Esmeralda
O czym on mówił? O jakim życiu?
Ponieważ zszokowana milczałam odezwał się powoli głosem który przyprawił mnie o dreszcze.
-Rozumiem że nie zależy ci na twoim życiu ale mnie zależy ale nie o to chodzi, kiedy miałaś okres?
Ścisnęło mnie w środku, on pyta o miesiączkę? Co mu do tego? W myślach zaczęłam liczyć, nie miałam jej w tym miesiącu, a poprzednim? Zapomniałam, za dużo się działo w moim życiu, położyłam nagle rękę na płaskim brzuchu i przerażona spojrzałam na Alexandra.
-Skąd wiesz?
-Lekarz mi powiedział, tak jesteś w ciąży! Zemdlałaś w moich ramionach chociaż wolałbym byś zemdlała z rozkoszy którą ci dałem.
Byłam wstrząśnięta, ja w ciąży? Nie, niemożliwe.
-Który tydzień?-wyszeptałam.
-Piąty, wiesz po co tu jest lekarz?
Nie wiedziałam.
-Twoje dziecko trochę przeszkadza mi w moich planach, on wykona aborcję.
Przeraziłam się-Nie zrobisz tego, nie możesz decydować o moim życiu.
-Mogę!-zerwał się gwałtownie i usiadł na moim łóżku, przyłożył dłoń do mojego brzucha chciałam odepchnąć jego dłoń ale był tak silny że nie zdołałam, ścisnął mój brzuch.
-Proszę nie rób mu krzywdy-wyszeptałam.
-Bo?-zapytał.
-Zrobię co zechcesz ale nie odbieraj mi go.
-Jesteś zainteresowana naszym układem?
Zawahałam się- Czego chcesz? Mam być twoją kochanką, zostanę nią.
-Chcę więcej, chcę żebyś została ze mną i tylko ze mną.
-Ale jestem żoną Manuela, on będzie mnie szukał.
-I znajdzie cię ale ty oświadczysz mu że nie chcesz być z nim tylko ze mną.
-On w to nie uwierzy, siłą mnie zabierze stąd.
-Nie kochasz go, dlaczego ma nie uwierzyć, nie pozwolę mu cię zabrać ale ty musisz go przekonać że go nie chcesz.
-I co potem? Co będzie z moim dzieckiem?
-Tylko pod tym warunkiem pozwolę żyć twojemu dziecku jeśli zostaniesz ze mną jako moja kobieta rozumiesz, oddasz mi się całkowicie.
-Nie kocham cię więc nie umiem udawać.
-Manuela też nie kochałaś a urodzisz teraz jego dziecko.
-To nie jest jego dziecko-wypaliłam i pożałowałam tych słów, wiedziałam czyje ono było.
Alexander uniósł brwi-To nie jest dziecko Manuela?
-Nie!
-Kto jest ojcem? A więc byłaś niegrzeczna!
-Chcesz mnie, jakie to ma znaczenie kto jest ojcem tego dziecka? Pozwól mi urodzić nie możesz być taki okrutny.
-Ja jestem okrutny, ale twoje dziecko przeżyje jeśli zostaniesz ze mną i nie będziesz próbowała uciekać, uciekniesz, znajdę cię i zabije twoje dziecko nawet jeśli już będzie za późno na aborcję.
-Boże ty jesteś potworem , chcesz uśmiercić niewinne dziecko?
-Wcale tego nie chcę ale jeśli nie złożysz teraz mi przysięgi że ze mną zostajesz z własnej woli i przekonasz o tym Manuela to nie oszczędzę go rozumiesz, lekarz czeka na mój znak by cię uśpić i zrobić ci skrobankę!
CZYTASZ
Jeszcze mnie pokochasz
RomantizmEsme jest córką Vittorio Guerrero jednego z przywódców klanu, od lat prowadzi wojnę ze swoim największym rywalem Santiago Azurra, zwaśnione klany mają jeden sposób aby zakończyć tę odwieczną wojnę, mianowicie wydanie starszej siostry Esme, Ofelii...