⚜️ 53. ⚜️

173 5 0
                                    

Egy csodás napot töltöttünk el

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Egy csodás napot töltöttünk el. Nem voltunk a Maldív szigeteki nyaralás óta sehol így kettesben úgyhogy már igazán ránk fért.

Az egy nap pihenő után ismét munka. Én pedig újra bele vetettem magam az esküvő szervezésbe.

2 hét az esküvőig

- Baba. Van egy kis baj... - szinte be sem ért - Egész nap próbáltam elintézni, hogy ne nekem kelljen de nem sikerült.

A kezem fogva állt előttem. Aggasztó a viselkedése.

- Mond már mi van.

- El kell mennem...egy munka miatt. - kezdett bele - Nincs más aki mehetne...- mindvégig a szemembe nézett - A baj az, hogy két hét.

- De... - könnyeimmel küszködtem.

- Tudom baba! - csókolt meg - Itt leszek.

- Miért pont most? Miért pont te?!

- Nem tudok értelmes választ adni erre. Próbáltam elintézni, hogy ne kelljen nekem menni. Nem jártam sikerrel.

Bármennyire is nem tetszik a dolog nem tudok mit tenni.

- Mikor indulsz? - kérdeztem dühösen.

- Holnap reggel. - motyogta halkan.

Nem tudtam mit mondani. Befejeztem az ebédet szedtem neki majd ott hagytam.

Vagy hússzor keresett az elmúlt fél órában.

Kísért engem ez a munka miatti utazgatás, költözés.

Egy óra elteltével mentem haza. Az ajtóban várt. Ahogy beléptem szorosan átölelt.

- Nem tudod mennyire aggódtam.

- Sean... Én nem akarom, hogy elmenj. - léptem el tőle.

- Hidd el én sem akarom. - fogta a kezem - Most mégsem tudok mit tenni ellene. De ígérem nem lesz több ilyen!

- Ne ígérj olyat, amit nem tudsz betartani. - ezzel ki kerülve mentem fel zuhanyozni.

Sokáig zuhanyoztam, megnyugtatott. Mikor a szobába értem Sean pakolt. Készült a reggeli indulásra.

- Nem akarlak itt hagyni. - nézett rám kölyök kutya szemekkel.

- Én sem szeretném.

Egy szem pillanatás alatt ott volt, a karjaiba zárt.
Szoran ölelt hosszú percekig. Bár tudtam, hogy lehetetlen belül mégis azt kívántam soha ne legyen reggel.

- Készülj. - toltam el és az ágyra ülve néztem, végig ahogy megtölti a bőröndjeit.

Így kezdődött apámnak is, először csak egy két hét majd egy hónap, kettő és a költözés. Aztán ez vezetett ahhoz, hogy a családunk ide jutott.
Én nem akarom, hogy ez történjen velünk is.

H a r m a d i k  E s é l yWhere stories live. Discover now