⚜️ 17. ⚜️

266 11 0
                                    

Natalie meglátta a képeket, azt hittem azonnal kidob, de szerencsémre nem ez történt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Natalie meglátta a képeket, azt hittem azonnal kidob, de szerencsémre nem ez történt. Kiment én pedig folytattam a kipakolást. Hamar végeztem, csak a legfontosabb dolgokat hoztam magammal. Kimentem, láttam, hogy a kanapén fekszik, hasa kissé kilógott a felcsúszott póló alól. Jobban megnézve, felfedeztem a köldök pc-jét. Szexi.

- Végeztem. léptem a kanapé mellé.

Natalie rögtön felpattant.

- Szuper, akkor sétáljunk ?

- Ha van kedved...Van mit megbeszéljünk, azt hiszem.

- Igen, tényleg van. – mondta készülődve.

Lehajolt a szandálját felvenni, én pedig azon kaptam magam, hogy a fenekét stírölöm.

Hm...Jó. Nagyon jó.

- Te nem készülsz ?

- Öhm , de. – vágtam rá gyorsan.

Lebuktam.

Elindultunk, Natalie a jobb oldalamon sétált, félve a keze felé nyúltam majd megfogtam azt, remélve, hogy nem löki el.

Lassan össze kulcsolta az ujjait az enyémekkel így sétálva tovább, mosolyra húzta a száját.

- Azt hiszem itt jó lesz, üljünk le. – mondtam,megállva a parkban egy tó mellett.

Natalie leült a padra én pedig mellé,majd szorosan magamhoz húztam.

- Tudod mennyire boldog vagyok, hogy végre itt lehetek veled, együtt.

- Együtt ? – nézett rám.

- Remélem, igen. Szeretlek téged, hülye voltam, hogy eddig ezt nem mondtam el.

- Én sem tettem. Pedig ugyan ezt érzem. Minden porcikámmal szeretlek.

- Natalie ... – keltem fel mellőle – Tudom, hogy még csak ma értem ide, hogy hirtelen jött minden, és azt is tudom, hogy még nem bízol úgy bennem.

- Bízom benned Sean, van bennem némi félsz. Egy kis ezt biztos álmodom érzés. De remélem, minden ami most van, hogy itt vagy, szeretsz mindig így lesz.

Letérdeltem elé, a parkban sétáló emberek mind ránk figyeltek. Natalie a szája elé kapta a kezét, könny gyűlt a szemébe.

- Natalie lennél a barátnőm?

Zsebembe nyúlva előhúztam a kis dobozt, amit jó ideje őrizgetek erre a célra. Natalie arcán könnycseppek folytak végig miközben hevesen bólogatott.

- Igen. – mondta ki hangosan is mire felkaptam majd magamhoz ölelve megcsókoltam.

- Szeretlek. – suttogta.

Letéve kinyitottam a dobozt amiben a gyűrű volt.

Semmi extra csak egy kövekkel díszített egyszerű gyűrű, de annál többet jelent

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Semmi extra csak egy kövekkel díszített egyszerű gyűrű, de annál többet jelent. Felhúztam az ujjára, csodálva nézte.

- Köszönöm Sean, köszönöm, hogy itt vagy, hogy bizonyítottál ! - csókolt meg.

Borzasztóan örülök, hogy sikerült elérnem a bizalmát, hogy hisz abban ami köztünk van.

Lágyan csókolt, mámorítóan jól. Nyelvem bejutásért könyörgött , majd meg is kapta és lassú táncot járt az övével. Egyszerűen nem tudtam betelni vele. Többet akartam belőle.

H a r m a d i k  E s é l yDonde viven las historias. Descúbrelo ahora