O an Utku'nun içinde bir şeyler koptu. Sanki dünyası başına yıkılmıştı. Neler oluyordu böyle? O sahiden Bulut muydu? Melis'e, bir arkadaşını araması gerektiğini söyleyerek yanından ayrıldı. Kapının kenarından baktı. Bulut'a hastane kıyafeti giydirilmişti. Anne ve babası konuşmak için doktorun yanına gitmişlerdi. Hemşire de yoktu. Utku hemen Bulut'un yanına koştu. Bulut'un gözleri kapalıydı. Belli ki ağrı kesici ve sakinleştirici vermişlerdi.
- Bulut, beni duyuyor musun?
Bulut zar zor gözlerini araladı.
- Utku senin burada ne işin var?
- Beni boş ver şimdi, sana ne oldu?
- Ya sen gidince biraz spor yapıp kendime geleyim dedim. Sonra Dumballı bacağıma düşürdüm. Ezik miymiş, yok ya kırık dediler bilekten. Ameliyata gireceğim birazdan.
- Hasar falan kalacak mı?
- Yok ya, basit bir kırık.
- Peki ameliyatta risk var mı?
- Ne riski?
- Of, tamam boş ver.
- Ne! Sen bana bir şey olmasından mı korkuyorsun ?
- Evet.
Bulut gülümsedi ve Utku'nun elini tuttu.
- Korkma, sadece bir kırık. Şimdi gitmen lazım. Annemler seni görmesin.
Utku ağlıyordu. Eğildi ve Bulut'un yanağından öperek oradan uzaklaştı. Hemen bir tuvalete gitti ve kendini bıraktı. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Bulut belki de onun yüzünden bu haldeydi. Kendini suçlu hissetti. Ameliyat bitince gidip ondan özür dileyecekti. Elini yüzünü yıkayarak çıktı tuvaletten. Ameliyathanenin olduğu koridora gitti. Köşeden gizlice baktı. Anne ve babası bekliyordu Bulut'u. Yarım saat duvarın dibine çökerek ve dualar ederek bekledi. Sonra baktığında doktor çıkıyordu. Ailesine ne dediğini duyamadı. Ama doktor gülüyordu. Ayrıca verdiği haber karşısında anne ve babası da çok sevinmişti. Belli ki durumu iyiydi.
Derin bir oh çekerek Melis'in yanına gitti. Melis hala annesi ile bekliyordu. Utku'yu görünce endişeli bir şekilde nerede kaldığını sordu. Utku onu geçiştirdi, şu an kimseye hesap vermek istemiyordu. Her ne kadar bedenen burada olsa da, kalbi ve ruhu Bulut'un yanındaydı. Melis'in babası gözlerini açtı. Durumu iyiye gidiyordu. İyileşmesi için bir umut vardı. Melis sevinçle Utku'ya sarıldı. Sonra da annesine. İnşallah Bulut da hemen iyileşirdi.
💫💫💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BULUTKU (Kitap Oluyor)1( YILDIZLARIN DANSI)
ChickLitBulutku macerası başlıyor hazır mısınız? Utku sıradan olduğunu düşünüyordu ve bu sıradan hayatı kabullenmişti, aşık olmak hiç hesabında yoktu. Aşk ve gerçekler hep böyle midir? Aşk bize gerçeklerle, gerçekleriyle mi gelir? Hayatımızdaki perdeleri ka...