Hector
Wpatrywałem się w telefon , kilka minut temu rozmawiałem z Dante, Esme wyszła z łazienki.
-Coś się stało?-zapytała-Czemu masz taką minę?
-Zadzwonił Dante, rozmawiałem z nim, jest wściekły.
-Można się było tego spodziewać-Esme usiadła na sofie i podkuliła nogi.
-Znowu wymiotowałaś?
-Tak, nie mam już tabletek od Alexandra na mdłości.
-Tu w tej głuszy niestety nie ma apteki.
-Nie szkodzi, da się przeżyć.
-Jak to jest możliwe że Alexander współżył z tobą wiedząc że jesteś w ciąży? Jak się dowiedział?
-Nie wiedziałam że jestem w ciąży, któregoś dnia po prostu zemdlałam i wezwał lekarza, wtedy się dowiedziałam, ciąża to nie choroba, lekarz uznał że mogę uprawiać seks wiec skorzystał z tego.
-W jaki sposób zmusił cię do seksu z nim?
-Właśnie z powodu ciąży, zagroził mi że jak nie będę z nim sypiać zrobi mi aborcję.
-Co za skurwysyn!
- Ja chcę tego dziecka dla niego zrobię wszystko i nawet gdybym miała sypiać z samym diabłem zrobiłabym to.
-Nie potępiam cię, on cię do tego zmusił, nie mogę sobie wybaczyć że nie zdołałem cię przed nim uchronić.
-Niewiele mogłeś wtedy zrobić w domu też był Saul i też nic nie mógł zrobić, boję się nie samego Alexandra tylko tego co może zrobić mojemu dziecku, przysiągł że jak od niego ucieknę dopadnie mnie i zabije moje dziecko, mnie zostawi ale moje dziecko.....
-Posłuchaj Esme to ja cię porwałem, nie uciekłaś sama, powiem mu jeśli przyjdzie nam się z nim zmierzyć że ty nie miałaś nic do powiedzenia, ty dotrzymałaś słowa! Nie przejmuj się tym teraz, myślę że on tego nie zrobi.
-Dlaczego myślisz że tego nie zrobi?
-Widziałem jak na ciebie patrzył.
-To tylko seks Hector, on chciał tylko seksu, nie doszukuj się w tym niczego więcej, ma we krwi polowanie i lubi niedostępne kobiety i zdobywa je!
-Nie Esme, może tak było z innymi kobietami, ale z tobą jest inaczej, on sobie jeszcze ciebie nie odpuścił, może gdybym mu ciebie tak nagle nie zabrał....
-Znudzi się niedługo zacznie polować na inną mężatkę, gdy się rozwiodę nie będę już dla niego taka atrakcyjna.
-Mylisz się Esme, ja dobrze znam takich łowców twierdza że się nie zakochują po czym wpadają we własne sidła.
-Alexander nie jest we mnie zakochany, czy można tak podle wykorzystywać kobietę którą się kocha? Traktował mnie jak materiał do łóżka nic więcej a zresztą mam gdzieś co czuje do mnie czy to miłość czy chora obsesja nie obchodzi mnie to.
-Nie mam siły się z tobą kłócić Esme, mężczyzna inaczej patrzy na kobietę gdy chce się z nią tylko przespać a inaczej gdy zaczyna mu się podobać i coś do niej czuje, jesteś kobietą wkrótce sama to zauważysz.
-Nie chcę mieć już do czynienia z Alexandrem, chcę urodzić moje dziecko i zająć się wreszcie sobą.
-A co z Saulem?
-Nie wiem , nie chcę teraz o tym myśleć.
-Jest jeden problem Esme, co zrobi Manuel na wieść o dziecku?
CZYTASZ
Jeszcze mnie pokochasz
RomanceEsme jest córką Vittorio Guerrero jednego z przywódców klanu, od lat prowadzi wojnę ze swoim największym rywalem Santiago Azurra, zwaśnione klany mają jeden sposób aby zakończyć tę odwieczną wojnę, mianowicie wydanie starszej siostry Esme, Ofelii...