyi yönetmek konusuna başta sıcak bakmadı. Naruto'nun o kadar klonu idare edebileceğini düşünmüyordu.
Ancak Naruto'nun onu ikna etmesi uzun sürmedi.
Bu kraliyetçilik oyununu oynamak sonucunda ne getirirdi bilmiyorlardı ama o zamanlar kaybedecekleri bir şeyleri yoktu, şimdinin aksine...
Sasuke krallığın açılış töreninde hâlâ kabullenmiş sayılmazdı. Naruto ise bu önemli günde ramen yiyordu. Ortama uyum sağlayabilen tek kişi Naruki ve diğer klonlardı.
Naruki bu önemli günü tablolara resmederken bir yandan da konuşuyordu.
"Ülkenizin adı ne olsun istersiniz efendim?"
Naruto dolu yanaklarıyla konuştu, "Namnamnam."
Naruki ise sanki bu isim garip değilmiş gibi resmiyete geçmesi için bağırarak duyurdu, "O zaman bundan sonra bu krallığın adı 'Namnamnam' ve siz de Namnamnam ülkesinin 'Namikage'sisiniz!"
Salondaki klonlardan(?) kuvvetli bir alkış koptu.
Böylece resmi olarak Namnamnam krallığı kuruldu.
Naruto kage olurken Sasuke, onun sağ kolu olarak göreve başladı.
Sadece on yaşındaydılar. Ve başta bir oyun gibi gelmişti her şey.
Naruto, Sasuke ve Naruki birlikte büyüdü,
Bir aile oldular.
Sırlar ve yalanlar içinde yaşadılar.
Hiç kimseye ihtiyaç duymadılar.
Kendi küçük krallıklarında mutluydular.
Zamanla Naruto ve Sasuke içlerinde büyüyen aşk tohumlarının, yine en çok kendilerini yakacağını bilmiyorlardı.
Sekiz yıl sonra tüm gerçekler su yüzüne çıkana kadar her şey yolundaydı.
Her gerçek gibi,
Hiç olmadık bir anda sinsice ortaya çıkmıştı her şey...
*Geçmişe dönüş bitti*
•••
Sorunuz veya bir eleştiriniz varsa burada belirtebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NAMİKAGE | SasuNaru
FanfictionKonoha'da dışlanan Naruto, Sasuke ile köyden kaçıp kendi klonlarıyla dolu bir ülke yarattı ve o ülkenin Namikage'si oldu. •👑• "Efendim, ülkenizin adı ne olsun?" Ramen yiyen Naruto: "Nam nam nam." "Pekâlâ. O zaman ülkenizin adı 'Namnamnam' ve siz...