Reggel épp csináltam a reggelimet, amikor a telefonom csörögni kezdet és Scott neve volt kiírva. Elég gyorsan felvettem, mert a név láttán rossz előérzetem támadt.
-Szia Scott. Mond, hogy nincs semmi baj?
-Sajnos van egy kis probléma a kórháznál!
-Mi történt?
-Stiles reggelre eltűnt és senki sem tud semmit. Én már itt vagyok Mr. Stilinskivel szóval gyerre te is! -és rám is rakta.
Meg sem ettem a reggelimet gyorsan felöltöztem és villám sebességgel indultam el a kórházhoz.
20 perc után oda is értem, amit egy drága rendőrnek köszönhetem, mert gyorshajtásért megbüntetett. Ahogy beléptem az épületben Scotték a recepció előtt vártak rám.
-Mi tartott eddig? -kérdezte egy kicsit mérgesen.
-Gyorshajtásért megbűntettek. Muszáj volt megállnom. Nem?
-De. Ne haragudj!
-Rendben gyerekek. Akkor keresünk nyomokat! -intett Mr. Stilinski és elindultunk Stiles szobája felé.
Fél órája kerestünk nyomokat, de semmi.
-Kell lenni-e itt valaminek, amin elindulhatunk. Csak nem szívódót fel magától! -fordult felém Mr. Stilinski.
-Ha elrabolták volna akkor lenne dulakodásnak nyoma, de így szerintem vagy ismerte, aki elvitte vagy magától ment el! -ekkor toppant be Scott.
-Meg éreztem a szagát a hátsó ajtó felé távozott! -el is indultunk az említett irányba és ahogy sétáltunk én is elkezdtem érezni a szagát így mi ketten mentünk elől Scottal. Mikor megérkeztünk ki is léptünk a friss levegőre.
-Arra mehetett! -mutatott Scott a fő út irányába, ami az erdő másik oldalán van.
-Akkor induljunk! -mondtam és már mentem is volna be az erdőbe, de megállított benne.
-Gyalog lassabbak vagyunk!
-Igen, de más, hogy nem tudjuk követni a szagát. Ha a kocsiban vagyunk be zárva akkor nem érezzük. Van más ötleted? -néztem rá kérdőn. El is kezdett gondolkozni.
Már rég úton voltunk a kocsival az erdőbe és mi ketten a lehúzott ablakon voltunk kihajolva. Nagyon de nagyon megalázó. Remélem nem látja senki sem.
-Érzel még valamit? -fordult hátra Scott.
-Igen. Itt jobbra! -szóltam Mr. Stilinskinek, aki meg is tette.
Egy idő után meg álltunk, mert elvesztettük a szaggát így sok mindent nem tudtunk tenni. Elindultunk a többiekhez hát, ha ott van csak nem szóltak. Bár ennek kicsi volt az esélye, de Mr. Stilinski megakart nyugodni. Mikor megérkeztünk elég gyorsan fel is értünk és Scott el is húzta a vasajtót, ahol szinte mindenki ott volt.
-Gondolom nem járt itt Stiles? -kérdezte Scott.
-A kórházban van nem? -kérdezte Allison.
-Csak volt. Reggelre eltűnt! -válaszoltam.
-Megéreztétek a szaggát? -nézett fel váltva ránk Derek.
-Igen, de a fő út előtt nem sokkal el is tűnt!
-Elrabolta akkor valaki? -kérdezte Kira.
-Nem, mert nem volt mellette idegen szag szóval biztos, hogy egyedül mehetett el! -válaszolta Scott.
Ez után próbáltunk valamit kitalálni és Stiles fejével gondolkozni.
ESTÁS LEYENDO
𝙰 𝙱é𝚝á𝚋ó𝚕 𝚕𝚎𝚝𝚝 Ó𝚖𝚎𝚐𝚊
FanficAz én nevem Mia Williams. 16 éves vagyok. Beacon Hillsben születtem és ott éltem addig a napig még meg nem ölték a szüleimet a vadászok és utána én és a bátyám el költöztünk a városból és jött velünk a falka is. Igen falka és vadászok hát a vérfarka...