Merve hanım Utku gittiği gün bütün evi temizleyip yorgun argın uyumuştu. Onunla da mesaj ile konuşmuşlardı. İyi olduğunu bildiğinden huzur içinde uyumuştu. Sabah olduğunda yatak odasına gitmişti. Gardırobu temizlerken Ali'nin, eşinin kıyafetlerini gördü. Tam 2 yıldır hiç ellememişti onları yerinden. Sanki onları yıkarsa veya oradan kaldırırsa Ali, ondan vazgeçtiğini düşünecekti . O hala, sanki bir gün dönecekmiş gibi eşyalarını bekletiyordu Merve. Onu kaybettikleri gece Utku ile eve gelmişlerdi. Her şey bir şaka gibi geliyordu. Yatak odasına gittiğinde sanki Ali'de birazdan gelecek gibiydi. Uyku hapları ile uyutmuştu Utku onu. Çünkü annesi hep, Ali şimdi gelir, ben o gelmeden uyuyamam diye sayıklıyordu. O günden sonra hiçbir zaman huzurlu ve dalgın uyumadı. Sanki her sese açıktı. Ufacık bir çıtırtı da bile uyanıyordu. Karanlık, en zoru da karanlıktı. Çünkü aydınlıkken bir şekilde geçiyordu hayat. Ama gece olunca karanlık ve sessizlik çökünce, acılar dayanılmaz oluyor. Sadece sen ve acın baş başa kalıyorsunuz. Kalbine saplanan bıçaklara rağmen, akıtmamak için kendini sıktığın gözyaşlarına rağmen, nefesiz kalışlarına rağmen uyumak imkansız oluyordu. Böyle zamanlarda bazen sadece sessizce dua ederdi. Bazen sessizce gidip abdest alır, kılabildiği kadar namaz kılardı. Bazen Kur'an-ı Kerim okurdu. Bazen de dualar kitabından dua. Tespih çekerdi. Bütün acısını ve kederini Allah ile paylaşırdı ve O'ndan güç alırdı. Yoksa bu acı ile başa çıkamazdı. Merve hanım her zaman dürüst ve ahlaklı bir kadın olmuştu. Aynı zamanda Rabbine karşı ibadetlerini de hiç aksatmazdı.
O gün dolapta Ali'nin kıyafetlerini görünce ona duyduğu özlemi hatırladı. Kalbi her zamankinden daha da hızlı çarpıyordu. Ali'nin hiç elinden çıkarmadığı alyansını aldı avuçlarına. Gözünden akan yaşlar avucuna düşüyordu. Alyansın üzerinde birikiyordu. Ali'nin uyuduğu tarafa uzandı. Alyansı avucunda sımsıkı tutuyordu. Kalbi çok sıkışıyordu. Sol kolu uyuşmaya başlamıştı. Nefes alamıyordu. Kalp krizi geçiriyordu. Bu kalp onun hasretine daha fazla dayanamadı.
- Ali, bak kavuşuyoruz yine. 2 yıl sabrettim sana kavuşmak için, tıpkı gençliğimizde olduğu gibi. Ama bu sefer başka. Ali'm ben geliyorum. Eşhedü enla ilahe illallah ve eşhedü enne Muhammeden abdühü ve resulüh.
Şehadet getirerek dünyaya veda etti. Bunca zaman Utku için ayakta durmayı başarmıştı. Merve artık Ali'sine kavuşmuştu.
💫💫💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BULUTKU (Kitap Oluyor)1( YILDIZLARIN DANSI)
ChickLitBulutku macerası başlıyor hazır mısınız? Utku sıradan olduğunu düşünüyordu ve bu sıradan hayatı kabullenmişti, aşık olmak hiç hesabında yoktu. Aşk ve gerçekler hep böyle midir? Aşk bize gerçeklerle, gerçekleriyle mi gelir? Hayatımızdaki perdeleri ka...