Bulut o an bir sürü duyguyu aynı anda yaşadı. Sevinç, üzüntü, pişmanlık, acı, sevgi...
Aklı karışmıştı. Utku'yu bulacaktı. Ama önce bu olayı çözmeli ve onu bulduğunda her şeyi anlatmalıydı.
- Sana yemin ederim Utku, her şeyi çözeceğim ve seni bulacağım. Seni seviyorum...
Başını kaldırıp yıldızlara baktı. Sanki Utku oradaydı. Utku da otobüsün camında aynı anda yıldızlara bakıyordu. İkisi de birbirinden habersiz aynı anda aynı şeyi söyledi.
- Bir gün yine onları beraber seyredeceğiz.
Bulut, zaman kaybetmeden karakola gitti. Baş komiseri buldu.
- Merhaba, bir gelişme var mı?
- Babanızla konuştuk. Bir şey bilmiyor. Ama şoförünüzün adını duyunca şüpheli bir şekilde korktu. Bir şeyler saklıyor gibiydi. Şoförünüz neden işten ayrılmıştı?
- Bilmiyorum, her şey iyiydi. Çok da çalışkandı. Ailecek severdik. Sonra babam istifa ettiğini söyledi.
- Nedensiz yere?
- Tek bildiğim bu.
- Peki Bulut bey sağ olun. Biz ilgilenmeye devam edeceğiz. Utku hanım nerede?
- O, onun işi vardı. Konuyla ben ilgileniyorum.
Bulut bu işi çözmeye kararlıydı. Hemen eve gitti. Babası ve annesi o akşam yemeği dışarıda yiyecekti. Hizmetlilere görünmeden babasının çalışma odasına gitti. Karanlıkta aramaya başladı. Babası tüm çalışanların eskiden beri kaydını tutardı. Tüm odayı karış karış aradı ama bir şey bulamadı. Ta ki kilitli bir çekmece bulana kadar. Odada hiç anahtar görmemişti. Eğilip yerlere, diğer dolaplara bakarken, kafasını masaya çarptı. Çığlık atmamak için ağzını kapattı. Yere masanın altından küçük bir anahtar düştü. Belli ki çekmeceye aitti. Uzun süredir orada durmaktan yapışkan zayıflamıştı. Çekmecede aradığını buldu. Mehmet Aksu'nun bilgileri. Bu gizlilik artık babasının büyük bir sırrı olduğunu kanıtlıyordu. Telefonuyla adres bilgilerinin resmini çekti ve anahtarı aynı yere yapıştırarak evden ayrıldı. Tam arabasına giderken anne babasının döndüğünü gördü.
- Oğlum nereye?
- İşim var baba. Geleceğim.
Arabaya atlayıp kontağı çevirdi ve adrese doğru yola çıktı. Bu acı gizem artık çözülüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BULUTKU (Kitap Oluyor)1( YILDIZLARIN DANSI)
ChickLitBulutku macerası başlıyor hazır mısınız? Utku sıradan olduğunu düşünüyordu ve bu sıradan hayatı kabullenmişti, aşık olmak hiç hesabında yoktu. Aşk ve gerçekler hep böyle midir? Aşk bize gerçeklerle, gerçekleriyle mi gelir? Hayatımızdaki perdeleri ka...