⚜️ 8. ⚜️

304 8 0
                                    

December 22

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

December 22. péntek

A hetek szaporán teltek, Nataliet az apukája hozta és vitte, esélyem sem volt beszélni vele. Szünetekben, folyton Sarahval meg Zoeval lógott. Párszor azért megpróbáltam, sikertelenül.

Hagyj időt neki. - állt a cetlin, ami épp az imént repült a padomra.

Körülnéztem, Sarah jelzett, tehát ő írta. Már nem Natalie mellett ül. Új ülésrend lett.
A padok két sorban vannak szemben a nagy fehér táblával. Középen előtte a tanári asztal.

Tábla
Tanáriasztal
Natalie - Tina       Lucas - Roberto
Konor - Ben         Hana - Sarah
Kely - Sandra        Leo    -     Pete
Sean - Sam              Zoe - Lilien

Tudom, hogy szörnyen érzi magát amiatt, hogy Tina mellett kell üljön. Második óra, történelem. A tanárnő úgy döntött nem tartja meg az órát így kulturáltan csinálhattuk, azt amit akartunk. 

Elbasztam. Nagyon. - firkáltam a papírra.

Nem reménytelen! Csak tényleg időre van szüksége. - jött a válasz. 

Tudsz róla valamit? Az apjával él ?

Csak amit mondtam is, igen a bíróság neki ítélte. Ez most nagyon boldoggá tette, látod mosolyog. -> - dobta vissza. 

Innen pont semmit nem látok belőle. - válaszoltam, átnyújtottam Zoenak aki Pete-el át küldte Sarahnak.

Csak vállat von, nem ír. Kusza nevetgélés, halk zene, beszélgetés tölti be a termet.

- Tanárnő nem lehetne, hogy ne hallgasson zenét - nyávog Tina.

- Szabadon tevékenykedhetnek, örüljön, hogy nem történelmet kell hallgatnia. - szólt rá a tanár.

- De ... idegesít. - kiabált vissza Tina közben kirántotta a fülhallgatót Natalie füléből.

- Te eszednél vagy ? - kérdezte mérgesen.

- Kapcsold ki. - parancsolt rá.

- Nem! - válaszolt - Fogd be füled ha nem tetszik.

Tina kikapta a telefont a kezéből amit erőből földhöz vágott.
Natalie telefonja a földön hevert darabokban. Sosem láttam ilyen dühösnek, felállt, nagy lendülettel felpofozta.

- Elég! - kiabált a tanár - mindketten menjenek az igazgatói irodába.

- Tanárnő hisz ő ütött meg ! - nyávogta az arcát fogva Tina.

- A hajad is kitépem ha nem fogod be ! - mondta neki Natalie, mire ő félre lépett.

Mindketten kimentek bent pedig mindenki folytatta az előző tevékenységét. Kis idő eltelt mikor Tina bejött.

- Üljön a helyére, vegyen elő egy lapot . - szólt neki a tanár.

- Minek ?

- Röpdolgozat a múlt heti évszámokból. Kezdheti.

Tina dúlt fúlt majd irkált valamit és kivitte. A tanár ráírta az egyest, majd a helyére küldte. Natalie kicsengetésig nem tért vissza. Elmentem az igazgatóihoz de ott sem volt.

- Nincs itt? - kérdezte Sarah Pete-el az oldalán.

- Nincs. - válaszoltam.

- Hova mehetett ?

- Fogalmam sincs. - vallottam be őszintén.

Egy fasz voltam vele. Mellesleg az mellett ül akit megcsókoltam. Illetve ő csókolt meg. De ezt nem tudja.
Lassan telt a nap, de vége az utolsó órának is. Hazamentem, meglepetésemre Natalie ült a nappalinkban.

- Szia . Hát te ? - kérdeztem meglepetten.

- Össze futottam vele - lépett mellém anya, egy csésze teát tett Natalie elé - Így megkértem, hogy jöjjön be egy teára. - fejezte be a mondatát.

- De már megyek is. Öhm köszönöm . - állt fel a kanapéról.

- Nem, nem szó sem lehet róla. Idd csak meg azt a teát. Teljesen át vagy fagyva. Ha felmelegedtél Sean haza visz. ...Igaz Sean?! - szólt anyám hangsúlyozva, hogy hazaviszem.

- Természetes. - vágtam rá gyorsan.

- Arra semmi szükség. Majd szólok apának. - mondta, közben a kezét a zsebére tette, ahol a telefonja szokott lenni - vagyis fogok taxit. -javította ki magát.

- Nem, majd Sean haza visz. - jelentette ki anyám, ellenkezést nem tűrő arckifejezéssel.

Natalie csak bólintott, belekortyolt a teájába.

- Köszönöm, ez tényleg isteni. - mondta halkan.
- Egészségedre. - válaszolt anyám - Mesélj mi volt a suliban? - kérdezte anyám és hirtelen nem tudtam nekem szól a kérdés vagy Natalienak.

- Öhm ... felpofoztam Sean barátnőjét, amiért össze törte a mobilom. - mondta ki egyszerűen.

- Nem a barátnőm! - vágtam rá - Nincs köztünk semmi!

- Igazad van, nincs köztetek ... távolság. - vágott vissza .

- Gyerekek miről beszéltek ?? - kérdezte anyám meglepetten - Milyen barátnő? Milyen távolság?

- Semmi anya, egy félreértés amit nem tudok tisztázni. - mondtam.

- Milyen félreértés Sean ? Mi a francot lehet azon félre érteni, hogy csókolózol Tinaval ? - emelte fel a hangját.

- Nem én ... -kezdtem de Natalie felkapta a kabátját és elindult - Várj Natalie. Elviszlek ! - szóltam utána.

- Hagyj engem békén Sean ! - kiabált vissza.

- Natalie állj meg - ment utána anyám miközben felkapta a kocsikulcsait - Akkor had vigyelek haza én !

- Rendben. - egyezett bele.

Anyám és Natalie beszálltak én pedig ostoroztam magam, hogy megint így elbasztam. De nem értem ha nem érdeklem, miért ilyen ? Miért zavarja ennyire az a kurva csók ?

🌹 Új rész 😊
Jó olvasást! ❤️🌹

H a r m a d i k  E s é l yTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon